فال ماهانه تیر 98 | طالع بینی ماهانه تیر ۹۸

فال ماهانه تیر 98 | طالع بینی ماهانه تیر ۹۸


منبع: سماتک

1,099

1398/3/29

19:32


فال ماهانه تیر 98 | طالع بینی ماهانه تیر ۹۸

فال ماهانه تیر 98

فال ماهانه تیر 98 برای متولدین همه 12 ماه سال در ادامه این بخش تهیه و تنظیم کرده ایم که در طالع شما ماه تولد عزیزان دیده شده است. اگر می خواهید اتفاقات و سرنوشت خودتان و همچنین فال و طالع بینی ماهانه تیر ۹۸ بدانید در این نوشتار سماتک فال ماهانه تیر ۹۸ را برای شما علاقه مندان به بخش فال و طالع بینی آماده کرده است. آرزو می کنیم در همه روزهای تیر ماه سال 1398 خوشحال و سرزنده باشید و همچنین رزق و روزی چند برابر از گذشته را داشته باشید. طالع بینی و فال ماهانه تیر 98 برای ماه تولد شما در اینجا آمده است لطفا پس از پیدا کردن ماه تولدتان از بین 12 ماه سال شمسی سپس اقدام به خواندن فال ماهانه تیر 98 کنید.

 

طالع بینی ماهانه تیر ۹۸

طالع بینی ماهانه تیر ۹۸ برای شما خانم ها و آقایان عزیز و محترم از منابع مرجع فال ماهانه تیر ۹۸ تهیه شده است. در صورتی که قصد دارید بدانید سرنوشت و طالع بینی تان در تیر ماه سال 98 چگونه است می توانید پس از پیدا کردن ماه تولدتان در مورد آنچه قرار است در تیر ماه ۹۸ برای شما اتفاق بیفتد دست پیدا کنید. فال ماهانه و طالع بینی کلی تیر ماه امسال بیشتر در مورد حل مشکلات و مسائل مهمی در زندگی است که می توانید در طالع بینی ماه تیر در سال ۹۸ بخوانید. به گزارش سماتک همچنین بسیاری از متولدین ماه های مختلف سال در ماه تیر امسال اتفاقات خوبی را تجربه خواهند کرد. در ادامه این بخش طالع بینی تیر ۹۸ و فال ماهانه زنان و مردان متولد ماه های مختلف شمسی در تیر سال ۱۳۹۸ را خواهید خواند.

 

فال ماهانه تیر 98 برای متولدین فروردین

زنان و مردانی که متولد فروردین ماه هستند در ماه تیر سال 98 احساس پریشان حالی و پشیمانی در شما دیده می‌شود که بهتر است با برنامه ریزی دقیق و منظم پیش بروید تا زندگیتان را به خوبی و خوشی بسازید و خود را از مشکل نجات دهید. فال ماهانه تیر 98 برای متولدین فروردین ماه بدین شرح است که شما در ماه تیر سال 1398 فکر انجام کار جدیدی را در سر دارید و به این فکر هستید که کارتان را رها کرده و حرفه جدیدی را برای خودتان آغاز کنید و دیگر ارباب خودتان باشید. اگر چنین نیتی دارید امروز باید کمی وقت گذاشته و در این مورد به طور جدی تحقیق کنید. شما زن و مرد فروردین ماهی باید در کنار نیازی که به استقلال کاری احساس می کنید شجاعت لازم برای این کار را نیز در اختیار دارید، پس از آن بهره ببرید. زندگی شما فروردین ماهی ها در تیر ۹۸ به سوی تعادل پیش می رود، شاید کمی طول بکشد تا به ثبات مورد نظرتان برسید، ولی مهم این است که بالاخره خواهید رسید. در راه رسیدن به اهداف و خواسته هایتان به حمایت عزیزانتان نیاز خواهید داشت، پس خودتان هم تا می توانید به آنها و احساساتشان اهمیت بدهید. فال ماهانه تیر 98 برای متولدین فروردین می گوید که شکرگزار نعمت های فراوان خداوند باشید، هیچ گاه از یاد و نام خداوند غافل نشوید زیرا یاد خداوند آرامش بخش قلب هاست و برای انسان‌ها در زندگی آرامش و آسایش را به وجود خواهد آورد.

 

واعظ ما بوی حق نشنید بشنو کاین سخن
در حضورش نیز می‌گویم نه غیبت می‌کنم
با صبا افتان و خیزان می‌روم تا کوی دوست
و از رفیقان ره استمداد همت می‌کنم

 

خانم ها و آقایانی که متولد فروردین هستید باید بدانید که فال ماهانه تیر 98 حافط در مورد شما گفته است که مرحله جدیدی از زندگیتان را در تیر ماه سال ۱۳۹۸ آغاز می کنید و به رشد عقلی رسیده اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و نامه ای با ارزش به شما می دهند که بسیار خوشحال می شوید توشه ای هم برای آخرت خودتان اندوخته کنید.

 

طالع بینی ماهانه تیر ۹۸ برای متولدین اردیبهشت

متولدین ماه اردیبهشت باید در تیر سال ۹۸ صادقانه با اطرافیان خود برخورد کنید تا بتوانید زندگی تان را به نحو احسن بسازید و مشکلات آینده تان را از بین ببرید،، برای خوشبختی خود در زندگی تلاش کنید تا شادمانی نصیبتان شود. فال و طالع بینی ماهانه تیر ۹۸ در مورد متولدین اردیبهشت می گوید: کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. در تیر سال ۹۸ روی پروژه‌های جدیدتان کار نکنید و اگر امکان داشت حتی به تلفن ها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید. متولدین اردیبهشت در تیر ماه ۱۳۹۸ تمایل چندانی ندارید که رهبری گروه را به عهده بگیرید، بلکه دل تان می خواهد شما هم عضوی از جمع باشید. اما واقعیت این است که فعلاً هیچ کسی مثل شما کامل و بی نقص عمل نمی کند. فکر و خیال های بیهوده را از ذهن خود خارج کنید تا بتوانید سربلندی و مقامات بالا را در آینده به دست بیاورید، و شادمانی را در زندگی تان فراهم سازید اگر بخواهید انرژی های منفی در خود تولید کنید به نابودی خواهید رسید.

 

برو ای ناصح و بر دردکشان خرده مگیر
کارفرمای قدر می‌کند این من چه کنم
برق غیرت چو چنین می‌جهد از مکمن غیب
تو بفرما که من سوخته خرمن چه کنم

 

اگر مرد یا زن متولد اردیبهشت هستید و در ماه تیر سال ۹۸ از طعنه و زخم زبان مردم خسته شده اید و مدام از شما ایراد می گیرند و کسی قدر زحمتتان را نمی داند. هنرتان را رو کنید تا آنهایی که رقیب و حسود هستند شکست بخورند. بلند شوید و لباس رزم بر تن کنید. شکست ناپذیر باشید تا بتوانید ویرانه دلتان را آباد نمائید و به آرزویتان برسید.

 

طالع بینی ماهانه تیر سال 98 برای متولدین خرداد

طالع بینی ماهانه تیر 98 برای زن و مرد متولد خرداد اینگونه بیان شده است که از توانایی های خود به خوبی در زندگی استفاده کنید تا بتوانید آینده تان را به خوبی و خوشی بسازید، و مشکلات سختی ها را در زندگی تان از بین ببرید سعی کنید؛ نگران نباشید تا به خوشبختی آرامش برسید. شما عزیزان درگیر وقایعی هستید که در اطراف تان اتفاق می افتند و تا زمانی که از حرکت بازنایستید همه چیز عالی به نظر خواهد رسید. اگر متولد خرداد هستید در ماه تیر امسال ممکن است فکر کنید که احساسات تان مانع راه تان هستند. شاید بهتر باشد از سرعت تان کم کنید تا بتوانید شرایط موجود را بهتر زیر نظر بگیرید. سعی کنید به قلب تان رجوع کنید تا همه چیز بهتر بر شما آشکار شود، به این ترتیب می توانید تفاوت را حس کنید. پس احساسات تان نیستند که مانع راه تان شده اند، بلکه نادیده گرفتن آن هاست که مشکل آفرین می شود. شما در این روزها از ماه تیر سال ۹۸ شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران را در شادی تان شریک سازید. خرداد ماهی های عزیز باید بدانید که در تیر امسال عده بسیار زیادی هستند که در زندگی می خواهند به شما صدمات فراوانی وارد کنند بهتر است؛ از اطرافیان خود برای چند مدتی دوری کنید و هیچ گاه راز دل خود را با آنها در میان نگذارید.

 

اورنگ کو گلچهر کو نقش وفا و مهر کو
حالی من اندر عاشقی داو تمامی می‌زنم
تا بو که یابم آگهی از سایه سرو سهی
گلبانگ عشق از هر طرف بر خوش خرامی می‌زنم

 

متولدین خرداد زمان طولانی را گذرانده اید تا بتوانید نامی نیک و جایی خوب در دل مردم برای خود باز کنید. ولی دشمنان مدام برای بدنامیتان دام پهن می کنند و به آنچه می خواهید می رسید و به تمام کسانی که خوبی کرده اید به خوبی نتیجه می بینید و کام دلتان شیرین می شود. طالع بینی ماهانه تیر سال ۹۸ برای متولدین خرداد در این بخش خواندید که امیدواریم لذت برده باشید.

فال ماهانه تیر 98 | طالع بینی ماهانه تیر ۹۸

فال ماهانه تیر ۹۸ برای متولدین تیر

فال ماهانه تیر ماه ۹۸ برای متولدین تیر مرد و زن گفته که بهتر است در این ماه اخلاق و رفتار درستی با اطرافیان تان داشته باشید تا بتوانید به هد فهایتان برسید موفقیت و سربلندی را در آینده به دست بیاورید و خودتان را به شادمانی و آرامش در زندگی نزدیک کنید. تیر ماه امسال برای شمایی که خردادی هستید وقت آن است که دوباره به سراغ رویایی که چند وقت پیش به شما انرژی بسیاری داده بود ولی حالا آن را کنار گذاشته اید بروید. شاید وظایف و مسئولیت های روزمره تان شما را از رسیدگی و توجه به آن باز داشته باشند، ولی اگر خوب فکر کنید می بینید نقشه هایی که قبلا برای این رویایتان کشیده بودید خیلی هم واقع گرایانه نبوده اند. امروز خوب فکر کنید و ببینید چه راه های منطقی تری برای رسیدن به این هدف و خواسته خود می توانید پیدا کنید. تیر ماه تولد شماست که در این ماه سعی کنید نسبت به خواسته های عشقتان توجه بیشتری از خودتان نشان دهید. اگر زن خرداد ماه باشید کمی رمانتیک تر از همیشه در تیر سال 98 باشید همه چیز خیلی بهتر از آن چیزی که حتی فکرش را بکنید پیش خواهد رفت از هوش و ذکاوت خود به خوبی استفاده کنید تا بتوانید بر مشکلات تان غلبه داشته باشید و خود را به هدف و آرزوهای قلبی تان نزدیک کنید شک نداشته باشید، که موفقیت از آن شما خواهد شد و شما را به هدف های تان می رساند.

 

یاد باد آن کو به قصد خون ما
عهد را بشکست و پیمان نیز هم
دوستان در پرده می‌گویم سخن
گفته خواهد شد به دستان نیز هم

 

درمان درد شما که متولد خرداد هستید رسیدن به وصال یار در تیر ماه سال ۱۳۹۸ می باشد. تمام هم و غم تان فکر کردن در مورد او و یاد خاطرات شیرین با او بودن هست تنها غصه شما شکستن عهد و پیمانی است که با او بسته بودید. این شب های هجران تیر ماه برای شما خرداد ماهی عزیز پایان پذیر است. ولی می ترسید دست روزگار او را از شما دور کند اما خداوند دوباره به همه چیز سر و سامان می بخشد. او عادل است و حق را به حقدار می رساند.

 

فال ماهانه تیر 98 برای متولدین مرداد ماه

فال ماهانه تیر 98 برای متولدین مرداد را در این بخش خواهید خوند و شما مرداد ماهی ها باید در تیرماه سال ۹۸ سعی کنید فرد مورد اعتماد در بین اطرافیان تان باشید هیچگاه با افشا کردن راز دیگران به خواسته‌های خود نخواهید رسید بلکه خودتان را در بین اطرافیان تان فردی بی اعتمادی نشان خواهید داد و مشکلات بزرگی برای خود به وجود می آورید. از استعدادها و خلاقیت های تان به خوبی استفاده کنید تا بتوانید مشکلات خود را از بین ببرید و به تمام هدف های تان دست پیدا کنید،، شما فرد موفقی در زندگیتان میشوید پس بهتر است خودتان را فرد بی انگیزه ندانید. تیر ماه امسال برنامه ریزی كردن برای اهداف بلند مدت برایتان مشكل ساز خواهد بود، چراكه زندگی شما در حال تغییر كردن است و شما نمی‌توانید دقیقاً بفهمید كه چه چیزهایی برایتان مهم تر هستند. در طالع بینی تیر ۱۳۹۸ برای زن و مرد متولد خرداد نوشته شده است، به جای اینكه با فكر كردن به مسائل حاشیه ای ذهن خود را منحرف كنید، فقط روی اتفاقاتی كه در زمان حال رخ می‌دهد تمركز كنید. اگر این گونه عمل كنید به همه كارهایتان خواهید رسید. اگر کار دیگری نیز هست که دلتان می خواهد به انجام برسانید اما به نظرر دیگران غیر ممکن می رسد امروز روز خوبی برای امتحان کردن شانستان می تواند باشد. در این ماه شما باید خیلی با احتیاط جلو بروید، اما خیالتان از این که به هدفتان خواهید رسید راحت باشد.

 

خورده‌ام تیر فلک باده بده تا سرمست
عقده دربند کمر ترکش جوزا فکنم
جرعه جام بر این تخت روان افشانم
غلغل چنگ در این گنبد مینا فکنم

 

دل به دریا زده اید. برای جبران کارهای گذشته حاضرید هر اقدامی بکنید. زمانی وجدانتان راحت می شود که همه کارها را سر و سامان دهید. مشکلات زندگی باعث شده تا سرتان به سنگ بخورد. تصمیم بگیرید برای رسیدن به مقصود کاری کنید که همه انگشت به دهان بمانند. حالا دیگر خوب و بد را تشخیص می دهید.

 

طالع بینی ماهانه تیر ۹۸ برای متولدین شهریور

فال ماهانه تیر ۹۸ برای متولدین شهریور ماه گفته است که اتفاقات خوب و دل انگیزی برایتان در زندگی رخ خواهد داد که شما را به هدف و آرزوهایتان می‌رساند،، مشکلات شما را از بین می‌برد و خوشبختی و نشاط را در زندگی شما سرازیر می کند. دوست ندارید نقطه ضعف های تان را برملا کنید، برای این که کسی به نقطه ضعف های تان پی نبرد سعی می کنید فوراً وارد عمل شوید و این پا و آن پا نکنید. اما امروز ممکن است نتوانید به این ترتیب عمل کنید، زیرا بیشتر تمایل دارید به کارهایی که می توانید انجام دهید فقط فکر کنید و به مرحله ی عملی کردن افکارتان نزدیک نمی شوید. طالع بینی ماهانه تیر ۹۸ برای متولدین شهریور چیزی که اکنون مانع راه تان شده است شک و تردید نیست، بلکه تصمیم دارید بهترین و کارآمدترین گزینه را برای قدم بعدی انتخاب کنید. در نهایت به شما توصیه می شود که فعلاً رویاهای تان را جدی بگیرید و به دنبال واقع گرایی نباشید. مراقب سلامتی خود در زندگی باشید تا به نابودی و شکست مواجه نشوید،، بتوانید خودتان را به هدف هایتان نزدیک کنید و خوشبختی و آرامش را در زندگی به دست بیاورید.

 

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود
آدم آورد در این دیر خراب آبادم
سایه طوبی و دلجویی حور و لب حوض
به هوای سر کوی تو برفت از یادم

 

طالع بینی ماهانه تیر ۹۸ برای متولد شهریور از دیدگاه حافظ اینگونه بیان شده است که بسیار انسان وارسته و با ایمانی هستید و جز بندگی خدا را نمی پذیرید. بارها از دام شیطان به سلامت رهایی پیدا کرده اید. جای شما بهشت برین است. جز خدمت به خلق به چیز دیگری فکر نمی کنید. مورد امتحان الهی قرار گرفته اید. سعی کنید مثل همیشه سربلند از این آزمون بیرون بیایید.

فال ماهانه تیر 98 | طالع بینی ماهانه تیر ۹۸

فال ماهانه تیر ۱۳۹۸ برای متولدین مهر

فال ماهانه تیر ماه سال ۱۳۹۸ برای متولدین ماه مهر گفته است که با کارهای نادرست که در زندگی خود انجام می دهید فقط خودتان را به نابودی و شکست خواهید انداخت و مشکلات بزرگی در آینده برایتان رخ خواهد داد سعی کنید؛ با احتیاط کارهایتان را انجام دهید تا مرتکب اشتباهی نشوید. در این ماه شما متولدین مهر میل شدیدی نسبت به تکمیل کارهای نیمه تمام خود احساس می کنید و آماده اید تا انرژی بسیاری را در این راه صرف کنید. البته کارهای دیگری هم هستند که امروز به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند و همین باعث می شود مجبور باشید انرژی بسیاری را صرف کنید. با این حال در پایان این ماه تیر از سال ۹۸ به خاطر به انجام رساندن کارهایتان احساس شادی بسیاری خواهید داشت. برای شما که عاشق ثبات و مداومت هستید رابطه ای که از آزمون گذشت زمان سربلند بیرون آمده باشد از ارزشی فوق العاده برخوردار است. این چند ماه اخیر اوضاع کمی تغییر کرده است و شما در حسرت روزگار گذشته هستید، ولی پیش از آن که بتوانید به ثباتی که آرزویش را دارید برسید باید این دوره را پشت سر بگذارید. با زود قضاوت کردن دیگران به دردسر های فراوانی مواجه می شوید و مشکلات بسیار زیادی در آینده برای خود به وجود خواهید آورد،، بهتر است؛ هیچگاه تا چیزی را با چشم خود ندیده اید زود قضاوت نکنید.

 

از قیل و قال مدرسه حالی دلم گرفت
یک چند نیز خدمت معشوق و می کنم
کی بود در زمانه وفا جام می بیار
تا من حکایت جم و کاووس کی کنم

 

حافظ معتقد است که برای متولدین ماه مهر در تیر ماه سال ۱۳۹۸ مرحله جدیدی از زندگیتان را آغاز می کنید و به رشد عقلی رسیده اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و نامه ای با ارزش به شما می دهند که بسیار خوشحال می شوید توشه ای هم برای آخرت خودتان اندوخته کنید.

 

فال ماهانه تیر ماه ۹۸ برای متولدین آبان

فال ماهانه تیر ۹۸ برای متولدین آبان چیست؟ خبری خوب و خوش از طرف یکی از اطرافیان تان دریافت خواهید کرد که باعث خوشحالی و آرامشی خاصی برای شما در نخستین روزها از ماه تیر 98 می شود موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می آورد،، و شما را به هدفتان می رساند. طالع بینی ماهانه تیر ۹۸ برای متولدین آبان گفته که برایتان لازم است در معامله‌های تجاری كه افراد دیگر، شركت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌كنند شركت كنید. لازم است كه با شریک كاری خود خیلی صمیمانه صحبت كنید، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بكشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت كنید. وقتی این مشكلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نكنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند. امروز شما با انرژی تمام آخرین تلاش خود را برای به دست آوردن هدفی که برایتان از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است به کار خواهید گرفت. اراده و پشتکارتان در کنار شجاعتی که امروز در اختیار دارید معجزه خواهند کرد. با مشکلات پولی و مالی در زندگی خود رو به رو خواهید شد اما باید بد به دل خود راه ندهید،، و با تلاش و کوشش بتوانید این مشکلات خود را جبران کنید و سربلندی را به دست بیاورید.

 

من کی آزاد شوم از غم دل چون هر دم
هندوی زلف بتی حلقه کند در گوشم
حاش لله که نیم معتقد طاعت خویش
این قدر هست که گه گه قدحی می نوشم

 

فعلا نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی و کمتر به دنیال فال ماهانه تیر ۹۸ باش.

 

فال ماهانه تیر 98 برای زنان و مردان متولد آذر

فال ماهانه تیر 98 برای متولد شدگان در ماه آذر اینگونه بیان شده است که اسرار زندگی خود را هیچگاه به کسی بازگو نکنید زیرا شما را به نابودی و شکست می‌اندازد و مشکلات بزرگی برایتان به وجود می‌آورد،، از شما سوء استفاده می کند و برایتان غم و اندوه فراوانی در آینده به وجود می آورد. در تیر ماه امسال هم مثل ماههای دیگر باید با مشغله های زیادی دست و پنجه نرم کنید، با این تفاوت که شما زن و مرد متولد آذر در تیر 1398می توانید طوری رفتار کنید که مشغله های زیاد اذیت تان نکند. انتخاب با شماست؛ به جای این که خودتان را در همه ی مسایل درگیر کنید، بهتر است فقط با یک لبخند آن ها را پشت سر بگذارید. آذر ماهی عزیز از این فرصت پیش آمده در تیر ماه سال جدید به نفع خودتان استفاده کنید و هم کمی به استراحت بپردازید. مراقبه انجام دهید یا کمی خیالبافی کنید تا دوباره انرژی از دست رفته تان را بازیابید. درست زمان بندی کنید تا وقتی از این استراحت کوتاه برگشتید با مشکل مواجه نشوید. خوشبختانه، وقتی دیگران ببینند که سرشار از انرژی به کارتان ادامه می دهید تحسین تان خواهند کرد. طالع بینی ماهانه تیر ۱۳۹۸ برای زنان و مردان متولد آذر گفته که آینده خوبی در پیش رو خواهید داشت به زودی از مشکلات و سختی ها رها خواهید شد و به سوی آرامش و آسایش در حال حرکت می باشید،، مشکلات زندگی تان را تک به تک برطرف می‌کنید و به شادمانی دست پیدا خواهید کرد.

 

بیا که لعل و گهر در نثار مقدم تو
گنج خانه دل می‌کشم به روزن چشم
سحر سرشک روانم سر خرابی داشت
گرم نه خون جگر می‌گرفت دامن چشم

 

شما مردان و زنان متولد آذر ماه در تیر 98 منتظر کسی هستید که حاضرید به خاطر آن همه چیزتان را فدا کنید ولی فکر می کنید او حتی گوشه ی چشمی هم به شما نمی اندازد بدانید که مورد امتحان الهی قرار گرفته اید تا خون دل نخورید و زجر نکشید رسیدن مژده وصل برایتان خوشایند خواهد بود. بدانید که دل دردمندتان با این مژده التیام پیدا می کند و چشمتان به قدوم یار روشن می شود.

فال ماهانه تیر 98 | طالع بینی ماهانه تیر ۹۸

طالع بینی ماهانه تیر 1398 برای متولدین دی

طالع بینی ماهانه تیر 98 برای متولدین دی گفته است که به اعصاب خود در زندگی مسلط باشید و هیچگاه در مواقع عصبانیت تصمیم گیری برای خود نداشته باشید زیرا باعث می‌شود به دردسر های فراوانی مواجه شوید، و مشکلات بزرگی در آینده برای خود به وجود بیاورید. امروز ذهن شما به صورت فوق العاده ای سریع و با دقت عمل می کند و ایده های جدیدی برای شروع کارها و پروژه های تازه به فکرتان خواهند رسید. خوشبختانه انگیزه شما نیز در سطح بالایی قرار دارد و شجاعت کافی برای ریسک کردن در صورت لزوم را نیز در اختیار دارید و هیچ عجیب نیست اگر بخواهید غیر ممکن ها را به دست بیاورید. دوستان و اطرافیان شما در هر کاری که بخواهید انجام بدهید نقش پررنگی را ایفا خواهند کرد، اجازه ندهید این نقش آنها بازدارنده باشد. با احتیاط جلو بروید، اما حتما جلو بروید. مراقب خود در زندگی باشید شخص می خواهد به شما صدمات بزرگی وارد کند و برایتان مشکلات فراوانی در آینده به وجود بیاورد،، سعی کنید؛ باهوش و زیرک باشید تا مشکلات زندگی تان از بین ببرید.

 

ز روی دوست مرا چون گل مراد شکفت
حواله سر دشمن به سنگ خاره کنم
گدای میکده‌ام لیک وقت مستی بین
که ناز بر فلک و حکم بر ستاره کنم

 

اگر مرد یا زن دی ماهی هستید باید برای چاره کارهایتان در تیرماه سال 1398 استخاره کنید. شما را از کاری منع کرده اند و اجازه نمی دهند سخن بگویید. برای علاج کار خود فعلا ساکت باشید. این صبرتان باعث رسیدن به مراد می شود. سر دشمنان تان به سنگ می خورد و مقامتان بالا می رود و به وصال یار می رسید.

 

فال ماهانه تیر سال ۹۸ برای متولدین بهمن ماه

فال ماهانه تیر ۹۸ برای متولدین بهمن ماه می گوید که شخصی وارد زندگی تان می شود و شما را راهنمایی می کند تا بتوانید موفقیت را به دست بیاورید و خودتان را از مشکلات و سختی ها نجات دهید بهتر است ؛ به توصیه‌های آن شخص گوش بدهید تا سربلندی نصیبتان شود. مشکلات زندگی تان خیلی زود از بین خواهد رفت شخصی مورد حمایت شما قرار می گیرد تا بتوانید خودتان را از مشکلات نجات دهید و به سوی آرامش و آسایش در حال حرکت باشید، پس بهتر است ناراحتی به دل خود راه ندهید. فال ماهانه تیر سال ۱۳۹۸ برای متولدین بهمن ماه به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

 

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی
پیشتر زان که چو گردی ز میان برخیزم
بر سر تربت من با می و مطرب بنشین
تا به بویت ز لحد رقص کنان برخیزم

 

شما دی ماهی های محترم به خاطر ایمان قوی و تقوی از بندگان مقرب الهی هستید. اراده کنی خداوند همه چیز به تو می دهد ولی همیشه دیگران را مقدم دانستی و برای آنها دعا می کنی فقط از خدا می خواهی بهشت را نصیبت بگرداند. فال ماهانه تیر ۹۸ برای متولدین بهمن ماه خوب است و به آرزویت می رسی هم در این دنیا و هم در جهان آخرت ان شاالله.

 

فال ماهانه تیر 98 برای زن و مرد متولد اسفند

فال ماهانه تیر 98 در مورد متولدین اسفند گفته که غرور و تکبر را از خود دور کنید و در زندگی هیچ گاه به اطرافیانتان اتکاء نداشته باشید،، سعی کنید؛ با شجاعت کارهایتان را انجام دهید تا مشکلات تان از بین برود بتوانید خواسته هایتان را خیلی زود عملی کنید. اگر مرد یا زن متولد اسفند هستید اوضاع پولی و مالی شما بهم خورده دیده می‌شود مشکلات بزرگی در آینده برای خود به وجود خواهید آورد و به نابودی و شکست مواجه می شوید،، سعی کنید؛ حواستان را جمع کنید و از افراد مشهور و شهرتمند کمک بگیرید. در این ماه تیر ۹۸ ممکن است کسی با افکار شما همگام شود، اما این قدر درگیر رسیدن به اهداف تان هستید که اصلا متوجه نخواهید شد. اما اگر در مسیری که پیش گرفته اید از همراهی دیگران استفاده کنید بیشتر پیشرفت خواهید کرد، پس این فرصت را از دست ندهید و به این فکر نکنید که ممکن است وابسته به دیگران به نظر برسید. دل و جرأت به خرج دهید، نگرانی های تان را با دوستی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. وقتی احساسات تان را گفتید، حتماً از واکنش مثبتی که دریافت می کنید شگفت زده خواهید شد. فقط باید سعی کنید از صمیم قلب حرف بزنید.

 

تلقین و درس اهل نظر یک اشارت است
گفتم کنایتی و مکرر نمی‌کنم
هرگز نمی‌شود ز سر خود خبر مرا
تا در میان میکده سر بر نمی‌کنم

 

توصیه طالع بینی ماهانه تیر ۹۸ برای زن و مرد متولد اسفند این است که اگر کاری می خواهید انجام دهید بسیار پافشاری کنید و از خود نیز شجاعت و شهامت به خرج دهید. شما اسفندی به قدری توانمند هستید که خودتان می توانید بدون کمک، همه ی کارها را سر و سامان ببخشید و کارهای بزرگ انجام دهید از چیزی نترسید. در همه حال خداوند به شما کمک می کند و شما بر همه دشمنان تان غلبه می کنید.

فال ماهانه تیر 98 | طالع بینی ماهانه تیر ۹۸

فال ماهانه تیر 98

 

فال ماهانه تیر سال 98 – ۹۸ برای زن و مرد، دختر و پسر متولد شده در ماههای مختلف و 12 گانه سال می باشد که در این مقاله فال طالع بینی ماهانه تیر 98 را خواندید. همچنین شما عزیزان می توانید طالع بینی تیر ۹۸ را براساس ماه تولدتان از بالا انتخاب کرده و در پروفایل شخصی تان در اینستاگرام و تلگرام قرار دهید. اگر می خواهید فال ماهانه تیر 98 را برای دوست صمیمی و یا همسرتان بفرستید دقت کنید که ماه تولد ایشان را به درستی انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو