به زودی منتظر گوشی ایسوس Zenfone 11 با مشخصات جذابش باشید

منبع: پلازا

2

1402/11/4

14:38


به زودی منتظر گوشی ایسوس Zenfone 11 با مشخصات جذابش باشید

در سالی که گذشته شایعات زیادی درباره اینکه ایسوس خط تولید زن‌فون (Zenfone) را متوقف کرده به گوش می‌رسد و مدل Zenfone 10 آخرین گوشی از سری پرچمداران این کمپانی خواهد بود. البته خوشبختانه، کمپانی مشهور ایسوس (Asus) خیلی زود این شایعه را تکذیب نمود.

در حال حاضر حالا گوگل پلی کنسول به اثبات رسانده که کنپانی ایسوس هرگز خط تولید این گوشی را متوقف ننموده و قصد دارد تا بزوری هواداران خود را با زن فون 11 (Zenfone 11) حسابی غافلگیر نماید. در واقع گوشی زن فون ۱۰ (Zenfone 10) به تاریخ ژوئن 2023 میلادی معرفی گردید و ماه بعد به بازار جهانی عرضه شد. چنانچه برنامه امسال نیز به همان روال فبل خود باشد، به همین خاطر انتظار می‌رود که مدتزمان زیادی باید منتظر باشیم. با تمام این‌ این اوصاف، باز هم تعدادی از مشخصات گوشی گوشی ایسوس Zenfone 11 در رسانه‌های معتبر ذکر شده است.

لازم به ذکر است که Zenfone 11 به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده است. همچنین این گوشی از 16 گیگابایت رم  برخوردار است. البته پیش بینی می‌شود که این گوشی با اندروید 14 ربه بازار عرضه خواهد شد و رزولوشن آن درست همانند نسل پیشین خود، 1080×2400 پیکسل برابر  FHD است.

البته با توجه به موارد ذکر شده بازهم برای اطلاعات بیشتر درباره گوشی ایسوس Zenfone 11 باید منتظر بمانیم تا به زمان رونمایی گوشی جذاب و خاص نزدیک‌تر شویم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو