زمان پخش و تکرار سریال خارجی پرستاران از شبکه تماشا

منبع: کولاک

223

1398/10/4

15:00


در این مطلب اطلاعاتی از پخش و تکرار سریال خارجی پرستاران از شبکه تماشا را می خوانید. سریال تلویزیونی خارجی ” پرستاران “ با نام اصلی ” همه قدیسان” یا ” All Saints “ یک سریال تلویزیونی در ژانر درام و پزشکی می باشد.

این سریال تلویزیونی که در کشور استرالیا ساخته شده است توسط جو پرتر ، دی دریو و ماری‌ آن کارول تهیه شده است. فیلم برداری پرستاران از سال ۱۹۹۸ میلادی در شهر سیدنی آغاز شد! ماجراهای این سریال در بخش ۱۷ بیمارستان دولتی ” all saints ” در غرب شهر سیدنی اتفاق می‌‌ افتد. همه کاره ی این سریال تلویزیونی، جان هولمز است که دو کارگردان و یک گروه بزرگ نویسنده، او را در ساخت این سریال همراهی می‌ کنند!

این سریال تلویزیونی در ۲۴ فوریه سال ۱۹۹۸ میلادی شروع به پخش نمود و در ۱۰ ژوئن سال ۲۰۰۸ میلادی، چهارصد و نود و سومین قسمت آن از تلویزیون پخش شد! سریال تلویزیونی ” پرستاران “ در بسیاری از کشورهای جهان از جمله بریتانیا، ایرلند، ایران و بسیاری دیگر از کشورهای جهان به نمایش درآمده است.

داستان سریال خارجی ” پرستاران “

سریال خارجی ” پرستاران ” یکی از موفق ترین و پربیننده ترین مجموعه های خارجی تلویزیونی به شمار می آید. این سریال تلویزیونی خارجی، سریالی درام در درون یک بیمارستان دولتی شلوغ می باشد! این سریال تلویزوینی دو جنبه دارد: هم به وضعیت بیمارستان‌ ها در کشور استرالیا می‌ پردازد و هم نحوه ی زندگی و کار پرستاران را زیر ذره‌ بین قرار می‌ دهد. سریال تلویزیونی خارجی ” پرستاران “ یک سریال اپیزودی است که هر قسمت آن به یک داستان مجزا می‌ پردازد، ولی در کنار آن، داستان دنباله‌ داری از زندگی پرستاران و پزشکان آن بیمارستان نیز روایت می شود. این تعدد داستان‌ ها در کنار ریتم تند سریال و فضای پرتنش قصه‌ ها، حس تعلیق را در تماشاچی زنده نگه می‌ دارند!

این سریال داستان عشق و امید است؛ عشق به بیماران و امید به بهبود آن ها و لطف پروردگار. داستانی پر جاذبه با کارگردانی توانا و داستانی گیرا.

لازم به بیان است به غیر از بازیگرهای اصلی ، در هر قسمت تعداد زیادی بازیگر در نقش بیمار یا پرستار و دکتر با شخصیت‌ های متفاوت و دیدگاه‌ های مختلف وارد بخش ۱۷ می‌ شوند.

زمان پخش و تکرار سریال خارجی ” پرستاران “

شبکه تماشا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از ۱۴ اردبیهشت ماه امسال تصمیم به بازپخش سریال ” پرستاران ” با دوبله فارسی نموده است. این سریال هر شب در ساعت ۲۳ و همچنین تکرار آن در ساعت ۱۱ صبح از شیکه تماشا پخش می شود.

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو