معرفی پارک های آبی استانبول و تفریحات آن ها

معرفی پارک های آبی استانبول و تفریحات آن ها


منبع: آرگا

3

1402/10/19

10:08


پارک های آبی استانبول به عنوان مهم ترین تفریحات این منطقه به شمار می آیند. شما با وجود زیبایی های این نواحی می توانید از زیبایی های زیادی دیدن کنید.

پارک های آبی استانبول از جذابیت های فوق العاده ای برخوردار هستند. هر ساله گردشگران زیادی از تفریحات و ویژگی های این پارک های آبی دیدن می کنند و از آن لذت می برند.

زیبایی های پارک استانبول

معرفی پارک های آبی استانبول:

این پارک ها مجهز بوده و دارای ویژگی های تفریحی مختلفی هستند. علاوه بر وجود کاخ های مجلل، بازارهای باشکوه، مساجد و … می توانید از زیبایی های این مجموعه نیز دیدن کنید. سواحل این نواحی دیدنی و منحصر به فرد هستند و شما از وجود آن لذت می برید. این پارک ها تنوع زیادی داشته و علاقه مندان زیادی از آن دیدن می کنید.

پارک های آب استانبول

این پارک ها مهم ترین دیدنی های استانبول بوده و علاقه مندان زیادی از زیبایی این پارک های تفریحی بازدید می کنند. شما می توانید از زیبایی های مهم این پارک  و ویژگی های آن دیدن کنید.

پارک آبی دلفین ها در استانبول:

این پارک هیجان و زیبایی های فوق العاده ای برای شما عزیزان و علاقه مندان داشته که می توانید از وجود آن لذت ببرید. سر خوردن از آبشارهای خروشان این ناحیه تجربه ای خاص می باشد. تلفیق این آبشارها با وجود آسمان آبی این نواحی نیز حیرت انگیز می شود. شما با وجود خاطره های زیاد از این منطقه این پارک انواعی از تفریحات و جاذبه ها را برای شما عزیزان دارد.

پارک معروف در استانبول

 شهربازی و پارک تفریحی ویالند استانبول:

این مجموعه دیدنی نیز با تفریحات خاص خود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. ساخت این پارک از سال ۲۰۱۱ آغاز می شود و دو سال نیز زمان برده است. این شهربازی یکی از مجموعه های بزرگ و دیدنی هستند. سازه و معماری این کاخ زیبا بوده و می توانید از نزدیک با نمای دیدنی این مجموعه آشنا شوید. تفریحات هیجان انگیزی وجود داشته که شما از آن لذت می برید.

چند پارک استانبول

پارک آبی آکوامارینا استانبول:

این مجموعه نیز جذابیت های تابستانی فوق العاده ای دارد. اگر می خواهید آدرنالین بالایی را تجربه کنید در این پارک از وجود آن بهره مند می شوید. هیجان این ناحیه فراموش نشدنی است. این پارک نسبتا لوکس و لاکچری می باشد. برای تردد به این پارک نیز می توانید از تاکسی و دیگر وسایل نقلیه استفاده کنید.

پارک های مشهور استانبول

از امکانات این مجموعه می توان به سالن های ویژه شنا اشاره کرد. صندلی های چتری ساحلی نیز زیبایی های زیادی دارند. این استخر ویژه و دارای جذابیت های فوق العاده ای هستند. در واقع این مجموعه از مهم ترین پارک های آبی استانبول به شمار می آید.

دیدنی های استانبول با تنوع و جذابیت های فوق العاده خود مورد توجه می باشند. شما از نزدیک می توانید با جذابیت های این نواحی و دیدنی های آن آشنا شوید. در لینک به معرفی ارزان ترین دیدنی های استانبول پرداخته ایم که شما علاقه مندان از نزدیک مشاهده می کنید. این نواحی سواحل و زیبایی های مختلفی داشته که مورد توجه هستند.

این شهر دارای مهم ترین مراکز خرید بوده و بهترین تفریحات و سرگرمی را برای شما داشته پس بدون وقت تلف کردن به سراغ زیبایی های آن بروید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو