هادی حبیبی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/9/12

21:35


مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر گفت : براساس اساسنامه و آیین نامه لیگ ، سرمربی و مدیر تیم ملی بزرگسالان حق تیمداری در لیگ را نداشتند.

هادی حبیبی الان کجاست؟ + بیوگرافی

هادی حبیبی : باخت به روسها زنگ خطری برای کشتی است/ در مورد سرمربی جدید اظهار نظر نمی کنم!

هادی حبیبی ، پس از قهرمانی تیم کشتی آزاد بانک شهر در لیگ برتر ، اظهار کرد : بانک شهر برای دومین سال است که در لیگ کشتی اسپانسری می کند ، دوره قبل نایب قهرمان شدیم و امسال به عنوان قهرمانی دست یافتیم. برای دستیابی به این هدف یک اردوی 3 ماهه را پشت سر گذاشتیم که البته رقابت حساس و سنگینی بود زیرا تیم مقابل کشتی گیران خوبی را جذب کرده بود و پتانسیل بالایی داشت که البته به اعتقاد من انسجام تیم ما خیلی بهتر و کامل تر از تیم حریف بود.

هادی حبیبی الان کجاست؟ + بیوگرافی

هادی حبیبی الان کجاست؟ + بیوگرافی

او تصریح کرد : حضور اسپانسر در رقابت های لیگ با حمایت فدراسیون سبب می شود تا مسابقات لیگ منظم برگزار شود که امیدوارم سازمان لیگ بتواند اسپانسرهای بیشتری را در کشتی جذب کند که این سرمایه گذاری به نفع کشتی گیران خواهد بود.

ملی پوش سابق کشتی ایران در پاسخ به این پرسش که حضور مربیان تیم ملی در تیم های باشگاهی چقدر در جذب کشتی گیران موثر است؟ افزود : قطعا تاثیرگذار است چون در اردوهای تیم ملی حضور دارند و ارتباط آنها با کشتی گیران میسر است.

حبیبی در پاسخ به این پرسش که حضور مربیان تیم های ملی در تیم های باشگاهی حاشیه ساز شده و چرا جلوی آن گرفته نمی شود ، تاکید کرد : برای چهارمین سال است که کادر فنی تیم های ملی در تیم های باشگاهی تیمداری می کنند و این موضوع براساس اساسنامه و آیین نامه به جز سرمربی و مدیر تیم ملی بزرگسالان منع قانونی ندارد و مربیان تیم های ملی می توانند در لیگ تیمداری کنند. بنابراین در این خصوص باید با سازمان لیگ صحبت کنید که چرا چنین مجوزی داده شده است.

وی همچنین درباره حواشی این دیدار و این که تیم حریف در اعتراض به این دیدار جام را روی زمین گذاشت ، افزود : همیشه تیم بازنده اعتراض دارد و باید از خودشان بپرسید که به چه موضوعی اعتراض داشتند. البته اعتراض آن بیشتر به خاطر این بود که با توجه به سرمایه گذاری که انجام داده بودند دوست داشتند قهرمان شوند که میسر نشد.

حبیبی همچنین درباره شکست ملی پوشان ایران برابر کشتی گیران روسیه که برخی از آنها حتی نفر اصلی تیم ملی روسیه نیستند ، خاطرنشان کرد : چه کسی می گوید کشتی گیران درجه 2 روسیه در لیگ حضور داشتند. اکثر کشتی گیران آنها در اوزان مختلف قهرمان المپیک و جهان بودند و تنها در چند وزن نفر دوم یا سومشان حضور داشتند. البته کشتی گیران ما نباید به روس ها نتیجه را واگذار کنند و این زنگ خطری برای کشتی ماست.

وی در پایان در خصوص تغییرات انجام شده در کادر فنی تیم ملی کشتی و جایگزین شدن محسن کاوه به جای پژمان درستکار ، گفت : در این زمینه اظهارنظر نمی کنم.


بیوگرافی هادی حبیبی

متولد 26 شهریور 1357 ملی پوش سابق و مربی فعلی کشتی ایران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو