معرفی لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15 مدل ۲۰۲۳ + مشخصات و تصاویر

معرفی لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15 مدل ۲۰۲۳ + مشخصات و تصاویر


منبع: پلازا

1

1402/10/18

08:22


معرفی لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15 مدل ۲۰۲۳ + مشخصات و تصاویر

لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15 را میتوان نوعی ترکیب عالی بین ارزش و عملکرد خوب دانست که در مدت زمان طولانی در بازارهای جهانی توانست مورد استقبال گیمرهای بسیاری قرار بگیرد و اکنون به نقد و بررسی آن پرداخته ایم.

اصلی ترین عناصر هر لپ تاپ را پردازنده گرافیکی و سی پی یو آن تشکیل میدهد که این مورد در خصوص لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15 به خوبی صدق میکند زیرا در بخش سخت افزاری شاهد بکارگیری قطعات بسیار خوبی هستیم که این موضوع سبب تقویت عملکرد آن و بهینه شدن راندمان کلی لپ تاپ شده است. همچنین Lenovo LOQ 15 به عنوان یکی از بهترین محصولات ارائه شده از سوی کاربران در سال 2023 شناخته شده است.

فهرست مطالب

لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15

برای عملکرد بهینه لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15 شرکت سازنده به سراغ استفاده از Lenovo AI Engine+ و NVIDIA Advanced Optimus رفته است که این موضوع سبب شده تا ناهمواری های مربوط به طراحی به طور کلی برطرف شود و شاهد یک محصول نازک تر با پورت های ورودی و خروجی بهتری باشیم. در کنار مزایای مربوط به طراحی بدنیست بدانید که این لپ تاپ با ویژگی های بیشتری در بخش سخت افزار همراه بوده است که در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهیم.

امکانات

این لپ تاپ از جدیدترین معماری هیبریدی اینتل برخوردار است که در این زمینه با ویژگی های پیشرو در صنعت همراه بوده تا در تجربه بازی بهترین عملکرد را ارائه دهد. برای ایجاد محیطی رقابتی با دیگر برندها کمپانی لنوو به سراغ استفاده از پردازنده های نسل 13 برای این مدل از محصول خود رفته است که بدنیست بدانید در هنگام خرید آن میتوانید به مدل های مختلف با مشخصات سخت افزاری متنوعی دسترسی داشته باشید.

لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15

با توجه به امکانات نرم افزاری فوق باید بدانید که قرار است با یک محصول کاملا قدرتمند سروکار داشته باشید که در بخش صفحه نمایش یک سایز 15.6 اینچی برای شما درنظر گرفته شده که کیفیت آن به صورت Full HD بوده است. نرخ تازه سازی نمایشگر روی 144 هرتز تنظیم شده و این مورد در روشنایی میتواند تا 350 نیت کارایی داشته باشد.

به علاوه این موضوع باید بدانید در مواقعی که نور کمی را در اختیار دارید میتوانید از DC کمتری برای نمایشگر استفاده کنید که این مورد اغلب در مواقعی که شارژ باتری زیادی ندارید کاریایی داشته است. با فعالسازی این مورد میتوانید جلسات طولانی تری را برای بازی در اختیار داشته باشید. صفحه کلید این لپ تاپ با پتانسیل خوبی همراه بوده که لذت بهتری از بازی را در اختیار شما قرار میدهد.

باتری 60 واتی برای این محصول درنظر گرفته شده است که بدنیست بدانید در هنگام شارژ میتوانید در مدت زمان 10 دقیقه شاهد شارژ 0 تا 30 درصد و در مدت زمان 30 دقیقه شاهد شارژ 0 تا 70 درصد و در مدت زمان 80 دقیقه شاهد شارژ 0 تا 100 درصد باشید.

لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15

در این زمینه لپ تاپ از شارژ USB-C با آداپتور 140 واتی پشتیبانی میکند که این موضوع به معنای آن بوده که تمام توان شارژر برای شارژ باتری درنظر گرفته میشود که پیشنهاد ما به شما متصل کردن شارژر به لپ تاپ در هنگام بازی بوده است. بدنیست بدانید که در میان تمام اجزای محصول فقط عملکرد بد باتری بوده که به عنوان یک ضعف برای آن شناخته شده است زیرا ظرفیت مناسبی برای این لپ تاپ گیمینگ درنظر گرفته نشده است و همین موضوع شاید کمی کار را برای آن خراب کند.

سخت افزار

و در پایان با سخت افزار لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15 آشنا خواهید شد.

سی پی یو این لپ تاپ در 4 مدل عرضه شده است که بسته به نیاز خود میتوانید هرکدام که نیاز دارید را خریداری کنید.

  • پردازنده نسل سیزدهم Core i5-13420H با مشخصات E-Core Max 3.40 GHz, P-Core Max 4.60 GHz with Turbo Boost, 8 Cores, 12 Threads, 12 MB Cache
  • پردازنده نسل سیزدهم  Core i5-13500H با مشخصات E-Core Max 3.50 GHz, P-Core Max 4.70 GHz with Turbo Boost, 12 Cores, 16 Threads, 18 MB Cache
  • پردازنده نسل سیزدهم Core i7-13620H با مشخصات E-Core Max 3.60 GHz, P-Core Max 4.90 GHz with Turbo Boost, 10 Cores, 16 Threads, 24 MB Cache
  • پردازنده نسل سیزدهم Core i7-13700H با مشخصات E-Core Max 3.70 GHz, P-Core Max 5.00 GHz with Turbo Boost, 14 Cores, 20 Threads, 24 MB Cache

سیستم عامل ویندوز در 2 مدل عرضه شده که عبارت اند از:

  • ویندوز 11 نسخه Home
  • ویندوز 11 نسخه Pro

کارت گرافیک محصول در 3 مدل مجزا ارائه شده است که این موارد عبارت اند از:

  • GeForce RTX 3050 6GB GDDR6
  • GeForce RTX 4050 6GB GDDR6
  • GeForce RTX 4060 8GB GDDR6

مموری برای تمام نسخه ها یکسان بوده است:

  • ظرفیت رم 16 گیگابایت به صورت 5200MHz DDR5 بوده است که از 2 رم 8 گیگابایتی استفاده شده است.

حافظه داخلی برای تمام مدل ها یکسان بوده است:

  • 1 ترابایت هارد پرسرعت از نوع PCIe SSD Gen 4

لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15

قیمت

تمام اجزای فوق با قیمت نهایی 599.99 دلار قابل خرید بوده است که بدنیست بدانید امروزه این محصول در فروشگاه های مختلف چیزی حدود 33 تا 58 میلیون بسته به کارت گرافیک و سی پی یو متغیر خواهد بود.

سخن پایانی

توضیحات مربوط برای آشنایی با لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15 مدل 2023 به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به طور کامل به معرفی لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15 مدل 2023 اشاره شد. بدنیست بدانید این محصول نسبت به قیمتی که برای فروشش درنظر گرفته شده میزبان قطعات خوبی بوده است که از این طریق میتوانید به یک محصول ارزشمند دسترسی داشته باشید. نظر شما نسبت به این محصول چیست؟ شما عزیزان میتوانید نظرات خود نسبت به توضیحات درج شده را بیان کنید و به تکمیل شدن این مقاله کمک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو