آموزش سرچ عکس در پینترست به صورت حرفه‌ای

منبع: پلازا

2

1402/12/24

23:51


آموزش سرچ عکس در پینترست به صورت حرفه‌ای

امروزه شبکه Pinterest به منبع قابل قبولی برای جستجوی تصویری تبدیل شده است که در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شمارا با نحوه سرچ عکس در پینترست آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که کم و بیش می‌دانید این سرویس توانسته در حوزه‌های مختلفی تصاویر با کیفیت و زیبایی را در اختیار کاربران قرار دهد. امروزه این شبکه توانسته در سبک‌های متنوعی برای الگوبرداری انتخاب شود که روزانه سهم عظیمی از کاربران، ایده‌های خلاقانه خود را به اشتراک می‌گذارند و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از جستجوهای تصویری از طریق Pinterest انجام گیرد. اگر در خصوص سرچ عکس در پینترست اطلاعاتی ندارید و به دنبال یادگیری آن هستید کافیست که ادامه این مقاله آموزشی را از دست ندهید.

فهرست مطالب

سرچ عکس در پینترست

جستجوی تصاویر از طریق Pinterest با کمک هوش مصنوعی و داده‌های قبلی انجام می‌گیرد که به آسانی و با یک سرچ ساده می‌توانید به لیست خوبی از جستجوی خود دسترسی داشته باشید. اگر به هردلیلی نظیر طراحی دکوراسیون داخلی خانه و یا نمای جدید ساختمانی و… نیاز دارید که با ایده‌های جدید مواجه شوید، پیشنهاد ما به شما سرچ عکس در پینترست می‌باشد زیرا از این طریق است که می‌توانید با موارد جدید و جهانی که در کشورهای دیگر در حال توسعه است آشنا شوید.

آموزش سرچ عکس در Pinterest

برای اینکه بتوانید به تصاویری که نیاز دارید در سرویس Pinterest دسترسی پیدا کنید پیشنهاد می‌شود آموزش زیر را دنبال نمایید. لازم به ذکر است بدانید که در پایان این آموزش به اطلاعات خوبی نیز اشاره شده است که پیشنهاد می‌شود آنها را نیز از دست ندهید و با ما همراه باشید.

سرچ عکس در پینترست

  • ابتدا اپ Pinterest را روی گوشی خود نصب کنید.
  • سپس وارد آن شوید و روی ذره‌بین پایین صفحه ضربه بزنید.
  • سپس در بالا سمت راست صفحه نمایش داده شده روی دوربین ضربه بزنید.
  • در ادامه از شما درخواست می‌شود که قصد دارید جستجوی تصویری خود را در چه سبکی انجام دهید. سبک یا موضوع مدنظر خود را انتخاب و به مرحله بعد بروید. در این بخش دوربین شما به نمایش درخواهد آمد که می‌توانید با عکس گرفتن، جستجوی خود را اغاز کنید.
  • اگر تصاویر نمایش داده شده زیاد نیست و به دنبال عکس‌های بیشتری هستید در سمت راست پایین صفحه روی آیکون ذره‌بین ضربه بزنید تا حالت Visual Search برایتان فعال شود.
  • اگر هم تصمیم دارید تصویر مربوط را دریافت کنید بعد از جستجو روی آیکون سه نقطه‌ای بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس آیکون دانلود را لمس کنید.
  • تمام. درمدت زمان کوتاهی توانستید جستجوی تصویری در پینترست را انجام دهید.

در خصوص اطلاعات تکمیلی این موضوع باید بدانید که پینترست برای بهبود عملکرد جستجوهای تصویری از هوش مصنوعی استفاده می‌کند که این موضوع ممکن است در مواقع محدودی شما را با داده‌های اشتباهی مواجه نماید. البته اشتباه نمایش دادن تصاویر تا به امروز گزارش داده نشده است اما می‌توان آن را به عنوان یک آیتم کوچک در نظر داشت که اگر با تصاویر اشتباهی مواجه شدید پیشنهاد می‌شود که از موضوع مد نظر خود از زاویه دیگری عکس تهیه کنید.

سرچ عکس در پینترست

اگر امکان جستجوی تصویری در پینترست برایتان فعال نبود باید به دنبال ساخت یک اکانت در این شبکه باشید که در این زمینه نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود زیرا تمامی سرویس‌ها و ابزارهایی که درون پینترست برای شما در نظر گرفته شده کاملاً رایگان بوده است. شبکه پینترست سال‌های بسیاری از این جستجوی تصویری پشتیبانی می‌کند.

بد نیست بدانید اخیراً کمپانی گوگل از این ویژگی در گوشی‌های سری پیکسل خود استفاده نموده است که برای جستجوی تصویری باید دور شی یا وسیله‌ای که می‌خواهی در خصوص آن اطلاعات کسب کنید با انگشت خود یک دایره بکشید تا جستجوی تصویری شما آغاز شود. تقریبا بیش از ۹۰ درصد تصاویری که درون پینترست قرار می‌گیرند با حق لایسنس همراه هستند که اگر به دنبال استفاده از تصاویر برای پروژه‌های بزرگ هستید پیشنهاد می‌شود که به دنبال راهی برای حذف لایسنس‌های موجود روی تصاویر باشید.

و اگر هم تصمیم دارید از آنها برای اقدامات ساده استفاده کنید باید بدانید که خطری از سوی Pinterest شمارا تهدید نخواهد کرد زیرا ماهیت و هدف اصلی شبکه Pinterest اشتراک گذاری تصاویر بوده است. اگر تصاویر جستجو شده برایتان به نمایش در نیامد پیشنهاد می‌شود در این زمینه از یک تغییر دهنده آی پی استفاده کنید زیرا بسیاری از سرویس‌های جهانی برای کاربران ایرانی تحریم هستند که با یک تغییر ای پی ساده می‌توانید از این مانع برای دستیابی به تصاویر استفاده کنید. نظر شما نسبت به این نوشته چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید نحوه جستجوی عکس در Pinterest به پایان رسید که درطول این مقاله سعی نمودیم به اطلاعات خوبی اشاره داشته باشیم. امروزه سرچ عکس در پینترست بدون نیاز به دانش خاصی قابل انجام می‌باشد و همانطور که شاهد بودید در مدت زمان کمتر از یک دقیقه می‌توانید اینکار را انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو