محله آکسارای استانبول و بازدید از دیدنی های آن

محله آکسارای استانبول و بازدید از دیدنی های آن


منبع: آرگا

1

1402/11/21

19:15


اگر می خواهید، محله آکسارای استانبول را بشناسید و اطلاعات مهمی را از این محله گردشگری کسب کنید در این بخش همراه ما باشید و با مهم ترین مکان ها آشنا شوید.

محله آکسارای استانبول کجاست و چه جاذبه هایی در انتظار شما می باشد؟ ایم محله در منطقه فاتح واقع شده و اهمیت تاریخی زیادی دارد. جاذبه های مهم همچون مراکز خرید در این نواحی قرار دارد.

محله آکسارای استانبول

محله آکسارای استانبول برای سفر:

همه گردشگران این محله را با وجود فروشگاه ها و مراکز خرید ارزان قیمت به خاطر می آورند. مراکزی با اجناس با کیفیت و ارزان قیمت که می توانید تنوع زیادی از آن را مشاهده کنید. این نواحی از دیدنی های استانبول هستند.

زیبایی محله آکسارای

فروش انواع کفش، پارچه، لباس و … با قیمت های استثنایی موجب شده هر ساله افراد زیادی از مسافران به این محله هم سری بزنند. جالب است بدانید که این محله پاتوق مناسبی برای ایرانیان به شمار می آید.

جاذبه های گردشگری:

در این ناحیه جذابیت ها و زیبایی های فوق العاده ای در انتطار شما عزیزان هستند. اولین چیزی که در این ناحیه توجه شما توریستان و گردشگران را به سوی خود جذب می کند، مسجد سلطان احمد بوده که یک سازه قدیمی و تاریخی است. این مسجد در عین شکوه خود می تواند برای گردش و بازدید هم مناسب باشد. در معماری این سازه از رنگ های مختلفی استفاده شده است.

راهنمای سفر به محله آکسارای

تلفیقی از رنگ آبی کاربنی با معماری این بنا موجب شده تا ارامش زیادی را تجربه کنید. این محله امروزه یکی از مهم ترین دیدنی های استانبول بوده و زیبایی های زیادی دارد. این کلیسا به دستور امپراتور ژوستینین اول ساخته شده است. مدت زمان ساخت این بنا ۵ سال طول کشیده و علاوه بر این سازه از مراکز خرید ویژه نیز دیدن می کنید.

هتل های محله آکسارای

هتل های آکسارای:

در محله آکسارای استانبول هتل های زیادی وجود دارد که برای اقامت می توانید از آن ها استفاده کنید. این هتل ها در نزدیکی مراکز خرید بوده و با قیمت های مناسبی می توانید یک هتل خوب انتخاب کنید. هتل ۳ ستاره در این نواحی شامل هتل های مارینم، سلطان، لیبرتی، کچپک، کایا مادرید و … می باشد که هر یک در نوع خود زیبا و تماشایی هستند. این هتل ها امتیازها و امکانات مناسبی داشته و در نزدیکی مراکز خرید می باشند.

گردش در محله آکسارای

رستوران های آکسارای:

حتما می خواهید بعد از گردش یک غذای مفصل میل کنید. به رستوران ها سری زده و از زیبایی های آن دیدن کنید. مهم ترین رستوران هایی که در این مجموعه وجود دارد، شامل آگاسلی، سن لوکانتا، هز دونر، کاردشلر از مهم ترین این مجموعه ها هستند و علاقه مندان زیادی را به سوی خود می کشانند.

چگونه به آکسارای برویم؟

شما برای تردد به این محله می توانید با استفاده از اتوبوس و وسیله شخصی تردد داشته باشید. مترو نیز گزینه دیگری بوده که برای حمل و نقل بسیار مناسب است. در ایستگاه ترامو یوسف پاشا و ایستگاه مترو آکسارای با کمی پیاده روی به این منطقه برسیذ. مسیری که باید طی کنید، ۳۵۰ متر است.

با معرفی مکان های دیدنی استانبول شما می توانید با جاذبه های فوق العاده ای رو به رو شوید و زیبایی های زیادی از این نواحی را می شناسید. شما می توانید با میدان تکسیم استانبول نیز آشنا شوید. شما در لینک دیدنی های زیادی از این نواحی را می شناسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو