کاخ ایهلامور و جاذبه های تماشایی آن برای گردشگران

کاخ ایهلامور و جاذبه های تماشایی آن برای گردشگران


منبع: آرگا

5

1402/1/22

13:18


کاخ ایهلامور یک بنای تاریخی است که متعلق به زمان عثمانی ها می باشد. این کاخ ویژگی های جذابی از نظر معماری دارد که توجه علاقه مندان زیاد زیادی را به سوی خود جلب می کند.

یکی از زیباترین جاذبه های استانبول که شما علاقه مندان می توانید با جاذبه های آن در این بخش آشنا شوید.، کاخ ایهلامور می باشد. این کاخ ویژگی های گردشگری زیادی داشته و مورد توجه گردشگران است.

سازه ایهلامور

معرفی کاخ ایهلامور:

این کاخ از ویژگی های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی برخوردار است و می تواند برای شما عزیزان جذاب و دیدنی باشد. این بنا در واقع یک عمارت تابستانی جذاب است که دارای ویژگی های بسیار جذابی است و از معماری منحصر به فردی برخوردار می باشد.

نمایی از ایهلامور

پیشینه کاخ:

پیشینه و قدمت این کاخ به زمان عثمانی ها برمی گردد و از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است. این بنا بسیار قدیمی بوده و معماری آن یک معماری تاریخی به شمار می آید. در قرن ۱۹ آبراهه گلدن هورن دیگر کمتر مرکز توجه بود و مورد توجه قرار می گرفت. از سویی سلطان عبدالمجید به دنبال یک کاخ بود که قبل از رفتن خود به کاخ بسفر بتواند، چند شبی را در آن اقامت داشته باشد.

دیدنی های ایهلامور

سلطان عبدالمجید دستور داد تا این کاخ در بشیکتاش ساخته شود. او به نیکوگوس بالیان دستور ساخت این بنا را داد و همانطور که می بینید، سازه ای با جاذبه های بی شمار و ویژگی های مختلف است که شما عزیزان می توانید از زیبایی های آن نهایت استفاده را داشته باشید.

کاخ ایهلامور

این مجموعه امروزه یکی از مکان های دیدنی استانبول به شمار می آید که شما امکان بازدید از آن را خواهید داشت. در لینک برای شما عزیزان به معرفی بهترین مکان های دیدنی استانبول پرداخته ایم که می توانید با آن ها بیشتر آشنا شوید.

بخش های این سازه:

کاخ ایهلامور  همانند دیگر سازه های تاریخی شامل بخش های مختلفی بوده که از جمله آن ها می توان به محوطه بیرونی کاخ اشاره کرد که به شکل زیبایی چمن کاری و گل کاری شده است و در مرحله اول توجه شما را جلب می کند.

جاذبه باستانی ایهلامور

عمارت کلاه فرنگی یکی دیگر از بخش های مجزا در این سازه به شمار می آید که با معماری خود توجه شما را جلب خواهد کرد. سبک معماری این سازه مجزا بوده و شامل بخش های مختلفی است. باغ زینتی با مجموعه ای از گل های زیبا و باغچه های گل کاری شده از ویژگی ها و جذابیت های زیادی برخوردار هستند.

موزه موزاییک استانبول نیز یکی دیگر از دیدنی های تاریخی این شهر بوده که چشم اندازهای زیبایی دارد و یک سازه شگفت انگیز در نوع خود است که شما عزیزان می توانید از جذابیت آن دیدن کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو