معرفی بهترین لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی و موشن گرافیک ۲۰۲۴

معرفی بهترین لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی و موشن گرافیک ۲۰۲۴


منبع: پلازا

2

1402/10/25

15:23


معرفی بهترین لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی و موشن گرافیک ۲۰۲۴

ساخت انیمیشن نیازمند دستگاهی آماده و قدرتمند بوده است که اگر تصمیم دارید در این زمینه فعالیت کنید، بدنیست بدانید فهرستی از بهترین لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی را برایتان تدارک دیده‌ایم که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

درحقیقت بهترین لپ‌تاپ‌ها برای انیمیشن سازی نیازمند قدرت بالایی در پردازش هستند که در کنار شرایط ویژه سخت افزاری باید به صفحه نمایش خوبی نیز دسترسی داشته باشید. فهرست لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی یک خروجی ازمیان ده‌ها Laptop قدرتمند بوده است که با بررسی بخش‌های مختلف توانسته‌ایم به این 5 مورد دسترسی پیدا کنیم. لازم به ذکر است بدانید که در معرفی هر یک از محصولات، به جزئیات، مزایا و معایب هریک اشاره نموده‌ایم که پیشنهاد می‌شود تا انتهای لیست با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی

معیارهای گسترده‌ای برای بررسی یکایک محصولات درنظر گرفته شده است تا درپایان بتوانیم لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی را شناسایی کنیم. این فهرست میزبان برندهای مختلفی بوده که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به مک بوک و ایسوس و دل اشاره داشت. اگر در زمینه انیمیشن‌سازی فعالیت دارید پیشنهاد می‌شود این فهرست را نادیده نگیرید و نظرات خود را برای تکمیل نمودن آن به اشتراک بگذارید.

۱. لپ تاپ اپل مک بوک پرو ۱۶ اینچی مدل ۲۰۲۳

لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی

مشخصات اصلی لپ تاپ:

  • سی‌پی‌یو: Apple M2 Pro – M2 Max
  • کارت گرافیک: Integrated 8-core – 10-core GPU
  • رم: تا 64 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 16 اینچ مدل Liquid Retina XDR
  • فضای ذخیره‌سازی: ارتقاء تا 2 ترابایت

نکات مثبت: عمرباتری عالی، پورت‌های مناسب، بهترین مک‌بوک تا به امروز

نکات منفی: گران قیمت، مدل قدیمی M1 قادر به انجام همان کار است

درحال حاضر جدیدترین و البته بهترین لپ تاپ برای انیمیشن‌سازی محصول MacBook Pro 16-inch بوده است. این لپ تاپ در سال 2023 منتشر شده که مشخصات برجسته آن میزبان قطعات بسیار خوبی هستند. پردازنده نسل جدید اپل که M2 بوده قادر به ارائه خدمات برجسته در سخت‌ترین حالت ممکن بوده است که در این زمینه مشکلی بابت انیمیشن‌سازی و یا انجام کارهای سنگین‌تر نخواهید داشت.

با اینکه MacBook Pro 16-inch به عنوان بهترین لپ تاپ برای ساخت انیمیشن ساخته شده ولی بدنیست بدانید که قیمت آن بسیار بالا بوده است. امکان پیکربندی رم تا 64 گیگابایت و ارتقاء حافظه داخلی تا 2 ترابایت ازدیگر نکات سخت افزاری محصول بوده است. پردازنده گرافیکی اختصاصی و صفحه نمایش 16 اینچ عالی می‌تواند زیبایی‌های بسیاری را درمعرض دید قرار دهد. اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید MacBook Pro 16-inch گزینه خوبی برای شماست که نه تنها قادر به استفاده از آن برای ساخت انیمیشن خواهید بود بلکه می‌توانید به سراغ بخش‌های دیگر نظیر تدوین و رندر فیلم نیز بروید.

2. ایسوس پرو آرت اولد ASUS ProArt Studiobook OLED (H7604)

لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی

مشخصات اصلی لپ تاپ:

  • سی‌پی‌یو: Intel Core i9-13980HX
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 4070 (8GB)
  • رم: 64 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 16 اینچ مدل 3D OLED و وضوح 3200 * 2000
  • فضای ذخیره‌سازی: ارتقاء تا 8 ترابایت

نکات مثبت: مشخصات سخت افزاری مناسب، خنک نمودن بی‌سروصدا

نکات منفی: گران قیمت، صفحه کلید نه چندان آشنا، عمر باتری کم

دومین محصول این فهرست مربوط به برند ایسوس بوده که ASUS ProArt Studiobook OLED (H7604) نام داشته است. همانطور که شاهد هستید دربخش CPU ازیک مدل اینتل i9 نسل 13 استفاده شده که این مورد در کنار کارایی بالا نیازمند منابع مصرفی کمی بوده است. کارت گرافیک آرتی‌ایکس 4070 با 8 گیگابایت حافظه می‌تواند بسیاری از مشکلات گرافیکی شما را تحت پوشش قرار دهد. بدنیست بدانید که لپ تاپ ASUS ProArt Studiobook OLED (H7604) درکنار ویژگی‌های بسیاری که داشته کمی دربخش قیمت گذاری، مشکل‌ساز شده زیرا کاربران بر این باور هستند که قیمت آن بالا بوده است. عمرباتری ضعیف و یادگیری صفحه کلیدها که کمی دشوار بوده ازدیگر معایب این محصول بوده است. رم قدرتمند و صفحه نمایش عالی اولد از دیگر مزایای برجسته این محصول بوده که می‌توان به آن اشاره داشت.

3. Dell Precision 5470

لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی

مشخصات اصلی لپ تاپ:

  • سی‌پی‌یو: Intel Core i7-12800H
  • کارت گرافیک: Nvidia RTX A1000
  • رم: 32 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 14 اینچ باکیفیت 1440p (2560 x 1600) یا 1080p (1920 x 1200)
  • فضای ذخیره‌سازی: 1 ترابایت

نکات مثبت: عملکرد فوق‌العاده، حمل آسان، عمرباتری عالی، طراحی مقاوم و کاملا زیبا

نکات منفی: پورت‌های محدود

لپ تاپ Dell Precision 5470 سومین محصول این لیست بوده که با عملکرد بسیار خوبی همراه بوده که در کنار این حسن، عمر باتری مناسب آن سبب شده تا خریداران بسیاری این محصول را به نسبت دیگر موارد بیشتر ترجیح دهند.

بکارگیری سخت افزار قدرتمند و CPU نسل جدید سبب خواهد شد تا مشکلی بابت کندی نداشته باشید و با خیالی آسوده با سراغ ساخت انیمیشن از طریق Dell Precision 5470 بروید. پورت‌های محدود تنها ایرادی بوده که در این محصول دیده شده است. برای آشنایی با دیگر لپ تاپ‌های فهرست با ما همراه باشید.

4. MacBook Pro 16-inch (2021)

لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی

مشخصات اصلی لپ تاپ:

  • سی‌پی‌یو: Apple M1 Pro 10-core – M1 Max 10-core
  • کارت گرافیک: Integrated 16-core – 32-core GPU
  • رم: تا 64 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 16.2 اینچ مدل Liquid Retina XDR
  • فضای ذخیره‌سازی: ارتقاء تا 8 ترابایت

نکات مثبت: عمرباتری عالی، پورت‌های زیاد

نکات منفی: صفحه کلید کوچک و کمی گران قیمت

MacBook Pro 16-inch (2021) با اینکه در سال 2021 منتشر شده ولی یکی از بهترین لپ تاپ‌های ساخت انیمیشن بوده که این مورد را می‌توان مدیون CPU قدرتمند محصول دانست که از نوع M1 بوده است. رم قوی و صفحه منایش عالی به شما این امکان را می‌دهد تا با محصولی ارزشمند سروکار داشته باشید. متاسفانه در MacBook Pro 16-inch (2021) صفحه کیبورد کوچکی درنظر گرفته شده که این مورد شمارا ملزم به استفاده از یک کیبورد جداگانه خواهد نمود. امکان پیکربندی رم تا 64 گیگابایت و حافظه داخلی تا 8 ترابایت سبب خواهد شد تا بسته به نیاز خود بتوانید از مزایای این محصول بهره‌مند شوید.

5. Razer Blade 17 (2022)

لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی

مشخصات اصلی لپ تاپ:

  • سی‌پی‌یو: 12th-generation Intel Core i7
  • کارت گرافیک: Nvidia RTX 3060 – Nvidia RTX 3080 Ti
  • رم: 16/32 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 17.3 اینچ باکیفیت 1080 و نرخ‌نو‌سازی 360 هرتز باکیفیت 1440 و نرخ 240 هرتز باکیفیت 4K
  • فضای ذخیره‌سازی: 1 ترابایت مدل M.2 PCIe NVMe SSD

نکات مثبت: عملکرد فوق‌العاده، طراحی و بکارگیری ویژگی‌های نوین

نکات منفی: گران قیمت و عمر باتری کوتاه

درحال حاضر Razer Blade 17 (2022) آخرین محصول معرفی شده دراین لیست بوده که دربخش GPU آن شاهد بکارگیری کارت گرافیک انویدیا آرتی‌ایکس مدل 3060 هستیم که درمدل دیگر آن 3080 Ti بکارگیری شده است.

رم‌های قوی و صفحه نمایش عالی سبب خواهد شد تا بسته به نیازی که دارید قادر به خرید مدل‌های مختلفی از Razer Blade 17 (2022) باشید. قیمت نسبتا بالا و عمرباتری کوتاه از ضعف‌های این محصول بوده است که پیشنهاد می‌شود نظر خود را نسبت به آن بیان کنید.

سخن پایانی

معرفی بهترین لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی و موشن گرافیک به پایان رسید و همان‌طور که شاهد بودید درطول این مقاله به جزئیات مهم بسیاری از محصولات اشاره شد. باتوجه به توضیحات فوق نظر شما نسبت به این محصولات چیست؟ آیا مک بوک درقیاس با ایسوس و دل و دیگر برندها توان ارائه خدمات به شکل نوین را داشته است؟ شما عزیزان می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را برایمان ارسال کنید که با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود. همچنین می‌توانید سوالات خود را دراین زمینه برایمان ارسال کنید و پاسخ کارشناسانه‌ای را از سایت دریافت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو