بازدید از منطقه اورتاکوی استانبول و دیدنی های آن

بازدید از منطقه اورتاکوی استانبول و دیدنی های آن


منبع: آرگا

1

1402/9/11

21:09


اگر از علاقه مندان به دیدنی های منطقه اورتاکوی استانبول هستید در این بخش می توانید با جذابیت های فوق العاده ای از این‌محله تفریحی آشنا شوید.

منطقه اورتاکوی استانبول از نواحی زیبا و دیدنی در استانبول بوده که زیبایی های زیادی برای علاقه مندان دارد. این محله تفریحی زیبایی های زیادی داشته و هر ساله از نمای آن بازدید می کنید. در ادامه با دیدنی های این‌ ناحیه آشنا می شوید.

سواحل اورتاکوی

معرفی منطقه اورتاکوی استانبول:

این محله یکی از محبوب ترین نواحی با جذابیت های تفریحی فوق العاده بوده که از آن دیدن می کنید. شیک ترین مراکز و نواحی پر جنب و جوش را می توان از مهم ترین زیبایی های این‌ نواحی برای علاقه مندان دانست. این محله از دیدنی های استانبول است.

محله زیبای اورتاکوی

این محله یکی دهکده توریستی بوده که ویژه ماهیگیری است. این نواحی یکی از مقاصد گردشگری بوده که شما از تماشای آن لذت می برید. این‌ محله دارای رستوران، کلوپ ها، سرگرمی ها و … است که با تماشای آن ها لذت زیادی خواهید داشت.

این محله همچنین دارای فروشگاه و مراکز خریدی بوده که از قدم زدن در آن ها لذت می برید. شما می توانید از این مراکز سوغاتی ها و انواع غذا را تهیه نمایید. این سوغاتی ها هم قیمت مناسب بوده و هم اینکه انواعی از لوازم را برای شما دارند.

از دیگر زیبایی های این‌ محله می توان به مسجد قدیمی، میراث های تاریخی و باستانی اشاره نمود. این محله نسبتا پر جمعیت بوده و ویژگی های زیادی برای علاقه مندان دارد. شما با تماشای این نواحی لذت و تجربه ای خاص خواهید داشت. این منطقه همچنین دارای چشم اندازهای ساحلی منحصر به فردی برای عزیزان می باشند.

منطقه اورتاکوی

شما با استراحت کردن در این خط ساحلی تجربه ای ویژه کسب می کنید. شما می توانید در کافه های این‌ خط ساحلی قهوه و انواع نوشیدنی های ترک و خوشمزه را نوش جان کنید. هر ساله تورهای گردشگری زیادی به این نواحی برگزار می شود که شما از امتیازهای این تورها استفاده کرده و سفری خاص خواهید داشت.

میدان اورتاکای:

این میدان یکی از ویژگی های این مجله هستند و شما از تماشای آن لذت می برید. این‌ محله را می توان یکی از محله های پرطرفدار دانست که رقت و آمد زیادی دارد. در این میدان می توانید از تماشای یک فواره و آب نما لذت ببرید. قدمت این میدان به قرن ۱۸ باز می‌ گردد.  این مجموعه از دیدنی های منطقه اورتاکوی استانبول است.

زیبایی های اورتاکوی

مسجد اورتاکای:

این مسجد نیز دیدنی های ویژه ای داشته و شما از آن دیدن می کنید. این بنا ساختمانی با ویژگی های مختلف بوده که از تماشای آن لذت می برید. علاوه بر این مسجد در این‌ محله کلیسایی قرار داشته که از تماشای آن لذت می برید.

محله قدیمی اورتاکوی

شما می توانید با استفاده از اتوبوس های عمومی به این منطقه سفر کنید. این محله دیدنی های متنوع دیگری نیز داشته و شما می توانید با بازدید از این مجموعه های دیدنی سفری خاص و ویژه داشته باشید.

شما علاقه مندان می توانید با دیدنی های تاریخی و گردشگری زیادی از این‌ نواحی آشنا شوید و جذابیت های زیادی را بشناسید. دیدنی های محله سلطان آباد نیز جذابیت های زیادی داشته و شما از آن دیدن می کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو