جواد فروغی الان کجاست؟

منبع: نم نمک

2

1402/12/1

21:14


فینال فینالیست های مسابقات آزاد ، ترکیب اصلی تیم ملی تیراندازی را مشخص می کند.

جواد فروغی الان کجاست؟

جواد فروغی به تیم ملی دعوت می شود؟

به گزارش نم نمک ، فینال فینالیست های مسابقات آزاد تیراندازی قرار است سوم و چهارم اسفند برگزار شود. این مسابقات در تعیین رنکینگ تیراندازان تاثیر دارد و در پایان این مسابقات قرار است نفرات اصلی تیم ملی مشخص شوند.

جواد فروغی الان کجاست؟

جواد فروغی الان کجاست؟

طبق شیوه نامه فدراسیون تیراندازی امتیاز ورزشکاران در مسابقات رسمی 6 ماه اخیر (مسابقات آزاد ، لیگ و قهرمانی کشور) رنکینگ آنها را مشخص خواهد کرد که بر این اساس امتیاز 4 مسابقه برتر 6 ماهه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

گفته می شود جواد فروغی قهرمان المپیک توکیو به دلیل شرکت کردن در یک یا دو مسابقات رسمی ، در حال حاضر در رنکینگ ایران جایگاهی ندارد و اگر او در این مسابقه نتیجه مد نظر کادر فنی را بگیرد به دور جدید اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

اولین اردوی تیم ملی تپانچه از 6 اسفند یعنی در پایان مسابقات فینال فینالیست ها آغاز خواهد شد و قرار است کادر فنی ترکیب تیم ملی تیراندازی را جهت اعزام به مسابقات و اردوهای پیش رو مشخص کند.

آخرین مسابقه کسب سهمیه المپیک در رشته تفنگ و تپانچه از 18 فروردین به میزبانی برزیل انجام خواهد شد. تیم ملی قرار است اواخر اسفند برای آماده سازی بیشتر راهی اردوی تدارکاتی هانوفر آلمان شود.


بیوگرافی جواد فروغی

جواد فروغی متولد 20 شهریور 1358 در دهلران عضو تیم ملی تیراندازی مردان ایران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو