تجربه آرامش با عایق صداگیر دیوار مشترک

منبع: ایران ناز

2

1402/11/8

13:05


تجربه آرامش با عایق صداگیر دیوار مشترک

کاهش صداهای آزار دهنده با عایق صداگیر دیوار

 

عایق صداگیر دیوار به کاهش انتقال صدا، از طریق دیوارهای خارجی و داخلی ساختمان‌ های مسکونی و تجاری کمک می‌ کند.

 

در زمان‌ های گذشته به دلیل وجود دیوارهای ضخیم، سقف بلند و همچنین وسیع بودن فضا آلودگی‌ های صوتی سبب ایجاد مزاحمت برای افراد نمی‌ شدند.

 

امروزه با گسترش شهرها و افزایش نگهداری حیوانات خانگی مانند سگ و گربه در منازل، آلودگی‌ های صوتی در محیط های آپارتمانی نیز افزایش پیدا نموده است.

 

اما استفاده از عایق صداگیر بر روی دیوارها، آسایش ساکنین ساختمان‌ را ارتقا می‌ بخشد و از خروج صدای حیواناتی مثل سگ به خارج از ساختمان‌، پیشگیری می‌ نماید.

 

افرادی که قصد نگهداری سگ در آپارتمان را دارند، می توانند با نصب عایق صداگیر از خروج صدای حیوان خود به بیرون جلوگیری کنند.

 

عایق صداگیر دیوار با کیفیت اگر به درستی نصب شود، می‌ تواند از انتقال صدای حیواناتی مانند سگ از محیط بیرون به فضای خانه نیز پیشگیری نماید.

 

انواع عایق‌ صوتی با قرار گرفتن در داخل یا روی دیوار، نویز صدای سگ را کاهش می‌ دهند و آسایش بیشتری را در محیط زندگی به وجود می آورند.

 

قرار گرفتن در معرض سر و صداهای آزاردهنده به صورت مداوم، می‌ تواند به افسردگی، فشار خون بالا، اضطراب و بیماری‌ های قلبی منجر شود.

 

پس بهتر است برای پیشگیری از مبتلا شدن به این بیماری‌ ها، از عایق صوتی دیوار استفاده نمود.

 

انواع عایق صداگیر دیوار

انواع عایق صداگیر دیوار

 

مزایای استفاده از عایق های صداگیر دیوار

عایق‌ صداگیر دیوار در ساختمان به اندازه عایق‌ های رطوبتی و حرارتی، دارای مزایای بسیاری برای ساختمان‌ است. مهم ترین فایده این نوع عایق‌، کنترل سر و صدای حیوانات و کاهش صدای ورودی به داخل ساختمان می باشد.

 

برای بسیاری از افراد صداهای حیواناتی مثل سگ، صدایی آزاردهنده است. این حیوان به هنگام حضور نداشتن صاحب خود در منزل، سر و صدای بیشتری ایجاد می‌ کند.

 

در اغلب مواقع نیز به دلیل بلند بودن صدای این حیوان، همسایه‌ ها در ساختمان‌ شاکی می‌ شوند. اما افرادی که این حیوان را دوست دارند، می‌ توانند با عایق کردن منزل خود از خروج صدای سگ به بیرون از منزل پیشگیری کنند.

 

بهترین عایق صوتی برای آپارتمان

بهترین عایق صوتی برای آپارتمان

 

خرید عایق‌ صوتی از بهترین تصمیمات برای برقراری آرامش ونیزکاهش صدای حیوانات خانگی هستند. بنابراین با هزینه پایین می‌ توان آرامش را به محیط کار یا زندگی بازگرداند.

 

اگر همسایه شما در مجاورت منزلتان، سگ نگهداری می کند و با تذکر شما برای عایق کردن دیوار خانه خود اقدام نمی کند، می توانید از عایق صداگیر دیوار استفاده کنید.

 

برخی از عایق‌ های صداگیر دیوار به صورت پیش ساخته هستند. بنابراین می توانید با کمترین هزینه دیوار منزل خود را عایق نمایید، تا از شر صدای این حیوان خلاص شوید.

 

نصب این مدل عایق ها در مدت زمان کوتاه و بدون کثیف کاری در منزل انجام می شود. البته باید بدانید برخی مدل های عایق صداگیر دیوار بر روی دیوار و برخی در داخل دیوار قرار می گیرند.

 

شما در زمان خرید عایق، می توانید بر حسب میزان بودجه و قیمت عایق صوتی و نوع فضای خود آنها را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو