طرز تهیه املت ورمیشل یک غذای خوشمزه و فوری

منبع: آرگا

2

1402/11/5

08:12


اکر از علاقه‌ مندان به آشپزی های خانگی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه املت ورمیشل آشنا شوید. این املت با ترکیب رشته و تخم مرغ تهیه می شود.

طرز تهیه املت ورمیشل با یک رسپی ویژه در این بخش قرار داده شده است که با نحوه تهیه این املت خوشمزه آشنا می شوید. این املت طعم و مزه ای فوق العاده که با رسپی آن آشنا می شوید.

برای داشتن یک املت با مزه ای متنوع در این بخش همراه ما باشید. این املت برای عصرانه گزینه عالی است. طرز تهیه املت بروکلی و املت سوزی نیز در لینک قرار داده شده که مطالعه می کنید.

روش پخت ورمیشل

مواد اولیه:

  • ورمیشل: ۳ لیوان
  • پنیر پیتزا: ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
  • تخم مرغ: ۳ عدد
  • کره: ۲ قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم

 

طرز تهیه املت ورمیشل:

ابتدا قابلمه ای را تا نیمه پر از آب کرده و روی حرارت بگذارید تا سریع تر آب بجوشد. در این مدت نیز باید یک قاشق نمک و مقداری روغن درون قابلمه بریزید. بعد از اینکه آب شروع به جوشیدن کرد باید رشته های ورمیشل را به آب اضافه نمایید. زمانی که رشته ها نرم شد، آن را آبکشی کنید.

طرز تهیه املت ورمیشل

بعد از خارج شدن آب اضافی ورمیشل ها آن را کنار گذاشته تا کمی خنک شود. رشته ها را درون کاسه ای ریخته و تخم مرغ، فلفل سیاه، نمک و … اضافه کنید. مواد به خوبی هم زده و در ادامه نیز تابه ای روی حرارت بگذارید. مقداری کره درون تابه ریخته و بعد از ذوب شدن کره مواد رشته ای را درون آن ریخته و به صورت یکدست در کف تابه پهن کنید‌

روی مواد رشته ای نیز باید مقداری پنیر پیتزا بریزید و درب تابه را بگذارید تا پنیر به خوبی باز شود. روی مواد نیز مقداری نمک بریزید و در صورت دلخواه مقداری فلفل سیاه نیز اضافه کنید. این املت طعم و مزه ای فوق العاده داشته و شما می توانید با رسپی عالی از این‌ املت آشنا شوید.

طرز تهیه املت ورمیشل طعم و مزه ای فوق العاده داشته که شما با نحوه تهیه این نوع املت آشنا می شوید. این املت را می توانید برای صبحانه و شام نیز تهیه کنید. این املت طعم فوق العاده ای دارد. شما می توانید به صورت دلخواه از پنیر پیتزا نیز استفاده کنید.

دستور تهیه ورمیشل

این املت یک املت ترکیه ای بوده و مزه ای عالی دارد. طعم و مزه فوق العاده این املت را می توانید در کنار نان و سبزی نیز سرو کنید‌. برای تهیه این نوع املت باید از کره استفاده نمایید. شما می توانید میزان تخم مرغ را در این غذا بیشتر کنید. افزودن میزان پنیر پیتزا نیز در این املت دلخواه بوده و در صورت لزوم می توانید از پنیر موزرلا ورقه ای هم در این غذا استفاده کنید.

یکی از نکات در تهیه این نوع املت این است که رشته ها را بعد از آبکشی نباید بیش از اندازه آبکشی کنید که خشک شود. در زمان پخت نیز باید رشته ها مقداری نرم شوند. این نوع املت طعم و مزه ای متنوع داشته و شما می توانید با رشته های دستی یا رشته های خانگی نیز این نوع املت را داشته باشید. همانطور که اشاره شد این نوع املت را در کنار سبزی و نان سنگک می توانید، سرو کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو