بیوگرافی شهید محمدامین صمدی سپاه قدس + همسر و فرزندان

منبع: نم نمک

1

1402/11/1

10:23


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، محمد امین صمدی و فوت محمدامین صمدی و بیماری محمدامین صمدی و بیوگرافی محمدامین صمدی و اخبار محمدامین صمدی و حواشی محمدامین صمدی و محمدامین صمدی کیست و محمدامین صمدی کجاست و چه خبر از محمدامین صمدی و محمدامین صمدی اهل کجاست و محمدامین صمدی در بیمارستان و علت مرگ محمدامین صمدی و درگذشت محمدامین صمدی در نم نمک.

بیوگرافی شهید محمدامین صمدی سپاه قدس + همسر و فرزندان

زندگینامه شهید محمدامین صمدی سپاه قدس

محمدامین صمدی از اعضای سپاه پاسداران به شهادت رسید.

بیوگرافی شهید محمدامین صمدی سپاه قدس + همسر و فرزندان

بیوگرافی شهید محمدامین صمدی سپاه قدس + همسر و فرزندان

زندگینامه شهید محمدامین صمدی سپاه قدس

وضعیت ازدواج و همسر محمدامین صمدی

از وضعیت ازدواج و همسر محمدامین صمدی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

شهید محمدامین صمدی یکی از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سوریه است که در تاریخ 30 دی 1402 در پی تجاوز آشکار نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه در تاریخ 30 دی ماه 1402 و حمله موشکی به ساختمان های محل استقرار و سکونت مستشاران ایرانی در سوریه در محله المزه دمشق ، به همراه 3 ایرانی دیگر و چند شهروند و نظامی سوری به شهادت رسید.

حجت الله امیدوار ، حسین محمدی و سعید کریمی از دیگر شهدای ایرانی این حادثه تروریستی هستند. در این حمله همچنین تعدادی نظامی و شهروند سوری به شهادت رسیده و برخی دیگر زخمی شده اند.

اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق و شهادت 4 تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و در متن این اطلاعیه نوشت :

«بسم الله الرحمن الرحیم . در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق 4 تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. شهادت شهیدان حجت الله امیدوار ، علی آقازاده ، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) ، خانواده های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گوییم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو