20 مدل گوشواره شیک و خاص ترند 1402

20 مدل گوشواره شیک و خاص ترند 1402


منبع: مدیسه

7

1402/1/26

08:52


اکسسوری و زیورآلات جذاب می‌تواند استایل شما را به طور کامل دگرگون کند. استفاده از مدل گوشواره مناسب برای استایلتان

20 مدل گوشواره شیک و خاص ترند 1402

اکسسوری و زیورآلات جذاب می‌تواند استایل شما را به طور کامل دگرگون کند. استفاده از مدل گوشواره مناسب برای استایلتان شاید کار دشواری به نظر برسد، اما شدنی است. با استفاده از مدل‌های معرفی شده در این مطلب می‌توانید بهترین‌ استایل‌ها را در سال 1402 با مناسب‌ترین گوشواره‌ها تجربه کنید. مدل‌های ترند این اکسسوری در ادامه معرفی خواهند شد، پس با ما همراه باشید.

انواع مدل گوشواره

تنوع بسیاری از مدل‌گوشواره وجود داشته که هر فرد با توجه به سلایق خود می‌تواند اقدام به انتخاب آنان کند. گوشواره‌های طلا محبوبیت بسیاری در بین خانم‌های ایرانی پیدا کرده‌اند. اما چند سالی است که گوشواره‌های بدل به دلیل تنوع بی حد و مرز خود بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. از مدل‌های زیر می‌توانید در استایل‌های جذاب 1402 خود استفاده کنید.

مدل گوشواره طلا دخترانه

گوشواره طلا دخترانه

این مدل‌گوشواره دخترانه طلا، دارای دو حلقه ترکیبی بوده که داخل یکدیگر قرار گرفته‌اند. حلقه بالایی این آویز همانند زنجیر و حلقه پایینی به شکل طلای ساده و آیینه‌ای ست.

گوشواره چند تکه

گوشواره چند تکه

برای افرادی که ترسی از ایجاد کردن سوراخ‌های بیش‌تر در گوش‌های خود ندارند، این مدل گزینه‌ای مناسب خواهد بود. دو حلقه کوچک در قسمت بالایی لاله گوش و سه تکه در قسمت پایینی گوش قرار می‌گیرد.

گوشواره زنانه طلایی تایلی ویل Tally Weijl

گوشواره تایلی ویل

این گوشواره محصول برند سوئیسی تایلی ویل بوده، اما در کشور چین تولید شده است. رنگ این گوشواره میخی طلایی بوده و وزن آن 5 گرم است.

گوشواره بزرگ با سنگ‌های آبی

گوشواره دارای سنگ

برای زمان‌هایی که دارای آرایش و لباس‌های با تم رنگی آبی هستید، در بین انواع گوشواره انتخاب گوشواره‌های دارای سنگ‌های آبی بهترین گزینه خواهد بود. از این گوشواره می‌توانید در مجالس عروسی یا مهمانی و برای عکاسی استفاده کنید.

گوشواره حلقه‌ای طلایی کامیلا کنتی

گوشواره حلقه‌ای طلایی

از جذابیت مدل گوشواره حلقه ای هر چقدر که بگوییم کم گفته‌ایم. این گوشواره‌ها همیشه محبوب بوده‌اند و به اصطلاح هیچ وقت نیز از مد نخواهند افتاد. این مدل برای استفاده در استایل کژوال مناسب بوده و دارای رنگ ثابت و ضد حساسیت است. جنس خود محصول آلیاژ بوده و جنس میخ آن نقره است.

گوشواره دانه برف

گوشواره دانه برف

دانه‌های برف یکی از زیباترین پدیده‌های خلقت هستند. محصولات تولید شده با طرح دانه برف همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند. این گوشواره‌های طرح دانه برف نیز انتخابی مناسب برای فصل زمستان سال 1402 خواهند بود.

گوشواره مربعی نقره‌ای دلربا

گوشواره مربعی دلربا

ابعاد این گوشوراه 6.5 * 6.5 سانتی متر بوده و برای افرادی که به محصولات دارای طرح‌های زاویه‌دار هستند، انتخابی مناسب به شما می‌رود. وزن محصول 10 گرم بوده و از جنس استیل ساخته شده است.

گوشواره طرح کوه‌های برفی

گوشواره کوه‌های برفی

اگر شما جزو علاقه‌مندان به طبیعت و فعالیت‌های کوهنوردی هستید و تمایل دارید که همیشه قطعه‌ای از طبیعت را با خود به همراه داشته باشید، در بین انواع مدل گوشواره زنانه، گوشواره طرح کوه‌های برفی مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود. جنس این محصول نقره‌ای بوده و با رنگ زیبای آبی ترکیب شده است.

گوشواره زنانه مجلسی نگین دار سبز یانهاو

گوشواره زنانه سبز

این مدل‌گوشواره محصول برند یانهاو بوده و در کشور چین تولید شده است. رنگ محصول نقره‌ای و سبز بوده و جنس آن استیل است. به دلیل برخورداری از نگین، 22 گرم وزن داشته و ابعاد آن 1.5 * 4.5 سانتی‌متر است.

لیست قیمت انواع گوشواره لاکچری و ترند زنانه

 

گوشواره بال‌های پروانه

گوشواره بال‌های پروانه

این گوشواره میخی دارای سه تکه بوده که هر کدام بال‌های پروانه هستند. این محصول برای دختران نوجوان و جوان بهترین گزینه محسوب شده و دارای نگین‌های ریز و جذاب است.

گوشواره دو حلقه بیضی طلایی کریستالی کامیلا کنتی

گوشواره دو حلقه

اگر به دنبال مدل گوشواره های بلند طلا هستید، از این مورد غافل نشوید. نوع این گوشواره میخی بوده و دارای رنگ طلایی و کریستالی است. این محصول دارای جعبه و دستمال مخصوص تمیز کردن بوده و ابعاد آن 5 * 2.5 سانتی‌متر است.

گوشواره طرح یونیکورن

گوشواره طرح یونیکورن

یکی از طرح‌های بسیار پر طرفدار در بین دختران طرح یونیکورن است. در حال حاضر دختران نوجوان و جوان و کودکان بسیاری را می‌بینیم که در استایل‌های خود از آیتم‌هایی با طرح یونیکورن استفاده می‌کنند. این گوشواره یونیکورن به دلیل طراحی بی‌نظیر خود بسیار خاص بوده و مخصوص خاص پسندان است.

گوشواره طرح بال‌های فرشته

گوشواره بال‌های فرشته

این مدل گوشواره طلا جدید از طلای سفید تهیه شده و نوع بسته شدن آن به صورت یخی است. بال‌های فرشته تصویر ساز خوبی از لطافت و معصومیت بوده و به همین سبب در بین خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

گوشواره زنانه طرح پروانه طلایی دلربا Delroba

گوشواره زنانه پروانه

گوشواره طرح پروانه برند دلربا در کشور چین تولید شده و ابعاد آن 2.5 * 1 سانتی‌متر است. جنس این محصول از نوع استیل بوده و برای استفاده بزرگسالان مناسب خواهد بود.

مدل گوشواره cersei

مدل گوشواره cersei

گوشواره cersei در جهان محبوب بوده و ساخت برند cersei است. این محصول دارای آویزهای رنگی و نخی در قسمت پایینی بوده قسمت بالایی آن به رنگ طلا است.

مطالب کاربردی:  آشنایی با انواع پیرسینگ و عوارض آن

 

گوشواره زنانه طلایی مات کامیلا کنتی

گوشواره طلایی مات

این گوشواره از نوع میخی مات بوده و برای استفاده در استایل کژوال زنانه انتخابی مناسب خواهد بود. جنس محصول از آلیاژ و جنس میخ آن نقره بوده و دارای رنگ ثابت و ضد حساسیت است. این گوشواره دارای جعبه، دستمال مخصوص تمیز کردن، کاتالوگ و کارت گارانتی 6 ماهه است.

گوشواره تیر نقره‌ای

گوشواره تیر نقره‌ای

این تیر از کمان در رفته دارای دو قسمت بوده و به همین دلیل از جذابیت بالایی برخوردار است. روی محصول دارای نگین‌های ریز اتمی بوده و جنس آن از طلا سفید است.

گوشواره زنانه برنجی میخی طرح سکه اس ام SM

گوشواره برنجی میخی

اگر به دنبال گوشواره آویز جدید هستید، این گوشواره برند اس ام برای شما مناسب است. یکی از زیورآلات جذاب، زیورآلات تهیه شده با سکه‌های قدیمی است.

گوشواره پر

گوشواره پر

گوشواره‌های تهیه شده از پر معمولا برای عکاسی و استفاده با تم‌های مختلف آرایشی مناسب بوده و همیشه در بین خانم‌ها محبوب بوده‌اند.

مطالب مرتبط :  پیشنهاد 20 مدل عینک آفتابی زنانه اصل

 

گوشواره آویز طلایی طرح گل و پروانه یانهاو

گوشواره آویز طلایی

اسم مدل گوشواره طلایی طرح گل و پروانه، یانهاو بوده و محصول کشور کره است. این گوشواره 8 گرم وزن داشته و ابعاد آن 1 * 2 سانتی‌متر است.

 

منبع : pinterest

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو