معرفی انواع سایه چشم

معرفی انواع سایه چشم


منبع: نمکستان

519

1398/3/28

10:55


معرفی انواع سایه چشم

معرفی انواع سایه چشم

چشم‌ها نقطه کانونی و مرکزی چهره محسوب می‌شوند که تاثیر بسیار زیادی در جذابیت چهره خواهند داشت. به کمک آرایش چشم زیبا و بی‌نقص می‌توانید این زیبایی را افزایش دهید و جلوه‌ای جذاب به چهره خود ببخشید. در آرایش چشم استفاده از سایه نقش بسیار مهمی دارد که می‌توانید با آن ظاهری چشمگیر را در چهره خود ایجاد نمایید. انتخاب سایه چشم باید متناسب با رنگ پوست، رنگ چشم‌ها و نوع آرایش باشد تا ظاهری طبیعی و جذاب را بهمراه داشته باشد. فروشگاه پیراکده انواع سایه چشم در رنگ‌ها و ویژگی‌های متنوع را برای سفارش در اختیار شما قرار داده تا به راحتی بتوانید محصولات با کیفیت بالا را از این فروشگاه با قیمت مناسب تهیه نمایید.

سایه چشم از جمله اصلی‌ترین موارد لوازم آرایشی محسوب می‌شود که جلوه چشم‌ها را افزایش داده و موجب عمق بخشیدن به چشم‌ها می‌شود و ظاهری خیره‌کننده را برای چشمان شما ایجاد می‌نماید. برای انتخاب سایه چشم مناسب فقط رنگ آن مدنظر نیست بله باید سایه دارای بافتی مناسب و متناسب با رنگ پوست باشد. اگر از سایه با کیفیت پایین و یا تعداد رنگ زیاد در آرایش خود استفاده کنید باعث بوجود آمدن چروک در آرایش و پیر نشان دادن پوست خود می‌شوید. استفاده از سایه چشم با رنگ و پوشش ملایم این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا یک آرایش چشم طبیعی و جذاب داشته باشید. در ادامه انواع سایه با ویژگی‌های متنوع برای آشنایی و انتخاب راحت تر شما معرفی گردیده است.

برند هدی بیوتی تولید و عرضه کننده انواع لوازم آرایشی در سال ۲۰۱۳ توسط خانم عراقی به نام هدی کتان به دنیای لوازم آرایشی معرفی نمود و با کیفیت بالای محصولات خود توانست محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان این برند برای خود کسب نماید. سایه چشم‌های باکیفیت و پیگمنت بالای این برند در ادامه معرفی گردیده است.

پالت سایه نود NODE هدی بیوتی Huda beauty

معرفی انواع سایه چشم

پالت سایه چشم نود NODE با ۱۸ رنگ مات و شاین در کنار هم یک ترکیب بسیار زیبا را به وجود می‌آورد و جذابیت خاصی به چشم‌ها و آرایش چهره شما می‌بخشد. این پالت محبوب و پرفروش دارای رنگبندی بسیار زیبا با پیگمنت و ماندگاری عالی می باشد که جلوه ای زیبا را بهراه خواهد آورد. رنگ های گرم و معتدل این پالت حاوی روغن آلوئه ورا و نارگیل بوده که پوششی مخملی و یکدست را بر روی پلک شما ایجاد نموده و هیچگونه سنگینی بر روی پوست را به همراه نخواهد داشت. شما می توانید پالت سایه نود هدی بیوتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

پالت سایه الماسی هدی بیوتی Huda Beauty

معرفی انواع سایه چشم

پالت سایه ۹ رنگ مدل الماسی هدی بیوتی با ۵ رنگبندی متنوع و بسته بندی شیک و لاکچری این امکان را برای شما فراهم می نماید تا دیگر نگران تهیه هدیه برای عزیزان خود نباشید. این پالت دارای تناژهای رنگی هماهنگ برای یک ترکیب زیبا می باشد که به کمک آن می‌توانید یک آرایش چشم زیبا و جذاب را ایجاد نمایید. این پالت دارای ۴ رنگ مان و ۵ رنگ شاین جذاب می باشد که ترکیب رنگ آنها موجب جذابیت و جلوه زیبای چشم‌ها خواهد شد. پالت سایه مدل الماسی هدی بیوتی بر روی درب خود دارای یک آینه شفاف بوده که کار آرایش چشم را برای شما راحت نموده و به دلیل کم حجم بودن بسته این پالت حمل آن آسان می‌باشد.

پالت سایه ۴ رنگ هدی بیوتی  Huda Beauty

معرفی انواع سایه چشم

پالت ۴ رنگ سایه چشم هدی بیوتی با ۲ رنگ شاین و ۲ رنگ مات یک ترکیب عالی برای آرایش چشم زیبا را ایجاد می‌کند. این محصول دارای سه پالت با رنگ بندی جذاب و گرم دارای پیگمنت بالا و ماندگاری عالی می‌باشد که می تواند جذابیت چهره و آرایش شما را افزایش دهد. محصولات برند هدی بیوتی با قیمت مناسب در فروشگاه پیراکده قابل سفارش می‌باشند.

پالت سایه هدی بیوتی Huda Beauty

معرفی انواع سایه چشم

پالت سایه چشم ۶ رنگ هدی بیوتی با ۳ رنگ شاین و ۳ رنگ مات خود آرایش چشمی خیره کننده را برای شما ایجاد نموده و باعث جذابیت و جلوه بی نظیر چشمان شما خواهد شد. این پالت سایه دارای کیفیت و ماندگاری عالی بوده و با پیگمنت بالای خود یک پوشش یکدست و مخملی را ایجاد می‌نماید. این محصول دارای سه پالت ۶ رنگ می‌باشد که ترکیب بسیار زیبایی را در کنار هم ایجاد کرده و جلوه‌ای خاص به چهره شما می‌بخشد.

پالت سایه مخملی ۴۰ رنگ DANNI

معرفی انواع سایه چشم

پالت سایه دنی با ۴۰ رنگ بسیار زیبا و پوششی یکدست و مخملی به پوست شما بخشیده و موجب جلوه خیره کننده چشمان شما خواهد شد. این پالت با ۴۰ رنگ مات و جذاب آرایش شما را تکمیل می نماید. بدلیل بسته بندی شیک و زیبای این محصول شما می توانید این پالت را به عزیزان خود هدیه دهید. ۴ رنگ موجود در پالت DANNI برای حالت داده و پرپشت نشان دادن ابرو مناسب می باشد. شما می توانید این پالت شکی و کاربردی را در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب تهیه نمایید.

پالت سایه چشم ۱۸ رنگ  MiLe

معرفی انواع سایه چشم

پالت سایه MiLe دارای ۱۸ رنگ شاین جذاب می‌باشد که جلوه زیبا و بی‌نظیری به آرایش چشم شما می‌بخشد و زیبایی چشمان شما را خیره کننده خواهد کرد. ۱۸ رنگ این پالت دارای پیگمنت بالا و ماندگاری عالی بوده و پوششی یکدست و مخملی را بر روی پلک شما ایجاد خواهد کرد. با ترکیب رنگ های موجود در این پالت می‌توانید یک آرایش چشم بی‌نظیر را ایجاد نمایید. انواع سایه چشم با کیفیت و ماندگاری عالی را می‌توانید در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب سفارش دهید.

قیمت انواع سایه چشم

فروشگاه پیراکده برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود و با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار در تلاش است که لوازم آرایشی با کیفیت بالا را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در دسترس شما عزیزان قرار دهد. و این اطمینان را به شما خواهد داد که تمامی محصولات با کیفیت بالا در این فروشگاه عرضه خواهد شد. شما می توانید انواع سایه چشم با ماندگاری و کیفیت بالا را با قیمت مناسب از فروشگاه پیراکده تهیه نمایید. همچنین برای دریافت بهترین مشاوره می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

۰۹۳۶۲۴۲۳۹۷۴ – ۰۲۶۳۴۶۴۹۷۳۸

www.Pirakade.ir

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو