دیوید تیلور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

5

1402/2/24

00:13


کشتی گیر دسته 86 کیلوگرم برای سومین بار به عنوان برترین کشتی گیر سال آمریکا انتخاب شد.

دیوید تیلور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

دیوید تیلور بهترین کشتی گیر سال آمریکا شناخته شد

به گزارش نم نمک و به نقل از سایت teamusa ، دیوید تیلور ، کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم ، توانست مزد سال درخشان خودش را بگیرد و برای دومین سال پیاپی و سومین بار در مجموع به عنوان بهترین کشتی گیر سال آمریکا انتخاب شود.

دیوید تیلور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

دیوید تیلور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

این جایزه از سوی فدراسیون کشتی ایالات متحده از سال 1992 به بهترین کشتی گیر سال اهدا می شود و اولین دریافت کننده این جایزه جان اسمیت بود که اکنون سرمربی کشتی در اوکلاهماست که دو بار در بازی های المپیک و چهار بار در مسابقات جهانی قهرمان شد.

تیلور 31 ساله که قبلاً در سال 2018 این جایزه را کسب کرده بود ، سال گذشته با قهرمانی جهان در بلگراد دوباره عنوان قهرمانی را به دست آورد. او در پایتخت صربستان در فینال وزن تا 86 کیلوگرم رقیب اصلی خود حسن یزدانی را (هفت بر یک) در حالی شکست داده بود که یک سال قبل در آن مسابقات از او شکست خورده بود.

تیلور همچنین قهرمان المپیک توکیو ، قهرمان جهان 2018، دو بار قهرمان دانشگاهی ایالات متحده و دو بار برنده جایزه معتبر دن هاج برای کشتی گیر برتر دانشگاهی است. او اکنون در باشگاه نیتانی لاین در دانشگاه پنسیلوانیا تمرین و به عنوان مربی نیز کار می کند.


بیوگرافی

دیوید موریس تیلور سوم متولد 5 دسامبر 1990 کشتی گیر آمریکایی است که در دسته 86 کیلوگرم کشتی آزاد رقابت می کند. او برنده مدال طلای المپیک 2020 توکیو و قهرمان مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال های 2018 و 2022 است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو