صندلی غذای کودک چی بخرم

منبع: فرزند

230

1398/10/15

14:07


صندلی غذای کودک چی بخرم

وقتی صاحب فرزند می شوید دغدغه های جدیدی به زندگی تان اضافه شده و لیست خرید های شما بلندتر و طولانی تر خواهد شد، در واقع اگر می خواهید فرزندتان در سلامت کامل چه از نظر روحی و چه جسمی رشد کند باید برخی موارد را برای او فراهم آورید.

انواع صندلی غذای کودک را می‌توانید از نی نی مد بخرید.

صندلی های غذاخوری یکی از گزینه هایی هستند که امروزه در لیست سیسمونی ها جای می گیرند، در انتخاب آن ها باید به موارد مهمی دقت کنید و این که راحتی کودک شما در غذا خوردن قطعا مهم ترین مسئله خواهد بود که باید در حین خرید صندلی غذای کودک در نظر داشته باشید. انواع مختلفی صندلی غذا ساخته شده که بسته به کیفیت آن ها قیمتشان نیز متفاوت است.

مدل اولی که بررسی می کنیم سنتی است این صندلی ها چیزی مانند یک سه پایه چوبی هستند و البته در بخش بالایی آن ها از پلاستیک استفاده شده است، به هر حال قیمت کمی دارند و کم تر دچار آسیب و خرابی خواهند شد. قیمت این صندلی ها در مقایسه با مدل های جدید تر بسیار پایین تر بوده و همین عامل باعث فروش بالای آن هاست.

انتخاب صندلی غذای کودک

مدل دیگری که می توان به آن اشاره کرد، نسخه های متصل شده به میز است، یعنی صندلی از زیر توسط دو میله به میز غذاخوری وصل شده و کودک می تواند روی آن بنشیند.

این صندلی ها تحمل وزن مناسبی دارند، البته به شرطی که مدل های گران قیمت تر را تهیه کنید. کودک بدون هیچ پایه ای از پایین روی هوا معلق خواهد بود و مسئله مهم این است که صندلی های غذای متصل شونده به میز ظرفیت و محدوده وزنی خاص و منحصر به خود را تحمل می کنند.

به هر حال اگر ترجیح شما هزینه کم در این زمینه خواهد بود قطعا خرید صندلی غذای متصل شونده می تواند ایده آل باشد.

مورد بعدی صندلی چند منظوره خواهد بود که در بازار بیشترین فروش را به خود اختصاصی داده است و قیمت آن از دیگر مدل ها کمی بالا تر است. اما اگر امکانات را بررسی کنید متوجه خواهید شد که این تفاوت کاملا منطقی است.

روبروی کودک یک سینی قرار رفته است  و در اطراف نیز حفاظ وجود دارد. کفی برای نشستن نیز عموما راحتی خوبی را به ارمغان می آورد و در نهایت می توان در مدل های لوکس تر پشتی صندلی را به جلو و عقب هدایت کرد.

صندلی غذای کودک با قابلیت تنظیم ارتفاع

یک مورد دیگر را به شما معرفی خواهیم کرد که قطعا مهم ترین ویژگی اش در نامش نهفته است، این صندلی به شما اجازه می دهد که ارتفاع را تغییر دهید، همین طور محل قرارگیری کودک روی یک صندلی بزرگ خواهد بود که از هر نظر می تواند گزینه ای بی نظیر باشد.

به هر حال کودک شما تا ۵ سالگی می تواند از این صندلی برای غذا خوردن استفاده کند، معمولا تحمل وزن این صندلی ها تا همین رده سنی جوابگو خواهد بود.

نصب این صندلی ها باید توسط شما انجام شود، قیمت این مدل ها عموما در بالاترین حالت قرار دارد. بعلاوه این که شما می توانید شیب نشستن کودکتان روی صندلی را بسته به قد او تغییر دهید. از این صندلی می توان در هر کجای خانه و اتاق کودک نیز استفاده کرد.

نکات مهم حین خرید صندلی غذاخوری

لطفا اگر قصد خرید صندلی غذاخوری را دارید به این نکات توجه ویژه ای کنید، چون عموما این صندلی ها (مدل های تنظیم شونده و بزرگ) قیمت بالایی دارند و در صورت انتخاب اشتباه پشیمانی بی فایده خواهد بود. به هر حال قطعا اولین مسئله راحتی و ایمنی کودک روی این صندلی ها است.

یک فاکتور کلیدی این است که صندلی را از شرکت های معتبر و همین طور فروشنده های رسمی تهیه کنید. آسیب دیدن این صندلی ها می تواند صدمات جبران ناپذیری را وارد کند.  پس تا جایی که می توانید موردی را انتخاب نمائید که از هر نظر کیفیت عالی خواهد داشت.

قابلیت شستشو در این صندلی ها قطعا مهم است، صندلی هایی که دارای پشتی، کفی های با کیفیت و همین طور قفل و یا کمربند هستند نیز می توانند موارد ایده آلی برای انتخاب توسط پدران و مادران باشند.

بسته به فضای محل زندگی تان بهتر است موردی را تهیه نمائید که جای کمتری را در خانه اشغال کند.

این بود نکات مهم درباره صندلی غذای کودک. می‌توانید انواع اقلام سیسمونی مانند صندلی ماشین نوزاد با کیفیت و کالسکه خارجی بچه را از نی نی مد ninimod.com خریداری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو