طرز تهیه ترشی پیتزایی و فوت و فن های درست کردن این ترشی خوشمزه

منبع: آرگا

2

1402/8/2

18:10


برای علاقه مندان با مزه ها و طعم های متنوع در این بخش طرز تهیه ترشی پیتزایی قرار داده شده است که شما می توانید با این دستور تهیه ساده آشنا شوید.

ترشی با طعم های جادویی و متنوع را می توانید در این بخش با یک رسپی ویژه داشته باشید. طرز تهیه ترشی پیتزایی که یک نوع ترشی متنوع و خوشمزه است را در این بخش تجربه می کنید. این ترشی را شما می توانید برای انواع غذاها داشته باشید.

اگر دنبال یک رسپی ویژه از ترشی ها هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه ترشی کاهو و ترشی کدو آشنا شوید. این نوع ترشی ها طعم و مزه ای فوق العاده دارند.

مواد ترشی پیتزایی

مواد اولیه:

  • قارچ: ۳۰۰ گرم
  • سرکه: ۲ لیوان
  • هویج: ۴ عدد
  • فلفل دلمه ای رنگی و سبز: ۲ عدد
  • ذرت پخته: ۱ لیوان
  • زیتون: ۱ لیوان
  • فلفل قرمز: ۱ قاشق چای خوری
  • نمک: به میزان لازم

طرز تهیه ترشی پیتزایی:

برای داشتن این نوع ترشی بی نظیر می توانید ابتدا قارچ ها را درون آب جوش بیاندازید. بعد از ۵ دقیقه نیز آن را آبکش کنید. بعد از اینکه آب اضافی آن را خارج کردید به صورت اسلایسی برش دهید. روی یک دستمال پهن کرده تا آب آن کشیده شود.

طرز تهیه ترشی پیتزایی

بقیه سبزیجات ذکر شده را نیز به همین شیوه خرد کرده و بشویید. توجه کنید که حتما باید این سبزیجات را آبکشی نمایید و زمان دهید تا آب آن خشک شود در غیر این صورت ترشی شما در مدت زمان کمی کپک زده یا فاسد می شود.

همه سبزیجات را در این قسمت درون شیشه بریزید. می توانید به صورت لایه ای مواد را ریخته و روی یکدیگر بریزید. فلفل قرمز، نمک، سرکه و اندکی هم روغن زیتون را روی مواد سبزیجات ریخته و خوب تکان دهید تا همه سبزیجات مزه دار شود.

حالا شیشه را در مکان مناسب قرار داده و در محیطی خنک مثل یخچال نگهداری کنید‌. در این صورت ترشی شما در مدت زمان طولانی تری ماندگاری دارد. این ترشی را می توانید با این شیوه ساده داشته باشید و طعم و مزه ای فوق العاده از آن را تجربه می کنید‌.

دستور تهیه ترشی پیتزایی

طرز تهیه ترشی پیتزایی یک روش ساده برای داشتن این ترشی و شما می توانید با این روش یک ترشی فوق العاده خوشمزه داشته باشید‌. این ترشی در کنار انواع غذاها نیز سرو شده و طعم فوق العاده ای دارد. طعم این ترشی به دلیل اینکه ترکیبات پیتزا را دارد یک ترکیب فوق العاده بوده و مزه ای عالی دارد.

این نوع ترشی در می توانید به عنوان جدیدترین ترشی در میان مهمانی های خود و در رستوران های خود داشته باشید. نحوه تهیه این ترشی نیز ساده بوده و شما به همین سادگی یک ترشی خوشمزه و عالی دارید.

برای علاقه مندان به آشپزی و مخلفات ارگا گزینه عالی بوده و شما می توانید با ما دنیایی از طعم و مزه را تجربه کنید‌. طعم این ترشی ها به دلیل جدید بودن، فوق العاده هستند‌. شما می توانید در این ترشی از ترکیبات دلخواه خود نیز استفاده کنید. ترکیب فوق العاده ای که شما با این ترشی تجربه می کنید یک تجربه جدید برای علاقه مندان خواهد بود.  با افزودن مقداری سبزیجات متنوع تر می توانید یک ترشی با مخلفتان عالی داشته که در کنار غذا سرو می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو