دانلود 20 اپلیکیشن طراحی دکوراسیون داخلی خانه (اندروید و iOS)

دانلود 20 اپلیکیشن طراحی دکوراسیون داخلی خانه (اندروید و iOS)


منبع: پلازا

28

1401/9/16

16:58


دانلود 20 اپلیکیشن طراحی دکوراسیون داخلی خانه (اندروید و iOS)

نه تنها افراد شاغل در رشته طراحی داخلی، بلکه اکثریت مردم از چیدمان خانه و بهترین برنامه دیزاین و طراحی خانه لذت می‌برند. در این مقاله 15 تا از برترین اپلیکیشن دکوراسیون منزل را معرفی خواهیم کرد و لینک دانلود نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل را نیز برایتان قرار می‌دهیم. نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی به افراد خبره و مبتدی کمک می‌کند تا به راحتی و در عرض چند دقیقه چیدمان موردعلاقه خود را ایجاد کنند.

بازسازی خانه و طراحی منزل مسئله مهم و بزرگی است. این کارها می‌توانند به اندازه چند صد هزار تومان و چند ساعت وقت هزینه داشته باشند و بعضی اوقات، می‌توانند هزینه چند میلیونی داشته باشند و برای اجرای آن ماه‌ها زمان نیاز باشد. برای افرادی که علاقه‌مند به این رشته هستند و نیاز به تمرین برای شغل آینده خود یعنی طراح داخلی شدن دارند، اپلیکیشن طراحی داخلی خانه بسیار کاربردی و مناسب آن‌ها است. البته گفتنی است که دیگر افراد نیز می‌توانند از این اپلیکیشن‌ها برای سرگرمی و یا برای ایده گرفتن برای تغییر دک وراسیون منزل خود بهره ببرند.

فهرست مطالب

20 برنامه طراحی داخلی خانه

انتخاب بهترین برنامه طراحی خانه براساس نیاز کاربر انجام میگیرد که برای پوشش نیازهای شما در زمینه های مختلف گزینه های مختلفی را معرفی نموده ایم که این موارد جزو بهترین اپلیکیشن های طراحی خانه بشمار میروند. با این اوصاف دیگر نیازی به آموزش و کمک دیگران نخواهید داشت زیرا این موارد به شما در زمینه های مختلفی کمک خواهند نمود. برای معرفی نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی باما همراه باشید.

1. اپلیکیشن Home Design 3D برنامه طراحی خانه

اپلیکیشن چیدمان وسایل منزل

این برنامه با ابزاری دقیق به شما کمک می‌کند تا خانه خود را طراحی کنید. همچنین این یک برنامه بسیار کاربردی است و می‌تواند به بسیاری از افراد حرفه‌ای در دادن راهکار و طراحی‌های مختلف کمک کند. البته به اندازه اتوکد حرفه‌ای نیست، اما کار طراحی را به خوبی انجام می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال یک اپلیکیشن طراحی داخلی خانه برای اندروید و iOS هستید، این برنامه برای شما مناسب است. این اپلیکیشن دارای گزینه‌های ذخیره خودکار برای 1 ساعت و حفظ ویژگی‌های کامل در همان 1 ساعت است؛ اما با پایان یافتن زمان، گزینه ذخیره ویژگی‌های پروژه از دست می‌رود.

دانلود اپلیکیشن چیدمان خانه برای ios و اندروید Home Design 3D برای اندروید و iOS

2. بهترین برنامه دیزاین و طراحی خانه Floor Plan Creator

اپلیکیشن طراحی داخلی خانه

دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست، Floor Plan Creator برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد تا به طراحی پلان‌های مختلف در پلتفرم اندروید خود بپردازید. این یکی از دقیق‌ترین و بهترین برنامه‌ها است و همچنین ویژگی‌های بسیار خوبی نیز دارد. اپلیکیشن طراحی داخلی خانه، اشکال از پیش تعریف شده اتاق را در اختیار شما برای طراحی قرار می‌دهد؛ اما شما همچنین می‌توانید پلان مد نظر خود را از ابتدا طراحی کنید. همچنین دارای مدل‌های مختلف درها، پنجره‌ها و مبلمان است و می‌توانید از طراحی نهایی خود عکسی در موبایلتان ذخیره کنید.

دانلود برنامه طراحی دکوراسیون داخلی آیفون Floor Plan Creator برای اندروید

3. نرم افزار طراحی داخلی Houzz Interior Design Ideas

نرم افزار دکوراسیون داخلی منزل

آیا به دنبال ایده طراحی برای خانه جدید خود هستید؟ Houzz یکی از بهترین برنامه‌ها برای گرفتن ایده‌های عالی است. هر کسی می‌تواند یک خانه طراحی کند، اما شخصی‌سازی طراحی داخلی همان چیزی است که باعث می‌شود خانه به شما حس خانه را بدهد. Houzz یکی از بهترین برنامه‌های بازسازی خانه است و اگر به دنبال نوسازی خانه خود هستید، این برنامه تقریباً همه ابعاد این فرآیند را پوشش داده است. همچنین، بیش از 7 میلیون عکس با وضوح بالا از خانه‌های در حال حاضر ساخته شده وجود دارند که می‌توانید به عنوان یک الگو از آن‌ها استفاده کنید.

دانلود بهترین برنامه دکوراسیون داخلی خانه Houzz Interior Design Ideas برای اندروید و iOS

4. نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی Home Design Outdoor/Garden

بهترین نرم افزار طراحی داخلی

این برنامه خاص به شما امکان می‌دهد تا فضای خانه و باغ‌هایی را برای خانه خود طراحی کنید. ایجاد یک پروژه در این برنامه عالی بسیار ساده است. فقط در چند مرحله قادر خواهید بود بدون هزینه کردن، پروژه رویایی خود را بسازید. این اپلیکیشن طراحی داخلی خانه تجربه کاربری ارگونومیک را ارائه می‌دهد و استفاده از آن بسیار آسان است. ساخت نرده‌ها، مشخص کردن نواحی مختلف حیاط و حتی داخل خانه در برنامه موجود است. یکی از بهترین جنبه‌های برنامه این است که به شما امکان می‌دهد تا طراحی 2 بعدی و 3 بعدی داشته باشید. این برنامه همچنین باغ‌ها را در گرافیک‌های 3 بعدی کامل ارائه می‌دهد.

دانلود نرم افزار طراحی داخلی سه بعدی برای اندروید Home Design Outdoor/Garden برای اندروید و iOS

5. بهترین برنامه دیزاین و طراحی خانه Homestyler Interior Design

نرم افزار حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی

Homestyler Interior Design یکی از خلاقانه‌ترین برنامه‌ها در فهرست برنامه‌های طراحی خانه برای اندروید و iOS است. این نرم افزار طراحی داخلی مبتدی به شما امکان می‌دهد تا خانه خود را به صورت مجازی و با روشی بسیار جذاب تزئین کنید. از اتاق خود که می‌خواهید طراحی کنید، عکس بگیرید و مدل‌های مبلمان 3بعدی با کیفیت بالا را در آن قرار دهید. ویژگی سه‌بعدی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید طراحی و دکوراسیون را به راحتی در اتاق نشیمن خود مشاهده کنید. تجسم ترکیب‌های مختلف در اتاق شما بدون اینکه از روی مبل خود حتی بلند شوید، احساس فوق‌العاده‌ای است. برای دستیابی به اپلیکیشن های طراحی خانه بیشتر باما همراه باشید.

دانلود رایگان نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی منزل Homestyler Interior Design برای اندروید و iOS

6. برنامه دکوراسیون داخلی منزل Design Home

نرم افزار طراحی داخلی ساختمان

Design Home یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های سرگرمی و طراحی خانه است. می‌توانید هزاران خانه مختلف را طراحی کرده و از انجام آن لذت ببرید و همچنین فضای اتاق و فضای بیرون خانه خود را به صورت دوبعدی یا سه‌بعدی می‌توانید ترسیم ‌کنید. سپس فضای خود را با مبلمان و وسایل تزئینی مختلف طراحی می‌کنید. این برنامه دارای بیش از 1000 وسیله مختلف است. همچنین می‌توانید اشیاء را ویرایش کنید تا شکل آن‌ها به تناسب فضا تغییر کند. این به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا آن مبل با شکل مثلا اِل مناسب خانه شما هست یا خیر. همچنین به صورت آفلاین می‌توانید از نرم افزار چیدمان منزل استفاده کنید.

دانلود برنامه Design Home برای اندروید و iOS

7. بهترین برنامه دیزاین و طراحی خانه Homify

برنامه دکوراسیون داخلی منزل

Homify یکی از جدیدترین برنامه‌های طراحی منزل است و یک منبع ایده برای پروژه‌های بازسازی خانه محسوب می‌شود. این برنامه دارای یک کتابخانه با بیش از 1.5 میلیون عکس از طراحی‌های مختلف داخلی و خارجی است که می‌توانید موارد دلخواه خود را ذخیره کنید و آخرین روند طراحی خانه و موارد دیگر را نیز مشاهده کنید. در این برنامه حتی می‌توانید دکوراسیون‌های خانه، طراحی‌های داخلی یا طراحی سایر متخصصان را که به شما توصیه شده است، مشاهده کنید. علاوه براین، می‌توانید وسایل تزئینی مختلف را برای استفاده بعدی نیز ذخیره کنید. این برنامه کاملاً رایگان است و بدون خرید درون برنامه‌ای، دانلود می‌شود. جهت معرفی اپلیکیشن های طراحی خانه بیشتر باما همراه باشید.

دانلود برنامه Homify برای اندروید و iOS

8. اپلیکیشن Pinterest برنامه طراحی خانه

نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

Pinterest یکی دیگر از برنامه‌های طراحی خانه و بازسازی منزل است. این برنامه در اصل شامل ایده‌های مختلف در موضوعات طراحی گوناگون است. این ایده‌های طراحی خانه شامل ایده‌های معماری، ایده‌های مبلمان و موارد دیگر می‌شود. بسیاری از عکس‌های طراحی دکوراسیون که در فضاهای مجازی می‌بینید، با این برنامه طراحی شده‌اند. علاوه براین، رابط کاربری برنامه بسیار خوب است و کار با آن آسان است. نرم افزار چیدمان منزل برای استفاده نیز کاملاً رایگان است. کیفیت بالای برنامه و قدرت بالای ابزارها میتواند بسیاری از نیازهای شما در این زمینه را تحت پوشش قرار دهد. این ابزار در میان اپلیکیشن های طراحی خانه در سطح بسیار خوبی قرار داشته است که در ادامه میتوانید به لینک دانلود آن برای اندروید و ای او اس دسترسی داشته باشید.

دانلود نرم افزار چیدمان منزل Pinterest برای اندروید و iOS

9. اپلیکیشن دکوراسیون داخلی Planner 5D

اپلیکیشن دکوراسیون داخلی

Planner 5D یکی از برنامه‌های عالی برای بازسازی و تغییر دکوراسیون خانه است که کمی شبیه به اپلیکیشن طراحی داخلی خانه Home Design 3D است. در اینجا می‌توانید اتاق‌های خود را به صورت 2بعدی و 3بعدی در این برنامه بکشید. سپس می‌توانید آن را با مبلمان، وسایل تزئینی و دیگر وسایل طراحی کنید. این برنامه شامل پشتیبانی از استفاده آفلاین، دیدن کاتالوگ‌های مختلف طراحی و غیره نیز می‌شود. می‌توانید طرح‌های خود را در موبایل، iPad یا لپ تاپ خود ذخیره کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. امکانات مختلف این برنامه به شما امکان می‌دهد تا در یک اتاق خاص در خانه خود طراحی کنید. از این برنامه نیز می‌توانید در زمینه طراحی آشپزخانه، اتاق کودک، طراحی حمام، طراحی اتاق خواب و طراحی دفتر استفاده کنید.

همانطور که از تصویر برنامه مشخص است با استفاده از این ابزار حتی میتوانید رنگ بندی مبلمان خود را مشخص کنید که وسعت بالای برنامه میتواند شمارا در ساخت طرح ایده آل همراهی کند و مشکلی از این بابت نداشته باشید و حتی نیازی به برنامه های مشابه نداشته باشید.

دانلود برنامه Planner 5D برای اندروید و iOS

10. Hutch ؛ بهترین برنامه دیزاین و طراحی خانه

اپلیکیشن چیدمان وسایل منزل

Hutch توسط سازندگان آن به عنوان «اتاق رختکن مجازی برای خانه شما» توصیف می‌شود و واقعاً هم اینگونه است. از خانه خود عکس بگیرید، آن‌ها را بارگذاری کنید و منتظر نسخه ارائه شده بدون مبلمان برای شروع طراحی اتاق خود باشید. سپس سبکی را که دوست دارید انتخاب کنید، مبلمان مورد نیاز خود را جاگذاری کرده و نتیجه را ارزیابی کنید. این بهترین راه برای ارزیابی خواسته‌های شما در مورد طراحی داخلی منزل و انجام روند طراحی بی‌عیب و نقص است. بعضی اوقات اسکن تصویر حرفه‌ای از طرح نهایی تا 24 ساعت طول می‌کشد؛ اما هرگز از انجام آن پشیمان نخواهید شد!

قدرت بالای این برنامه را زمانی متوجه خواهید شد که به صورت تجربی وارد آن شوید. بسیاری از بخش های این برنامه به صورت پنهان بوده زیرا با اعمال آنها روی طرح خود میتوانید متوجه کیفیت بالای آن شوید و این مورد یکی از ویژگی های نهان برنامه بشمار میرود.

دانلود برنامه Hutch برای اندروید 

11. SketchUp ؛ بهترین برنامه دیزاین و طراحی خانه

بهترین برنامه طراحی خانه

برنامه SketchUp جامع‌ترین نرم‌افزار طراحی سه بعدی رایگانی است که در وب خواهید یافت. این ابزار قدرتمند طراحی خانه به اندازه کافی غنی است که به نظر می‌رسد در حال حرکت در خانه آینده خود هستید، در حالی که به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا احساس کنید با قلم و کاغذ کار می کنید.

نسخه رایگان برترین اپلیکیشن دکوراسیون منزل برای علاقه مندان عالی است، در حالی که نسخه حرفه ای بیشتر برای حرفه ای‌ها در معماری، ساخت و ساز، مهندسی و طراحی داخلی تجاری مناسب است. چه در حال ساختن خانه، یک خانه درختی یا ایده‌پردازی برای اولین بار در Grand Designs باشید، دقیق بودن این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا تمام جنبه‌های طراحی خود را زنده کنید.

وجود قابلیت های متعدد در این ابزار میتواند نیازهای شما در زمینه های مختلف را تحت پوشش قرار دهد. اگر نگاهی به تصویر قرار گرفته از این برنامه داشته باشید متوجه تمام ویژگی های ان خواهید شد که این مورد میتواند دلیل خوبی برای رفتن به سمت این برنامه اندرویدی باشد.

دانلود نرم افزار طراحی داخلی خانه SketchUP برای اندروید 

12. Floor planner اپلیکیشن های طراحی خانه

برترین اپلیکیشن دکوراسیون منزل Floorplanner به شما این امکان را می‌دهد که فضای خود را به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی و تزئین کنید که می‌تواند به صورت آنلاین و بدون نیاز به دانلود نرم افزار انجام شود. در حالی که عملکرد دکوراسیون داخلی آن یک ویژگی عالی است، اما قدرت این ابزار در عملکرد آن به عنوان یک نقشه کش است. سپس، پس از تکمیل پلان طبقه، می‌توانید نما را تغییر دهید و فضا را در حالت سه بعدی تزئین کنید. استفاده از آن ساده است و دستیابی به برترین اپلیکیشن دکوراسیون منزل آسان است، بنابراین اگر به دنبال چیزی هستید که به یادگیری نیاز ندارد، Floorplanner انتخاب خوبی است.

دانلود اپلیکیشن شبیه ساز چیدمان سه بعدی منزل Floor Planner برای اندروید

13. SmartDraw دانلود رایگان نرم افزار طراحی آشپزخانه برای اندروید

نرم افزار چیدمان منزل

برنامه SmartDraw یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند در دنیای برنامه ریزی خانه است. یادگیری آن به اندازه کافی آسان است، بنابراین هیچ کس از استفاده از آن محروم نمی‌شود، در حالی که به اندازه کافی پیشرفته است تا طراحی‌های پیچیده را برای طراحان پیشرفته تر تسهیل کند. این برترین اپلیکیشن دکوراسیون منزل چیدمان منزل با مجموعه ای بی پایان از مبلمان، ماشین‌ها، مصالح ساختمانی و هزاران الگو و نمونه طرح طبقه، می‌توانید تعداد بی نهایتی از طرح‌ها و چیدمان‌های ممکن را برای فضای جدید خود کشف کنید. تنها نقطه ضعف این نرم افزار چیدمان منزل این است که فقط برای هفت روز اول رایگان است، بنابراین اگر قصد دارید از آن برای مدت طولانی یا برای چندین پروژه استفاده کنید، ممکن است ارزش ارتقا را داشته باشد.

دانلود اپلیکیشن طراحی فضای خانه SmartDraw برای اندروید 

14. نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی HomeByMe

برنامه HomeByMe یکی از ابزارهای مورد علاقه ما برای طراحی خانه است. تا آنجا که ما می‌توانیم بگوییم، در سراسر آن واقعا رایگان است و تمام ویژگی‌های آن نیز همینطور است. روش کار این برترین اپلیکیشن دکوراسیون منزل است که برندها محصولات خود را به کاتالوگ آن اضافه می‌کنند، به این معنی که شما از محصولات واقعی برای تزیین و تزئین خانه خود استفاده خواهید کرد. مزایای این کار این است که می‌توانید طراحی خود را تا انتها برنامه‌ریزی کنید و به مبلمان و دکوراسیون واقعی که برای ایجاد فضای خود استفاده کرده‌اید دسترسی داشته باشید. مانند Planner 5D، شما می‌توانید پس از اتمام پلان طبقه خود و طراحی ظاهر و احساس هر اتاق، از 2D به 3D تغییر وضعیت دهید. یا، می‌توانید با دکور شروع کنید و «خلاصه» را بزنید و نرم‌افزار یک پلان طبقه‌بندی را با تمام مبلمان و لوازم شما در مکان‌های مناسب ایجاد می‌کند.

دانلود نرم افزار طراحی خانه برای گوشی HomeByMe برای اندروید

15. Roomstyler 3D Home Planner ؛ بهترین برنامه دیزاین و طراحی خانه

برنامه دیزاین خانه

چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد Roomstyler وجود دارد. مانند HomeByMe، استفاده از آن بسیار آسان است. در واقع، آنقدر شهودی است که تقریباً نیازی به ویدیوی آموزشی نیست که مزیت دیگری برای این نرم افزار است. از بین تمام ابزارهای طراحی خانه، این ابزار یک فیلم آموزشی برای هر سوالی که ممکن است در مورد این ابزار داشته باشید، دارد. بزرگترین مزیت این نرم افزار این است که می‌توانید یک اتاق سفارشی در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. این برنامه همچنین به شما این امکان را می‌دهد که فضای خود را با استفاده از محصولات برندهای واقعی تجهیز کنید، به این معنی که وقتی برای تحقق طرح خود آماده باشید، طرح‌های خود را با مواردی که می‌توانید خریداری کنید تزئین می‌کنید.

دانلود بهترین نرم افزار طراحی داخلی اندروید Roomstyler 3D Home Planner برای اندروید

16. Prisma3D برنامه دیزاین خانه برای گوشی

16. Prisma3D برنامه دیزاین خانه برای گوشی

Prisma3D یک برنامه همه کاره بوده که در آن میتوانید یک مدل 3 بعدی از خانه ای که مدنظر دارید را شبیه سازی کنید. اپلیکیشن پریسما 3 بعدی این امکان را به شما میدهد که بدون هیچ پیش زمینه ای بتوانید طرح اصلی خود را که قصد دارید روی خانه پیاده سازی کنید را طراحی کنید. با استفاده از ابزارهای Prisma3D رفته رفته میتوانید آشنایی کاملی با برنامه پیدا کنید. این مورد فقط بستگی به شما دارد که میخواهید طرح خانه چه قدر دقیق باشد. به عبارت دیگر وسعت برنامه به قدری زیاد است که میتواند شمارا مجاب به طراحی کوچک ترین بخش ها نماید تا طرح نهایی با ظاهری واقع گرایانه قابل دیدن باشد. برخی طرح های موجود میتواند شمارا با قدرت بالای این برنامه آشنا کند. شرکت سازنده این ابزار را تنها برای اندروید عرضه نموده است که در ادامه به لینک دانلود آن دسترسی خواهید داشت.

برنامه دیزاین خانه برای گوشی Prisma3D برای اندروید

17. SketchUp Viewer برنامه طراحی دکوراسیون داخلی

17. SketchUp Viewer برنامه طراحی دکوراسیون داخلی

SketchUp Viewer بینش جدیدی از کار طراحی داخلی را برای شما تداعی میکند که با استفاده از آن میتوانید تجربه جدیدی را به لطف ویژگی های بسیار برنامه لمس کنید. ترکیب ابزار و مدل های 3 بعدی برنامه بی تردید دلیل خوبی برای استفاد ه از آن بوده است. بخش SketchUp Warehouse به شما این امکان را میدهد تا شاهد بیش از یک میلیون طرح تکمیل شده این برنامه باشید که تمامی آنها به صورت رایگان برای شما قرار گرفته اند. از دیگر ویژگی های برنامه میتوان به سازگاری آن با گوگل درایو اشاره داشت که مستقیما میتوانید طرح های خود را روی این سرویس گوگل ذخیره سازی کنید. ابزارهای تکمیلی و وجود حالت های پرسپکتیو و املایی در کنار حالت اشعه ایکس و قابلیت کنترل دید تنها تعدادی از ویژگی های این برنامه بوده که در نسخه پرمیوم میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. اگر امکان خرید این برنامه را ندارید کافیست در گوگل سرچ ساده ای داشته باشید تا به نسخه خریداری شده آن دسترسی پیدا کنید. جهت دانلود اپلیکیشن های طراحی خانه باما همراه باشید.

برنامه طراحی دکوراسیون داخلی SketchUp Viewer برای اندروید و آیفون

18. Room Planner – Design Home 3D نرم افزار چیدمان منزل برای اندروید

18. Room Planner – Design Home 3D نرم افزار چیدمان منزل برای اندروید

Room Planner – Design Home 3D شامل کاتالوگ هایی از محبوب ترین هایپرمارکت های جهانی برای خانه ها بوده که در آن میتوانید اقلام مورد نیاز خود را جستو کنید و به آسانی ابزارهایی که نیاز دارید را بدست آورید و در طرح اولیه خانه پیاده سازی کنید. آغاز بکار Room Planner – Design Home 3D بدین شکل بوده که میتوانید پروژه خود را از صفر آاز کنید و تنظیمات مربوط به اتاق و اندازه آنرا مشخص کنید.  این موارد سبب خواهند شد تا بسیاری از متخصصانی که در زمینه طراحی داخلی فعالیت دارند برای رفع نیازهای خود به سمت این ابزار روی آوند که بد نیست بدانید امروزه با استفاده از این اپلیکیشن بیش از 5 هزار پروژه به پایان رسیده که در آن میتوانید به 5 هزار قطعه مبلمان داخلی و قطعات دیگر با کیفیت اچ دی دسترسی داشته باشید. تجسم سازی 3 بعدی با کیفیت اچ دی از دیگر ویژگی های این برنامه بوده است.

نرم افزار طراحی خانه برای گوشی Room Planner – Design Home 3D برای اندروید و آیفون

19. Decor Matters: Design & Shop برنامه چیدمان منزل برای آیفون

19. Decor Matters: Design & Shop برنامه چیدمان منزل برای آیفون

Decor Matters: Design & Shop گزینه ای مناسب برای طراحی یا مهندسی بوده که اگر میخواهید در نقش یک محقق وارد این برنامه شوید پیشنهاد میشود ابزارهای آنرا بطور کامل مورد بررسی قرار دهید. در مسابقات مختلفی که توسط سازنده این اپ برگذار میشود حضور پیدا کنید و به جوایز مختلفی دسترسی پیدا کنید. تمامی پروژه هایی که از طریق Decor Matters: Design & Shop تکمیل میشوند در نوار برنامه قابل رویت بوده که الهام گیری از انها میتواند به شما در زمینه ساخت یک طرح ایده آل کمک نماید. دریافت مشاوره از برنامه و پشتیبان آن میتواند یکی دیگر از قابلیت های این ابزارباشد که بدنیست بدانید در آن از ابزارهای خوب بسیاری که امروزه برای طراحان ضروری بوده استفاده شده است. براساس قوانین شرکت سازنده این برنامه تنها برای پلتفرم ای او اس عرضه شده که در ادامه لینک دانلود آن برای شما قرار خواهد گرفت.

دانلود رایگان نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی منزل Decor Matters: Design & Shop برای آیفون

20. Havenly: Interior Design Ideas برنامه طراحی اتاق خواب برای گوشی

20. Havenly: Interior Design Ideas برنامه طراحی اتاق خواب برای گوشی

Havenly: Interior Design Ideas یک برنامه طراحی اتاق گیمینگ بوده که در آن ابزار و بخش های مختلفی برایتان درنظر گرفته شده است. این برنامه در حال حاظر یکی از پیشتازان طراحی خانه بوده که در آن ابزارهای خوبی برای شما درنظر گرفته شده است که اگر مشکلی بابت فعالیت با برنامه داشته باشید میتوانید از مشاوره های این اپ استفاده نمایید. طراحی داخلی خانه با استفاده از Havenly: Interior Design Ideas به صورت انفرادی باید انجام گیرد زیرا در این زمینه میتوانید به شکل بهتری نیاز های خود و نقشه هایی که مدنظر دارید را پیاده سازی کنید. امکان اشتراک گذاری طرح و یا خرید اقلام مورد نیاز به صورت آنلاین یکی دیگر از ویژگی های این برنامه بوده که با استفاده از آنها میتوانید خانه ای سفارشی سازی را طراحی کنید. دریافت این برنامه تنها برای کاربرانی که از پلتفرم آیفون برخوردار هستند امکان پذیر خواهد بود.

اپلیکیشن دکوراسیون داخلی موبایل Havenly: Interior Design Ideas برای آیفون

سخن پایانی

در این مقاله 20 نرم افزار چیدمان منزل را معرفی کردیم که هر کدام دارای ویژگی‌ها و نکات منحصربه‌فرد خود هستند. می‌توانید یک یا چند نرم افزار چیدمان منزل بالا را نصب کنید و از آن‌ها لذت ببرید. همچنین خوشحال می‌شویم تا نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با تیم پلازا و خوانندگان عزیز این مقاله به اشتراک بگذارید. همچنین بدنیست بدانید که شما عزیزان میتوانید اپلیکیشن های طراحی خانه خود را برای ما ارسال کنید که اینکار سبب رشد و ترقی بهتر مقاله خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو