معرفی انواع ویزای دبی بر اساس طول مدت اقامت

منبع: همگردی

2

1402/11/9

18:06


کشور امارات به شهروندان بسیاری از کشورها اجازه می دهد، بدون اخذ ویزا به این کشور سفر کنند. اما شهروندان ایرانی و برخی از کشورهای دیگر برای سفر به کشور امارات و شهر دبی نیازمند دریافت ویزا هستند. اخذ ویزای دبی به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است.

متقاضیان می توانند در خانه یا محل کار فرم دریافت را به صورت آنلاین تکمیل و هزینه های لازم را بپردازند و در خواست اخذ ویزای دبی را ثبت کنند. در این روش افراد ضمن صرفه جویی در زمان و وقت خود، هزینه های رفت و آمد در روند اخذ ویزا را کاهش می دهند.

متقاضیان دریافت ویزای دبی باید تمامی مدارک لازم جهت اخذ ویزا را برای بارگذاری در سایت آماده کنند. افراد می توانند پس از تایید ویزای دبی برای رزرو بلیط هواپیما یا کشتی و هتل خود اقدام کنند و در کمترین زمان ممکن به این کشور سفر کنند.

در ادامه به بررسی انواع ویزای دبی بر اساس میزان ورود و طول مدت اقامت پرداخته شده است.

ویزای دبی

معرفی انواع ویزای دبی

انواع ویزای دبی براساس میزان ورود و طول مدت اقامت افراد از یکدیگر متفاوت می شوند. به طورکلی انواع ویزای توریستی دبی از نظر میزان اقامت و میزان ورود و خروج به 5 دسته تقسیم بندی می شود که در ادامه به بررسی ویژگی های هر یک از آن ها پرداخته شده است.

معرفی انواع ویزای دبی بر اساس طول مدت اقامت

ویزای 10 روزه دبی یکبار ورود (Single-Entry) :
افراد با داشتن ویزای دبی سینگل یکبار ورود می توانند به مدت 10 روز در امارات اقامت داشته باشند و پس از پایان یافتن اعتبار آن، برای تمدید مجدد ویزا اقدام کنند یا به کشور خود بازگردند.

ویزای 30 روزه دبی یکبار ورود (Single Entry) :
ویزای دبی سینگل یا یکبار ورود به افراد اجازه می دهد به مدت 30 روز پس از ورود، در امارات اقامت داشته باشند.

درصورتی که متقاضیان زودتر از مدت زمان اعتبار ویزای خود، دبی را ترک کنند؛ دیگر قادر نخواهند بود با همان ویزای قبلی به این کشور بازگردند و باید برای ویزای جدید درخواست دهند.

معرفی انواع ویزای دبی بر اساس طول مدت اقامت

ویزای 30 روزه دبی چندبار ورود (Multiple-Entry) :
ویزای 30 روزه چندبار ورود به متقاضیان اجازه می دهد که به مدت یک ماه در این کشور اقامت داشته باشند. دارندگان ویزای دبی چندبار ورود قادر خواهند بود تا پایان مدت زمان اعتبار ویزای خود بدون محدودیت به دبی سفر کنند؛ بدون آن که نیازی باشد برای دریافت ویزای جدید اقدام کنند.

ویزای 60 روزه دبی یکبار ورود (Single Entry) :
دارندگان این ویزا فقط یک بار اجازه ورود به دبی را خواهند داشت و می توانند به مدت دو ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

ویزای 60 روزه چندبار ورود (Multiple Entry) :
دارندگان ویزای دبی مولتیپل قادر خواهند بود به واسطه این ویزا در دبی برای دو ماه اقامت داشته باشند و تا زمان پایان اعتبار ویزا بدون محدودیت از آن خارج شوند و دوباره به آن سفر کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو