طرز تهیه املت دنور یک غذای ساده با طعم عالی

منبع: آرگا

1

1402/8/18

13:11


املت دنور یک صبحانه متفاوت، خوشمزه و با ظاهری شیک و مجلسی بوده که در مدت زمان بسیار کمی تهیه می شود. این املت بسیار گزینه خوبی برای پذیرایی از مهمان های شما می باشد.

املت دنور یک املت بسیار متفاوت با ظاهری مانند لقمه بزرگ و طعمی عالی می باشد که در مدت زمان کمی تهیه می شود. این املت بسیار شیک و مجلسی بوده که می توان با استفاده از ژامبون، فلفل دلمه ای و دیگر مواد اولیه آن را به راحتی تهیه کرد. در مدت زمان بسیار کمی می توان دارای یک املت خوشمزه شد. طرز تهیه املت دنور در این مطلب قرار گرفته شده است.

املت انواع مختلفی مانند املت سوزی، املت شاپوری و املت کاهو دارد که این ها یک صبحانه بسیار متفاوت هستند که در مدت کمی تهیه می شوند. برای تهیه و سرو این سه املت خوشمزه می توان بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک کرد تا در مدت زمان کمی دارای صبحانه و یا پیش غذایی متفاوت شوید. این صبحانه سرشار از پروتئین بوده که با تهیه می توانید از فواید تخم مرغ بهرمند شوید.

املت دنور متفاوت

مواد لازم

  • تخم مرغ ۶ عدد
  • کره ۲ قاشق غذا خوری
  • پیاز خرد شده ۱/۲ فنجان
  • ژامبون خرد شده ۱/۲ فنجان
  • پنیر چدار رنده شده ۱/۲ فنجان
  • فلفل دلمه ای خرد شده ۴ قاشق غذا خوری
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

املت دنور خوشمزه

طزز تهیه املت دنور ساده و مجلسی

ابتدا برای تهیه املت دنور باید ۶ عدد تخم مرغ را درون کاسه ای مناسب بریزید و با استاده از چنگال به خوبی هم بزنید تا مخلوط شود. در ادامه تابه ای مناسب را بر روی حرارت قرار دهید. سپس مقداری روغن به تابه اضافه کنید و صبر نمایید تا به خوبی داغ شود.

در این مرحله باید ژامبون، فلفل دلمه ای، نمک، فلفل، پیاز و پنیر چدار را در تابه بریزید و حدود ۵ دقیقه تفت دهید تا رنگ ژامبون تغییر کند. بعد از اینکه مواد داخل تابه تفت خوردند، تابه ای دیگر را بر روی حرارت قرار دهید و زیر آن یکی تابه که در آن مخلوط یامبون است را خاموش کنید.

دو قاشق غذا خوری کره را به داخل تابه ای که خالی است اضافه کنید و صبر نمایید تا کره به خوبی باز شود. زمانی که کره باز و مقداری داغ شد، تخم مرغ هایی را که به خوبی با چنگال هم زده اید را داخل تابه بریزید تا به شکل گرد شده و پهن در بی آید.

طرز تهیه املت دنور خوشمزه

پس از ۵ دقیقه تخم مرغ را برگردانید و صبرکنید تا روی دیگر تخم مرغ هم به خوبی پخته شود. یک سمت تخم مرغ ترکیب ژامبون و دیگر مواد را بریزید. سپس با استفاده از کفگیر آن روی دیگر تخم مرغ را بر روی مواد ترکیبی ژامبون برگردانید. املت دنور را در ظرفی مناسب بگذارید و به دلخواه به همراه انواع سس سرو کنید. نوش جان.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو