مرکز خرید و خیابان عثمان بی استانبول

مرکز خرید و خیابان عثمان بی استانبول


منبع: آرگا

3

1402/7/14

03:58


خیابان عثمان بی استانبول دارای انواعی از مراکز خرید هستند. در این مراکز می توانید از اجناس برند نیز خریداری کنید. با قدم زدن در قسمت هایی از این مجموعه تجربه خاصی دارند.

خیابان عثمان بی استانبول یکی از مراکز تفریحی و دیدنی های استانبول بوده که با ان ها آشنا می شوید. این خیابان دارای زیبایی های زیادی بوده که می توانید با قدم زدن در قسمت های مختلفی از آن با جاذبه های زیادی رو به رو شوید.

خیابان عثمان بی کجاست

معرفی خیابان عثمان بی استانبول:

فزوشگاه ها و مرکز خرید از مهم ترین جاذبه های این خیابان هستند. فروشگاه های پوشاک نیز دارای امتیازهای زیادی بوده و می توانید، اجناس مناسبی را از آن خریداری کنید. ساختمان های تجاری در این خیابان نیز مختلف بوده و هر یک به نوعی دارای معماری های خود هستند. این مرکز از بهترین دیدنی های استانبول به شمار می آید.

خیابان عثمان بی

این مراکز در میدان نیشتانشی قرار گرفته و به عنوان یکی از شلوغ ترین خیابان ها شناخته می شود. شما می توانید، دوست داشتنی ترین مراکز و رستوران ها را در این نزدیکی مشاهده کنید. قدم زدن و خوردن در این خیابان ها تجربه خاصی است. عمده فروشی های خارجی و داخلی نیز از مهم ترین فروشگاه ها هستند و شما می توانید با این فروشگاه ها از نزدیک آشنا شوید.

خرید از خیابان عثمان بی

خرید از عثمان بی:

در برخی از مواقع با وجود تخفیف ها و آف های موجود در اکثر فروشگاه ها می توانید، خریدهای ویژه ای از این نواحی داشته باشید. در صورتی که با تورهای مسافرتی و گردشگری به این ناحیه سفر می کنید، می توانید از این تخفیف ها نیز بهره مند شوید. اکثر فروشگاه های این ناحیه نیز مراکز خرید زنانه بوده که بهترین  و به روزترین برندها را برای شما رونمایی می کنند.

خیابان عثمان بی استانبول را بشناسید

کیفیت کالاهای این مراکز نیز ویژه بوده و می توانید با خیال راحت از این نواحی خرید کنید. برخی از لباس های موجود در این مراکز کمی گران قیمت بوده اما شما می توانید جنس خوب و عالی این لباس ها را به خوبی مشاهده کنید و از این موضوع نگران نباشید. ۴۰ سال قدمت هر یک از این مراکز بوده و در طی سال های مختلف نیز فعالیت های زیادی داشته اند.

نمایشگاه های لباس:

در برخی از فصل ها نیز نمایشگاه های لباس با جذابیت های مختلف برگزار می شوند که هر یک بازدیدکنندگان زیادی دارند. در این نمایشگاه ها می توانید با عمده فروشی ها و خرده فروشی ها از نزدیک آشنا شوید. شما می توانید در فصل های آف در این مجموعه و نمایشگاه ها بهترین خریدها را داشته باشید.

تفریح در خیابان عثمان بی

خیابان عثمان بی استانبول امروزه یکی از دیدنی های مهم در استانبول به شمار می ایند که شما نهایت لذت را از آن ها می برید. مرکز خرید استانبول مال نیز از دیگر مرکزهای خرید این شهر بوده که شما از ان دیدن می کنید. از دیگر دیدنی های این ناحیه می توان به موزه اپرا نیز اشاره کرد.

در سفر به استانبول با دیدنی ها و جذابیت های زیادی رو به رو خواهید بود که هر یک به نوعی توجه شما را جلب می کند. شما علاقه مندان تجربه خاص و ویژه ای از سفرهای خود در این منطقه خواهید داشت و با استفاده از تورهای گردشگری می توانید با هزینه کمتری سفر کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو