طرز تهیه ترشی کمبزه خوش طعم و متفاوت

منبع: آرگا

1

1402/10/19

18:12


طرز تهیه ترشی کمبزه با طعم عالی در این بخش قرار داده شده است که مطالعه می کنید. این ترشی را برای مهمانی های خود داشته باشید و لذت ببرید.

طرز تهیه ترشی کمبزه با یک طعم و مزه فوق العاده در این بخش قرار داده شده است که شما علاقه مندان به آشپزی با این رسپی عالی آشنا می شوید. این ترشی فوق العاده را با دستور تهیه ما داشته باشید.

اگر یک ترشی خاص و خوشمزه می خواهید در این بخش باید با طرز تهیه ترشی فلفل شکم پر و ترشی بامیه آشنا شوید. این ترشی ها طعم و مزه فوق العاده ای دارند.

طرز تهیه ترشی کمبزه

مواد اولیه:

  • کمبزه: ۳ عدد
  • سرکه سفید: به میزان لازم
  • نمک: به میزان لازم
  • سبزی خشک: به میزان لازم
  • سبزی تازه: به میزان لازم
  • فلفل تند: ۳ عدد
  • آب جوشیده: به میزان لازم

رسپی ترشی کمبزه

طرز تهیه ترشی کمبزه:

کمبزه و فلفل ها را شسته و کنار بگذارید تا آب آن کشیده شود. کمبزه ها را برش زده و دانه های آن را جدا کنید. کمبزه ها.  فلفل را به سایزهای دلخواه برش دهید. مواد را درون شیشه ریخته و روی آن مقداری فلفل، نمک، سرکه و از سبزی های معطر بریزید.

روی مواد و سرکه باید مقداری آب جوش سرد شده نیز ریخته و زمان دهید تا هوای اضافی آن خارج شود. درب شیشه را باز گذشته و بعد از یک ساعت باید درب شیشه را قرار داده و درون یخچال بگذارید.

بعد از دو هفته که ترشی را درون یخچال نگهداری کردید، باید آن را سرو کنید. این ترشی به سرعت تهیه شده و طعم و مزه فوق العاده ای دارد. شما با همین شیوه می توانید یک ترشی فوق العاده داشته باشید.

بعد از هر بار استفاده از این ترشی باید درب آن را به خوبی ببندید. طرز تهیه ترشی کمبزه و فلفل به همین سادگی بوده و شما می توانید طعم یک ترشی متنوع و فوق العاده را تجربه کنید‌.

ترشی کمبزه مجلسی

این ترشی ویژه را برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز داشته باشید‌. در صورت دلخواه می توانید از خیار نیز در کنار کمبزه ها استفاده نمایید. همچنین افزودن هویج های نگینی شده می تواند برای این ترشی عالی باشد و علاوه بر رنگ و تنوع آن مزه فوق العاده ای دارد.

این ترشی ویژه را می توانید با انواعی از غذاهای خوشمزه داشته باشید و از آن لذت ببرید. این ترشی فوق العاده طعم و مزه ای عالی دارد. برای داشتن این ترشی فوق العاده می توانید از سیر هم استفاده کنید. این‌ ترشی های خانگی و خوشمزه با طعم و مزه های متنوع را در این بخش تجربه می کنید.

این ترشی خوشمزه و فوق العاده را برای مهمانی های خود نیز داشته باشید. با داشتن این ترشی می توانید یک کسب و کار ساده و در عین حال عالی را تجربه کنید. برای داشتن این ترشی های ویژه با طعم و مزه ای عالی و بی نظیر می توانید در ارگا همراه ما باشید. این ترشی های خانگی خوشمزه و در عین گزینه مناسبی برای سفره های شما هستند.

شما با ترکیبی از سبزیجات می توانید این نوع ترشی خاص را داشته باشید. ترکیب فلفل دلمه ای نیز می تواند در این ترشی برای شما عالی باشد که پیشنهاد می کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو