با اصطلاحات رایج بلیط هواپیما چارتر بیشتر آشنا شوید

منبع: آرگا

162

1398/8/9

14:25


کسانی که به فکر استفاده از بلیط هواپیما چارتر به عنوان بهترین گزینه برای مسافرت خود هستند، لازم است که با برخی اصطلاحات رایج در این زمینه آشنایی داشته باشند تا بتوانند بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. بلیط های هواپیما متنوع هستند و هر کسی با توجه به شرایط خود می‌تواند از آنها انتخاب کند. این که شما برای مسافرت خود عجله داشته باشید تفاوت زیادی با کسانی دارد که برای به دست آوردن بلیط ارزان هواپیما صبر می‌کنند.

اصطلاحات رایج بلیط هواپیما چارتر

هر کدام از این شرایط می‌توانند شما را به گزینه‌ای مناسب و دلخواه در بلیط هواپیما چارتر برسانند و شما هم از لحاظ هزینه سفر و هم از لحاظ راحت بودن در طول سفر مطمئن باشید.

بلیط هواپیما چارتر سیستمی

بلیط هواپیما چارتر سیستمی به بلیط هایی گفته می‌شود که طبق روال عادی و معمولی توسط شرکت‌ها فروخته می‌شود. این بلیت‌ها کاملاً استاندارد هستند و هیچ تغییراتی در شرایط آنها به وجود نمی‌آید. قیمت بلیط های سیستمی با توجه به کیفیت پرواز و محل نشستن مسافر در داخل هواپیما تعیین می‌شود. خرید بلیط سیستمی شرایط خاصی ندارد و فرد برای استفاده از آنها فقط کافی است که از طریق سایت یا به صورت حضوری اقدام کند.

اصطلاحات رایج بلیط هواپیما چارتر

بلیط هواپیما چارتر

بلیط چارتر به بلیط هایی گفته می‌شود که قبلاً توسط یک شرکت واسطه خریداری شده و اکنون مجدداً فروخته می‌شود. استفاده از بلیط چارتر شرایط خاص خود را دارد و یکی از معروف‌ترین شرایط آنها این است که قابلیت هیچگونه شانس استردادی نخواهد داشت. بلیط چارتر هواپیما هم می‌تواند یک بلیط ارزان قیمت و هم یک بلیت گران قیمت باشد. در ایام تعطیلات و در نزدیک به تعطیلات نوروز، بلیط چارتر طرفدار زیادی دارد و با قیمت بالاتر از بلیط سیستمی فروخته می‌شود. این در حالی است که در زمان کاهش تعداد مسافران، بلیط هواپیما چارتر به عنوان یک بلیط ارزان هواپیما شناخته می‌شود.

بلیط هواپیما چارتر لحظه آخری

بلیط لحظه آخری شامل بلیط هایی می‌شود که آژانس مسافرتی یا شرکت‌های واسطه نتوانستند آن‌ها را در زمان مشخص بفروشند و اکنون آنها را با قیمت پایین‌تر به بازار عرضه می‌کنند. طبیعتاً در برخی از ایام سال مانند ایام ماه مبارک رمضان، تعداد مسافران به شدت کم می‌شود. شرکت‌های مسافربری هم برای جلوگیری از افزایش ضرر و زیان خود، چاره‌ای جز فروش بلیط های خود با قیمت‌های پایین‌تر ندارند. اینجاست که شاهد فروش بلیط لحظه آخری کیش یا بلیط لحظه آخری مشهد یا حتی بلیط لحظه آخری استانبول هستیم.

بلیط هواپیما چارتر ارزان

احتمالاً در تبلیغات برخی از شرکت‌ها دیده‌اید که مثلاً بلیط چارتر کیش یا بلیط لحظه آخری کیش را به عنوان تبلیغات خود قرار می‌دهند. نکته جالب‌تر اینکه همه شرکت‌ها بر روی قیمت پایین این بلیت‌ها مانور می‌دهند. بلیط ارزان هواپیما زمانی شکل می‌گیرد که تعداد مسافران به شدت افت می‌کند و شرکت‌های هواپیمایی برای فروش بلیت‌های خود دچار مشکل می‌شوند. این وضعیت هم برای بلیط های چارتر و هم برای بلیط های لحظه آخری وجود دارد. البته برای به دست آوردن بلیط ارزان هواپیما راهکارهای مختلفی وجود دارد که برخی از آنها مانند واگذار کردن زمان مسافرت به ایام بعد از تعطیلات، واگذار کردن زمان مسافرت به ایام وسط هفته و همچنین واگذار کردن زمان مسافرت به زمانی که شرایط آب و هوایی نامناسب باشد، هستند.

اصطلاحات رایج بلیط هواپیما چارتر

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر

 اصطلاحی که اخیراً بیشتر از آن استفاده می‌شود، خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر است. این یکی از بهترین و سریعترین راهکارها برای گرفتن بلیت در شرایط مختلف است که شما امکان خروج از منزل یا امکان خروج از محل کار خود را ندارید. این یعنی به جای اینکه شما مسیر زیادی برای رسیدن به شرکت فروشنده بلیط های هواپیما طی کنید و مجبور شوید که چند روز با آنها تماس بگیرید، از محل کار یا از محل سکونت برای خرید بلیط اقدام می‌کنید. خوشبختانه روش‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما چارتر بسیار متنوع هستند و شما روش‌های مختلفی را در اختیار دارید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

 وب سایت چارتر برای ارائه دهنده این خدمات

 یکی از وب سایت‌های فعال ایرانی در زمینه فروش اینترنتی بلیط هواپیما چارتر و حتی بلیط اتوبوس، سایت چارتر است. این سایت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین فروشنده‌های اینترنتی بلیط هواپیما چارتر فعالیت می‌کند و امکان پرواز شما به شهرها و کشورهای مختلف را فراهم می‌کند. شاید بد نباشد که به برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های سایت چارتر اشاره کنیم:

  • تجربه بیش از شش سال در زمینه فروش اینترنتی بلیط های هواپیما
  • استفاده از کارشناسان حرفه‌ای و آموزش دیده برای نظارت بر مراحل مختلف خرید مشتریان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته برای اطمینان شما از کیفیت بلیط
  • ارائه گزینه‌های متنوع و مختلف برای پاسخگویی به سلیقه‌های متفاوت
  • استفاده از یک سایت و سامانه پیشرفته با تجربه کاربری فوق العاده آسان
  • امکان خرید بلیط هواپیما چارتر در چند مرحله ساده و امکان انجام آن برای همه افراد جامعه
  • فهرست کردن قیمت بلیط های هواپیما به صورت افزایشی یا کاهشی تا شما بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما چارتر را پیدا کنید
  • ارائه همه پروازهای رفت و برگشت به همه فرودگاه‌های کشور و فرودگاه‌های بین المللی قابل دسترس برای ایرانی‌ها
  • به کارگیری روش خرید آسان برای مشتریان به منظور سرعت در فرآیند خرید
  • ارائه خدمات ویژه به مشتریان ثابت و دائمی مانند قابلیت استرداد یا تخفیف‌های ویژه

در هر صورت هر چه انتخاب شما در جریان خرید بلیط هواپیما چارتر بهتر و استاندارد باشد، شانس شما برای گیر آوردن یک بلیط مناسب و با کیفیت بالاتر می‌رود. شما در وهله اول باید بدانید که قانون بلیط های هواپیما به چه صورت است و تحت چه شرایطی می‌توانید برای استرداد یا تعویض آنها اقدام کنید. استفاده از بلیط چارتر کیش یا بلیط چارتر مشهد گزینه خوبی برای به دست آوردن بلیط ارزان هواپیماست، اما شما به عنوان خریدار باید بدانید که گاهی قیمت این روزها نسبت به محیط‌های استاندارد سیستمی هم بیشتر است.

 بنابراین میزان اطلاع و آشنایی شما از بلیط ها و همچنین نحوه استفاده از بلیط هواپیما چارتر مشخص می‌کند که پرواز شما در چه شرایطی انجام می‌گیرد و چه تجربه‌ای از خرید خود خواهید داشت. در انتها توصیه می‌کنم که حتماً از سایت چارتر دیدن کنید تا این قابلیت‌ها را ببینید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو