بیوگرافی بازیگران سریال سه در چهار و داستان سریال

بیوگرافی بازیگران سریال سه در چهار و داستان سریال


منبع: تالاب

1

1403/1/20

00:39


سریال “سه در چهار” یک مجموعه تلویزیونی طنز ایرانی اسـت کـه از ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ […]

بیوگرافی بازیگران سریال سه در چهار و داستان سریال

سریال “سه در چهار” یک مجموعه تلویزیونی طنز ایرانی اسـت کـه از ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ آغاز شده ودر ۱۹ مرداد همان سال بـه اتمام رسیده اسـت. کارگردانی این مجموعه توسط مجید صالحی انجام شده و بازیگرانی چون محمد کاسبی، علی صادقی، و مهران رجبی در ان ایفای نقش کرده‌اند.

 

موضوع سریال سه در چهار چیست؟

موضوع سریال سه در چهار چیست؟

موضوع سریال “سه در چهار” درباره دو باجناق بـه نام‌هاي‌ سیروس و رحمان اسـت کـه برای تأمین هزینه‌هاي‌ زندگی و خرج دانشگاه فرزندانشان، تصمیم بـه تأسیس یک شرکت خدماتی میگیرند. این تصمیم ان‌ها را درگیر ماجراهای جدید و بامزه‌اي میکند. سریال توسط مجید صالحی کارگردانی شده و علیرضا مسعودی نویسندگی ان را بر عهده داشته اسـت.

 

سریال سه در چهار چند قسمت است؟

سریال سه در چهار چند قسمت است؟

سریال “سه در چهار” دارای ۲۷ قسمت اسـت. این مجموعه تلویزیونی کـه در ژانر طنز قرار دارد، از ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ آغاز شده ودر ۱۹ مرداد همان سال بـه اتمام رسیده اسـت.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی بازیگران سریال متهم گریخت و داستان سریال


 

لیست بازیگران سریال سه در چهار 

لیست بازیگران سریال سه در چهار 

فهرست بازیگران سریال “سه در چهار” شامل هنرمندانی چون محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی، نادیا دلدار گلچین، شهره لرستانی، مریم سلطانی، اشکان اشتیاق، سولماز آقمقانی، آناهیتا افشار، و مجید صالحی میباشد.

 

محمد کاسبی

محمد کاسبی

محمد کاسبی یک بازیگر و نمایشنامه‌نویس ایرانی اسـت کـه در ۴ خرداد ۱۳۳۰ در تهران متولد شده اسـت. او در زمینه تئاتر از سنین جوانی فعالیت داشته ودر دانشکده هنرهای دراماتیک تهران تحصیل کرده اسـت.

 

کاسبی برای فیلم‌هایي مانند “بدوک” «۱۳۷۰» و “دیوار” «۱۳۸۶» نامزد دریافت جایزه فیلم فجر شده و برای فیلم “پدر” «۱۳۷۴» این جایزه را دریافت کرده اسـت. او همچنین در تأسیس حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد نقش داشته و بـه عنوان یکی از پایه‌گذاران حوزه هنری شناخته میشود.

 

علی صادقی

علی صادقی

علی صادقی، بازیگر محبوب ایرانی در زمینه طنز، متولد ۳۰ شهریور ۱۳۵۹ در تهران اسـت. او با نقش‌آفرینی در سریال‌هایي مانند “خانه بـه دوش” و “متهم گریخت” بـه شهرت رسید و با هنرنمایی در فیلم‌ها و سریال‌هاي‌ متعدد، جایگاه ویژه‌اي در دل مخاطبان پیدا کرده اسـت. صادقی همچنین در سریال “سه در چهار” نیز ایفای نقش کرده کـه یکی از آثار شناخته شده او بـه شمار می آید.

 

مهران رجبی

مهران رجبی

مهران رجبی، بازیگر مطرح ایرانی در زمینه طنز، متولد ۱۰ دی ۱۳۴۰ در کرج اسـت. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس میباشد. رجبی درسال ۱۳۷۵ با بازی در مجموعه تلویزیونی “بچه‌هاي‌ مدرسه همت” وارد عرصه بازیگری شد و با بازی در فیلم “کودک و سرباز” بـه کارگردانی رضا میرکریمی درسال ۱۳۷۸؛ اولین حضور سینمایی خودرا تجربه کرد.

 

او همچنین برای بازی دراین فیلم نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر شد. مهران رجبی در طول دوران حرفه‌اي خود در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌هاي‌ محبوب ایرانی ایفای نقش کرده اسـت.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی بازیگران سریال چارخونه و داستان سریال چارخونه


 

نادیا دلدار گلچین

نادیا دلدار گلچین

نادیا دلدار گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۳۹ در رشت بود. او فرزند نادر گلچین، خواننده آواز سنتی، بودو در رشته موسیقی تحصیل کرده بود.

 

نادیا دلدار گلچین درسال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم “ابلیس” بـه کارگردانی احمدرضا درویش وارد عرصه سینما شد ودر طول دوران حرفه‌اي خود در فیلم‌ها و سریال‌هاي‌ متعددی از جمله “روسری آبی”؛ “غریبانه”؛ “دختری با کفش‌هاي‌ کتانی”؛ “مارال” و “سه در چهار” بـه ایفای نقش پرداخت. متأسفانه، او پس از سالها مبارزه با بیماری کلیوی، در ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ در سن ۵۲ سالگی درگذشت.

 

شهره لرستانی

شهره لرستانی

شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران اسـت. او در نقش‌هاي‌ متعددی در سریال‌ها و فیلم‌هاي‌ ایرانی ظاهر شده و بـه خاطر توانایی‌هاي‌ بازیگری‌اش شناخته شده اسـت. 

 

مریم سلطانی

مریم سلطانی

مریم سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد ۵ بهمن ۱۳۵۳ در تهران اسـت1. او از سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم “انتظار” وارد عرصه بازیگری شد و با حضور در سریال‌هایي مانند “کلانتر” و “سه در چهار” بـه شهرت رسید1. سلطانی همچنین بـه عنوان میکاپ آرتیست فعالیت دارد ودر آثار مختلفی بـه این سمت اشتغال داشته اسـت1.

 

اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق

 

اشکان اشتیاق، بازیگر تلویزیون و سینمای ایران، متولد ۶ تیر ۱۳۶۱ در تهران اسـت. او کارنامه هنری خودرا با بازی در مجموعه‌هاي‌ تلویزیونی در سنین نوجوانی آغاز کرد و با ایفای نقش در سریال‌هایي مانند “زیر آسمان شهر” و “دنیای شیرین” بـه شهرت رسید.

 

اشتیاق در آثار تلویزیونی بسیاری بـه کارگردانی شاهد احمدلو حضور داشته ودر تله فیلم‌هایي نظیر “گنج خانه سفید”؛ “بلور باران”؛ و “پسرها سرباز بـه دنیا نمی آیند” با او همکاری کرده اسـت. او همچنین در رشته گرافیک در دانشگاه آزاد تهران شمال تحصیل کرده اسـت.

 

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران اسـت. او متولد ۱۵ خرداد ۱۳۶۳ در تهران می باشد و از سال ۱۳۸۳ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت دارد. آقمقانی در فیلم‌ها و سریال‌هاي‌ متعددی بـه ایفای نقش پرداخته اسـت،

 

از جمله “مسافر”؛ “کلانتر”؛ “زائر سرای ممتاز”؛ “وفا”؛ “سرنوشت”؛ “مادر زن سلام”؛ “بی اجازه”؛ و همچنین در مجموعه‌هاي‌ تلویزیونی “دیدار”؛ “راه شب”؛ “سه در چهار”؛ “ما فرشته نیستیم”؛ “روزگار قریب” و “تعطیلات رویایی”. او همچنین درکنار همسرش علی خیامی در فیلم سینمایی “دو عروس” بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

 

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار، بازیگر ایرانی، متولد ۷ مرداد ۱۳۶۵ در هشترود اسـت و از سال ۱۳۸۳ فعالیت خودرا در عرصه بازیگری آغاز کرده اسـت. او در آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده اسـت، از جمله فیلم‌هاي‌ “سامورایی در برلین”؛ “هفت و نیم”؛ و “برف روی کاج‌ها”؛ و سریال‌هایي مانند “سایه‌بان”؛ “مدینه”؛ و “سه در چهار”. او همچنین در تئاتر فعالیت داشته ودر نمایش‌هایي مانند “فرانکشتاین” بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

 

مجید صالحی

مجید صالحی

مجید صالحی، بازیگر، کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده، مدرس بازیگری و ترانه‌سرای ایرانی اسـت کـه در ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در تاکستان متولد شده اسـت. او فعالیت هنری خودرا از سنین نوجوانی آغاز کرد و بـه عنوان دانش‌آموخته مکتب حمید سمندریان، در حوزه تئاتر و هنرهای نمایشی فعالیت داشته اسـت.

 

صالحی برای نقش‌آفرینی در فیلم “شماره ۱۰”؛ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر شده اسـت. او همچنین در سریال‌هاي‌ محبوبی مانند “مجید دلبندم” بـه کارگردانی رضا عطاران بـه شهرت رسیده ودر بسیاری از آثار تلویزیونی و سینمایی دیگر بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

 


مطالب مشابه: سریال جذاب زعفرانی با بیوگرافی کامل بازیگرها


 

در پایان

سریال “سه در چهار” بـه دلیل داستان طنز و بازیگران محبوبش، در زمان پخش مورد توجه قرار گرفت و نظرات مثبتی را از مخاطبان دریافت کرد. سریال همان‌ گونه مورد علاقه مخاطبان اسـت و احتمالاً ارزش دیدن دارد، بـه خصوص اگر شـما از طنز و بازیگرانی کـه در ان حضور دارند لذت می برید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو