آموزش مرحله به مرحله و طرز تهیه سالاد کلم بروکسل و لیمو ترش خوشمزه

منبع: نمکستان

101

1398/9/24

03:54


آموزش مرحله به مرحله و طرز تهیه سالاد کلم بروکسل و لیمو ترش خوشمزه سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد کلم بروکسل و لیمو ترش خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم سالاد کلم بروکسل و لیمو […]

آموزش مرحله به مرحله و طرز تهیه سالاد کلم بروکسل و لیمو ترش خوشمزه

طرز شستن کلم بروکسل نحوه مصرف کلم بروکسل نحوه شستن کلم بروکسل خواص کلم بروکسل ترشی کلم بروکسل طرز تهیه انواع سالاد با کلم بروکسل سالاد بروکسل

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد کلم بروکسل و لیمو ترش خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم سالاد کلم بروکسل و لیمو ترش

کلم بروکسل (برگ های پژمرده را دور بریزید)   ۴۵۰ گرم
عصاره لیمو   ۲ قاشق چایخوری
روغن زیتون   ۲ قاشق غذاخوری
سیر له شده   ۱ حبه
دانه خردل   ۱ قاشق غذاخوری
سرکه سفید   ۲ قاشق غذاخوری
خلال پوست لیموترش   ۲ قاشق چایخوری
نمک و فلفل   به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد کلم بروکسل و لیمو ترش

با آموزش طرز تهیه سالاد کلم بروکسل و لیمو ترش از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم.برای تهیه سالاد کلم بروکسل و لیمو ترش ابتدا باید درون یک کاسه یزرگ آب لیمو را بریزید و برگ های کلم بروکسل را از هم جدا کرده و درون کاسه بریزید.توجه کنید که باید قسمت پایین کلم بروکسل را دور بریزید.

برگ های کلم را از درازا نصف کنید و سپس خردشان کنید و با آب لیمو هم بزنید.یک تابه گود انتخاب کنید و مقداری روغن زیتون درون آن بریزید و روی حرارت زیاد گرم کنید.بروکسل خرد شده را با سیر و دانه های خردلدرون تابه بریزید و تفت بدهید تا وقتی که کلم ها به آرامی شروع به پژمرده شدند و پخته شدن کنند.حدود ۳ الی ۴ دقیقه برایتفت دادن کافی می باشد.سرکه را نیز به تابه اضافه کنید و مقداری نمک و فلفل به آن بزنید.تفت دادن را برای ۱ دقیقه دیگر ادامه دهید وسپس از روی حرارت بردارید.در آخر خلال لیمو را روی سالاد بریزید و فورا سرو کنید.

خواص کلم بروکسل

کلم بروکسل سرشار از کلسیم،ویتامین سی،ید ،آهن و اسید فولیک است و بسیار مفید است می توانید ویتامین های زیادی با صرف این سالاد بدست آورید.

آموزش مرحله به مرحله و طرز تهیه سالاد کلم بروکسل و لیمو ترش خوشمزه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو