موسی اولویف کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/24

21:47


قهرمان کشتی فرنگی المپیک توکیو به خاطر عکسی که با پوستر جهان بدون نازیسم انداخت از حضور در رویدادهای بین المللی محروم است.

موسی اولویف کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

کنار گذاشتن قهرمان کشتی المپیک به خاطر عکس با یک پوستر خاص!

به گزارش نم نمک ، موسی اولیف ، قهرمان بازی های المپیک توکیو به دلیل عکسی که در مقابل پوستر "برای جهانی بدون نازیسم" دارد ، فعلا نمی تواند در مسابقات بین المللی شرکت کند. میخاییل مامیاشویلی ، رییس فدراسیون کشتی روسیه این موضوع را به تاس گزارش داد.

موسی اولویف کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

موسی اولویف کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

مسابقات قهرمانی اروپا در حالی در بخارست رومانی برگزار می شود که اتحادیه جهانی کشتی به ورزشکاران روسیه و بلاروس اجازه داد تا در مسابقات شرکت کنند.

مامیاشویلی گفت : حق خوری ادامه دارد. ما جلسه ای داشتیم و به من گفتند که موسی اولیف ، قهرمان المپیک ما در حال حاضر حق ندارد در هیچ مسابقات بین المللی شرکت کند. واقعا نمی فهمم. آیا آن ها با جهانی بدون نازیسم مخالف هستند؟

اولیوف 30 سال سن دارد و دو بار قهرمان جهان و اروپا شده است.

آزادکاران روس هم قربانی شدند

هفت کشتی گیر آزاد روسیه نیز موفق به دریافت ویزای رومانی برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا 2024 بخارست نشدند.

از تیم ملی روسیه تنها عباس قاضی ماگمدوف در وزن 61 کیلوگرم ، قاضی مراد رشیدوف در وزن 65 کیلوگرم و ماگومد قربانوف در وزن 92 کیلوگرم و هم چنین نفرات دوم ارسلان باگائف در وزن 86 کیلوگرم و علیخان ژابرایلوف در وزن 97 کیلوگرم موفق به حضور در این رقابت ها شدند. فدراسیون کشتی روسیه برای حل این مشکل تلاش می کند.

زائور اوگوف (57 کیلوگرم) ، قربان شیرایف (70 کیلوگرم) ، داوید بایف (74 کیلوگرم) ، خالد یاخیف (79 کیلوگرم) ، آرتور نایفونوف (86 کیلوگرم) ، عبدالرشید سعدالله یف(97 کیلوگرم) و عبدالله قربانوف (125 کیلوگرم) نتوانستند ویزا دریافت کنند.

عبدالرشید سعدالله یف و زائور اوگوف در یک گردهمایی ضد جنگ شرکت کردند و حمایت خود را از جنگ روسیه و اوکراین اعلام کردند.

ویتالی کابالوف ، آناستازیا سیدلنیکوا ، آلینا کاسابیوا ، نادژدا سوکولووا و سرگئی سمنوف با اقدامات خود در شبکه های اجتماعی حمایت خود را از جنگ نشان دادند.

آرتور نایفونف ، آئوس گونیبوف ، الکساندر لوونچیک و وانسا کالادزینسکایا در رویدادهای تبلیغاتی مختلفی که توسط دولت های روسیه و بلاروس ترتیب داده شده بود ، شرکت کردند.


بیوگرافی موسی اولویف

موسی اولویف متولد 31 مارس 1993 کشتی گیر اهل روسیه در دسته 97 کیلوگرم کشتی فرنگی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو