بیوگرافی شهید حسین محمدی سپاه قدس + همسر و فرزندان

منبع: نم نمک

1

1402/11/1

10:17


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، حسین محمدی سپاه و فوت حسین محمدی سپاه و بیماری حسین محمدی سپاه و بیوگرافی حسین محمدی سپاه و اخبار حسین محمدی سپاه و حواشی حسین محمدی سپاه و حسین محمدی سپاه کیست و حسین محمدی سپاه کجاست و چه خبر از حسین محمدی سپاه و حسین محمدی سپاه اهل کجاست و حسین محمدی سپاه در بیمارستان و علت مرگ حسین محمدی سپاه و درگذشت حسین محمدی سپاه در نم نمک.

بیوگرافی شهید حسین محمدی سپاه قدس + همسر و فرزندان

زندگینامه شهید حسین محمدی سپاه قدس

شهید حسین محمدی یکی از مستشاران نظامی ایران در سوریه بود. وی از اعضای سپاه قدس پاسداران ایران بود که در تاریخ 30 دی 1402 در دمشق در کشور سوریه به شهادت رسید.

بیوگرافی شهید حسین محمدی سپاه قدس + همسر و فرزندان

بیوگرافی شهید حسین محمدی سپاه قدس + همسر و فرزندان

حسین محمدی سپاه قدس

وضعیت ازدواج و همسر حسین محمدی

از وضعیت ازدواج و همسر حسین محمدی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

در پی تجاوز آشکار نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه در صبح روز 30 دی ماه 1402 و حمله موشکی به ساختمان های محل استقرار و سکونت مستشاران ایرانی در سوریه در محله المزه دمشق ، تعدادی از نظامیان ایرانی و سوری و همچنین چند شهروند سوری به شهادت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

در این حادثه 4 نظامی ایرانی به شهادت رسیدند که علاوه بر شهید حسین محمدی ، حجت الله امیدوار معروف به حاج صادق ، علی آقازاده و سعید کریمی نیز ر میان شهدا قرار دارند.

اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق و شهادت 4 تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و در متن این اطلاعیه نوشت :

«بسم الله الرحمن الرحیم . در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق 4 تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. شهادت شهیدان حجت الله امیدوار ، علی آقازاده ، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) ، خانواده های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گوییم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو