فال ماهانه خرداد 98 | طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸

فال ماهانه خرداد 98 | طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸


منبع: سماتک

682

1398/3/1

02:09


فال ماهانه خرداد 98 | طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸

فال ماهانه خرداد 98

فال ماهانه خرداد 98 برای متولدین همه ماه های سال شمی در ادامه این مقاله برای شما کاربران عزیز تهیه و گردآوری شده است. اگر می خواهید بدانید که در ماه خرداد ۹۸ چه روزهایی در انتظار شماست و سرنوشت تان چگونه خواهد بود در این نوشتار از سایت سرگرمی سماتک فال ماهانه خرداد ۹۸ را برایتان تهیه و تدارک دیده ایم. امید داریم در همه روزهای خرداد سال 1398 زندگی تان پر خیر و برکت باشد و از بلا و غم دور باشید و همچنین آروزمندیم فال ماهانه خرداد 98 برای شما نیک باشد. طالع بینی و فال ماهانه خرداد 98 را برای متولدین ماههای مختلف سال در این بخش می خوانید که برای هر ماه تولد متفاوت و اختصاصی است.

 

طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸

طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸ برای شما عزیزان و همراهان همیشگی آماده شده است و باید بدانید که طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸ برای متولدین 12 ماه سال بیان شده است. در صورتی که قصد دانستن فال و طالع بینی خرداد ۹۸ را برای خود و اطرافیان تان دارید ابتدا ماه تولدتان را از میان 12 ماه سال پیدا کرده و سپس در مورد آنچه قرار است در خرداد 98 برای شما اتفاق بیفتد دست پیدا کنید. فال و طالع بینی کلی خرداد ۹۸ بیشتر درباره حل مشکلات و مسائل مهم زندگی است که به لطف خداوند بزرگ حل خواهد شد. همچنین بسیاری از متولدین ماه های مختلف سال در خرداد سال 1398 اتفاقات مثبت و پر ثمری را تجربه خواهند کرد. در اینجا طالع بینی و فال ماهانه خرداد ۹۸ برای زنان و مردان ، دختران و پسران متولد ماه های 12 گانه سال در خرداد سال ۱۳۹۸ را خواهید خواند.

فال ماهانه خرداد 98 | طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸

فال ماهانه خرداد 98 برای متولدین فروردین

دختر و پسر فروردین ماهی در خرداد ماه سال 98 در مورد یک مسئله مالی بخت و اقبال با شماست. به سلامت جسمی و روحی خود بیشتر توجه کنید. فال ماهانه خرداد 98 برای دختر و پسر متولد فروردین را در سایت سماتک می خوانید. فروردین ماهی های عزیز با تکیه به اراده خود راه و چاره ای مناسب برای مشکل فعلی تان در خرداد ماه 98 پیدا خواهید کرد. این روزها سخت در تلاشید تا خود را کنترل کنید، نگران نباشید قبل از آنکه امید خود را به کلی از دست بدهید از این تنهایی و خلوت بیرون خواهید آمد. زنان و مردان متولد فروردین در خرداد 98 بعد از یه دوره سخت و دشوار براتون پیروزی اتفاق خواهد افتاد. احتمال خرید یک وسیله نقلیه یا خودرو صفر کیلومتر برای متولد شدگان در فروردین وجود دارد و احتمالا در خرداد ۹۸ خودروی شما را تحویل می دهند. اگر بیماری در خانواده دارید براش سلامتی و شفا دیده میشه اما زمان میبد. یک کشمکش دارید که تا 4 روز دیگه حل میشود. درمورد مسئله ای که احساس ناامیدی و خستگی روحی دارید نگران و نا امید نباشید زیرا در حال برطرف شدن در ماه خرداد ۹۸ است. مهمان عزیز و سرزده، بهبود مسائل مالی سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات.

 

فال ماهانه خرداد ۹۸ برای متولدین اردیبهشت

فال ماهانه خرداد 1398 برای دختر و پسر متولد اردیبهشت در این بخش آماده شده است. طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸ برای اردیبهشتی ها این است که یک بحث نیمه تمام را هرچه زودتر تمام کنید. این بحث هرچه طولانی شود به نتیجه رسیدنش غیر محتمل تر می شود. اگر اردیبهشت ماهی هستید و قصد ازدواج در خرداد ماه سال 98 را دارید بهتر است با عشق شریک زندگی تان را انتخاب کنید وگرنه طعم واقعی خوشبختی و سعادت را نخواهید چشید. طرز فکرتان را تغییر دهید و از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید. برگه دادگاه یا کار قانونی براتون افتاده که تا 6 روز دیگه حل میشود. مراقب باشید که بر اثر بی احتیاطی براتون اتفاقی نیفته. صدمه جسمی مثل بریدن دست یا… احتمال مشکل در رابطه عاطفی اردیبهشتی ها در ماه خرداد ۹۸ هست. برای حل شدنش باید صبر کنید. یک خبر خوشحال کننده بهتون میرسد و آرزوتون به واسطه شخصی برآورده می شود یک بسته محتوی سوغات و یا هدیه از دست یکی از دوستان و یا نزدیکان خود دریافت خواهید داشت. موفقیت، عروسی، تولد یک کودک به اهداف و مقاصدتان میرسید و حاجت تان بر آورده خواهد شد.

 

فال ماهانه خرداد 98 برای متولدین خرداد

خرداد ماهی های عزیز باید بدانید که فال ماهانه خرداد 98 برای شما خوب است. یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند. وضعیت تون عوض میشود و یا به یک مسافرت میرید. همچنین میتونه پیشرفت و موفقیت کاری تفسیر بشود که متولدین خرداد در سومین ماه از فصل بهار 98 به اوج شهرت برسند. سرسختی تان شما را به جایی نمی رساند، انعطاف پذیر باشید. خرداد ماهی عزیز در مورد مسائل کاری تان با تمام وجود سرتان به کارتان باشد تا به مقصود برسید و آرامش را دوباره تجربه کنید. با وجود آنکه در انتظار رخداد جدیدی نیستید، اتفاقی غیرمنتظره و غافلگیر کننده برایتان پیش می آید، اتفاق خوبیست نگران نباشید. شاید یک رابطه عاطفی شروع شود برای کسانی که تنها هستند. رسیدن به راحتی و آسایش پس از یک دوره سخت و اگر مرد مجرد هستید، صاحب زنی خوش سیما خواهید شد، در غیر اینصورت فرزندی خوش چهره در طالع شماست. یک شانس و پول زیادی رو به دلیلی ندونم کاری از دست میدین. اقدام پولی یا قدم بزرگ مالی براتون افتاده.

 

فال ماهانه خرداد ۹۸ برای متولدین تیر

تا سه روز دیگر پیشرفت های کاری و مالی باعث ارتقای مقام شما میشه و برای شما متولدین تیر ماه در خرداد ۹۸ مسیر جدیدی براتون باز می کند. تیرماهی ها باید بدانند که در خرداد ماه 1398 دوستی صمیمانه و دراز مدتی رو شروع می کنند. اگر درمورد درست بودن یا نبودن موضوعی شک دارید بهتره فعلا در انجامش تجدید نظر کنین. تا چند روز دیگر براتون سفری تابستانی تدارک دیده شده است. پسر و دختر متولد تیر ماه باید در خرداد ۹۸ ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید. موفقیت در عشق یا کسب و کار، موفقیت اجتماعی، سفر دلپذیر خیر خوشی و رفاه، بزرگی و مقام و پیروزی است. برای کنترل امور از قوه خلاقیت و ابتکار خود بهره بگیرید. شما تیر ماهی عزیز از موقعیتی که در خرداد ۹۸ در آن قرار گرفته اید بیزارید. به جای اینکه بنشینید و دست روی دست بگذارید تا معجزه ای به وقوع بپیوندد آستین بالا بزنید. نسبت به حسودان بی تفاوت باشید و از طعنه آنها دوری کنید و در آخرین ماه فصل بهار سال 98 شکرگزار نعمتی باشید که در اختیار دارید تا نعمتتان افزون شود.

 

طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸ برای متولدین مرداد

شادمانی و موفقیت بزرگی در خرداد ۹۸ انتظار شما مرداد ماهی را می کشد.  از انجام کاری که در پیش گرفته اید پشیمان و ناامید نشوید و شادمانی و موفقیت بزرگی انتظار شما را می کشد و مراقب سخنانی که در جمعی کاری به زبان می آورید باشید. حرف های گفته شده را هرگز نمی توانید پس بگیرید و افکار منفی خود را تحت هیچ شرایطی به زبان نیاورید. با اطرافیان تان رویکردی متفاوت در پیش بگیرید. احتیاط کن زمان رو دریاب تا شش روز دیگر برای افراد تنها برقراری ارتباط افتاده است نذر و دعا براتون دیده میشود و برای دختران مجرد متولد مرداد پیشنهاد ازدواج و برای متاهل ها یه چالش در خرداد ۹۸ اتفاق خواهد افتاد. اگر یک نیت دارید براتون عالی است و خوشبختی و رضایت از زندگی براتون افتاده و پول های پیش بینی نشده به دستتون میرسد. با یک فرد جدید در خرداد 98 دوست و آشنا می شوید و روابط دوستانه خود را گسترده خواهید ساخت (آن را به فال نیک بگیرید). فال ماهانه خرداد ۹۸ برای متولدین مرداد ازدواج، سفر خارج از کشور شکوه و جلال، تجمل، فخ فروشی و غرور تدارک دیده است.

 

فال ماهانه خرداد 1398 برای متولدین شهریور

فال ماهانه خرداد 98 برای شهریور ماهی های مهربان چگونه است. سرنوشت شما متولدین شهریور در خرداد ماه سال ۹۸ بسیار جذاب است و در محیط کاری شخصی قصد دارد که شما را عصبانی کند، سعی کنید تا جای ممکن خویشتن دار باشید و اجازه ندهید او به هدف خود برسد. حتی اگر نسبت به نظرات و عقاید خود کاملا اطمینان دارید مسائل را از دید او هم بنگرید تا بتوانید درکش کنید و از بروز هر تنشی جلوگیری کنید. شهریوری ها باید بدانید که در ماه خرداد 1398 یک لحظه شیرین احساسی خواهید داشت و باید فوری عشق تان را جذب کنید. برای بعضی از شما دیده میشود که طرف مقابل باهاتون روراست نیست و این رابطه خیلی دوام ندارد. برای بیمار متولد شهریور در خرداد ۹۸، عمل و بستری شدن دیده میشود ولی تا چند روز دیگر اگر خدا بخواهد شفا و سلامتی پیدا خواهد کرد. احتمالا زن یا مرد شهریور ماهی یه نقل مکان در خرداد ماه امسال دارید ولی زمان دقیقش مشخص نیست. هیچوقت نذارید در زندگی، دیگران شما رو وادار به کاری کنن. اختیار خود را دست دیگران نده و با اعتماد به نفس کامل خودت تصمیم بگیر. تحسین کننده، ستایشگر، عاشق شادی و سرور به خانه شما روی می آورد محقق شدن یک آرزو  دریافت کمکی از ماورا قابلیت عمل کردن به یک قول بر آورده شدن حاجت نذر و نیاز از مهمترین های طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸ برای شهریور ماهی ها است.

 

فال ماهانه خرداد 98 مخصوص متولدین مهر

ای مهر ماهی عزیزم در خرداد سال 98 تحت هیچ شرایطی دوست وفادار خود را فراموش نکنید و از ایرادگیری و عیب جویی دوری کنید. در مورد نیت تان برنامه ریزی زود هنگام و به موقع به موفقیت هر چه بیشتر شما کمک می کند. بین وظایف تان تعادل برقرار کنید و به اولویت بندی آنها بپردازید تا یک فرصت طلایی را از دست ندهید. یک ملاقات خوشحالتان می کند سر موضوعی تردید و دودلی دارید باید بدانید که مشکلات و سختی هایتان چند روزی بیشتر مهمان شما نخواهند بود و بطور کلی فال ماهانه خرداد 98 برای متولدین مهر خوب است. یه شروع دوباره براتون اتفاق خواهد افتاد اما زمان میبرد و باید کمی صبر کنید حداکثر تا نیمه ماه خرداد سال 98 برای متولد مهر خوشبختی و سلامتی اتفاق خواهد افتاد و آرزویی که برآورده میشود. اگر مهرماهی هستید و یک نیت دارین کافیه در خرداد ۹۸ اراده کنید. فال ماهانه خرداد 1398 برای مهر ماهی ها: پول زیادی به دستت میرسه و بایذ تو خرج کردنش دقت کنی. مراقب باش از قبول کورکورانه حرف دیگران اجتناب کن. مهر ماهی عزیز شما در خرداد سال 98 صد در صد به آنچه در نیت دارید خواهید رسید.  یک فرد خودپرست و خودخواه » سفری کوتاه در پیش خواهید داشت، پیشروی اهداف و استقامت و حرکت از ویژگی های محسوس خرداد ماه 98 برای شماست.

 

فال ماهانه خرداد ماه ۹۸ برای متولدین آبان

آبانی ها در خرداد ۹۸ به آرزویی که دارند خواهند رسید. شغل جدید یا رابطه جدید و غیر منتطره دارید که احتمالا در یک سفر اتفاق می افتد. مسافری از راه دور به دیدارتون میاد. شما از دیدنش خیلی خوشحال میشین و هر چقدر تلاش کنید قادر نیستید از زیر بار تعهدات و مسئولیت های خانوادگی تان فرار کنید. به جای مبارزه با امری بدیهی، حتی المقدور به تمامی وظایف فردی خود عمل کنید و بعد از آن به سراغ فعالیت های مورد علاقه و دلخواهتان بروید. با پشتکار و تلاش می توانید به آرزوهایتان که در دل دارید برسید. آبان ماهی های عزیز در خرداد ۹۸ نا امید و مایوس نشوید زیرا روزهای خوبی در انتظار شماست ولی برای بعضی از شما پسران یا مردان آبان ماهی جدایی در رابطه عاطفی تون در خرداد ماه امسال دیده میشود. سر موضوعی لج و لجبازی دارید که بهتره دست از این کار بردارید. متولدین آبان در ماه خرداد ۹۸ درباره یک مسئله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زودگذر خواهید داشت. اتفاق ناخوشایند مانند خیانت، سفری کوتاه در پیش خواهید داشت.

فال ماهانه خرداد 98 | طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸

طالع بینی ماهانه خرداد 98 ویژه متولدین آذر

آذر ماهی ها باید برای آینده کوتاه مدت خود در خرداد ۹۸ برنامه ریزی کنید. در مورد مسئله ای مالی ممکن است با سختی ها و مشکلاتی مواجه شوید. با فردی که گمان می کنید دشمن شماست عاقلانه رفتار کنید، چون ممکن است در مورد او دچار اشتباه شده باشید. در حال حاضر برای خرداد ماه سال 98 برنامه ریزی کنید و برای به ثمر رساندن برنامه هایتان از هیچ کوششی دریغ نکنید ماه خرداد برای متولدین آذر آرام خواهد بود. مسئله ای پیش خواهد آمد که ذهنتان را مشغول کرده ولی درست می شود. مشاجره در مسائل مالی و کاری دارید که حل میشود نگران نباش و کارها مطابق میلت پیش خواهد رفت. در طالع متولدین آذر برای ماه خرداد 98 سفر یا رسیدن به هدف دیده شده است. مواظب یک شراکت کاری باشین چون توش فریب خواهد داشت. یک مشکل عشقی شما را می آزارد. اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت. بطور کلی فال ماهانه خرداد 98 برای متولدین آذر نسبتا خوب است و ماه خوب و روشن سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانایی در مشکلات انتظارتان را می کشد.

 

فال ماهانه خرداد ماه 98 برای متولدین دی

دی ماهی عزیز ما بیش از حد به خود اطمینان دارید و در روزهای خرداد 98 چون بیش از حد به خود اطمینان دارید افکاری را که در ذهن دارید مورد تجزیه و تحلیل قرار نمی دهید. حواستان باشد شور و هیجان این روزها بیش از آنکه به حالتان مفید باشد، برایتان دردسر ساز خواهد شد. واکنش دیگران نسبت به ایده های مهم و قابل تامل تان را در نظر بگیرید و سپس به سراغ تصمیم گیری های مهم و تعیین کننده بروید. اگر متولد دی ماه هستید و می خواهید بدانید که عشق تان در خرداد 98 برمیگردد یا نه احتمالا او بر خواهد گشت. خرداد امسال برایتان روشن و خوشبختی براتون می آورد. متولدین دی باید بدانند که در خرداد ۹۸ ممکن است شخصی از پشت به شما نارو و خنجر بزند. خرید یا اجاره مسکن برای بعضی از شما دی ماهی ها اتفاق خواهد افتاد که باعث رضایت و شادی تان در آخرین روزهای فصل بهار میشود. شغل جدید ولی موقت تا چند روز دیگه برای دی ماهی هایی که بیکار هستند پیدا می شود. شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت اما باید مراقب کنجکاوی و دخالت های دیگران باشید.

 

فال ماهانه خرداد 98 مخصوص متولدین بهمن

بهمن ماهی ها باید بدانند که طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸ برای متولدین بهمن معنی عشق را می دهد. در عشق استوار و ثابت قدم باشید از طریق ایده ای تازه می توانید به موفقیت های جدید برسید. با وجود آنکه به خاطر فشارهای عصبی این روزها احساس خوبی ندارید، اما اظهارات صادقانه تان امور را خیلی سریعتر از حد انتظارتان پیش خواهد برد و در خرداد ماه امسال به زودی به مراد خود خواهید رسید. شک و تردید را از خود دور کنید و در عشق استوار و ثابت قدم باشید. اما باید حتما جانب احتیاط را رعایت کنید و مراقب جوانب کارتان بوده با اندیشه عمل کنید و بی گدار به آب نزنید. ماجراجویی در جایی دور، بی قراری در زندگی، دوستی های ساختگی و ظاهری، دورویی و فریب برای بهمن ماهی ها پیش بینی شده است. مشکلات تان تا 7 روز آینده حل خواهد  شد و از نیمه دوم خرداد 98 مرحله جدیدی از کاری رو شروع میکنین که پرخیر و برکت است. اگر در محیط کاری تان بحث و شایعه ای هست به زودی رفع میشود. پیشرفت و ارتقا بعد از تلاش براتون می افتد و شما زن و مرد متولد بهمن برای خوشبختی در خرداد ماه امسال یکسری کار مهم دارید که باید انجام بدهید تا به خواسته هایتان برسید.

 

فال ماهانه خرداد ۹۸ برای متولدین اسفند

طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸ برای متولدین اسفند را بخوانید که در ابتدا باید بدانید پیشرفتهای مالی باعث ارتقای مقام شما اسفند ماهی عزیز در خرداد 98 می شود. زندگی کردن در خرداد ماه برای اسفند ماهی ها بسیار راحت و آسوده است و یه راه جدید کاری براتون باز میشود. در این ماه خبر بسیار خوبی در زمینه شغلی و مالی به شما میرسد. زنی باهاتون دشمنی میکنه و مانع رسیدن به خواسته تونه. مراقب سرمایه تون باشین چون ممکن است با یه کلاهبرداری از بین برود. زندگیت داره عوض میشه که این تغییرات به نفع شماست. عشق جدید یا یه پول باد آورده براتون افتاده که ممکنه با ازدواج با یه آدم ثروتمند بهتون برسد یا در شغلی جدید شرکت کنید که خیلی زود پیروز میدان شوید. فال ماهانه خرداد 98 برای اسفند ماهی ها گفته است که: درمورد مسئله ای که احساس ناامیدی و خستگی روحی دارید نگران و ناامید نباشید زیرا در حال برطرف شدن است. نامزدی، عروسی، جشن محبت و دلگرمیاز طرف دوستان تان به شما محبت میشود و هدیه گرانبهایی در خرداد سال 98 دریافت خواهید کرد همچنین بهتر شدن کارها از هر نظر، ارتقا در کار و کاسبی، ریاست از هر شخصی درخواست کمک نکنید.
در این روزهای خرداد ماه 1398 تضاد و پیچیدگی بین دنیای درونی تان و موقعیتی که اخیرا گرفتار آن شده اید، ذهنتان را به شدت مشغول کرده و باعث شده که موقتا کنترل امور زندگی را از دست بدهید. اسفندی عزیزم حواستان باشد از هر جایی و هر شخصی درخواست کمک کردن نداشته باشید و در مورد مسئله پیش آمده احساسی تان از تجربه دیگران استفاده کنید.

فال ماهانه خرداد 98 | طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸

فال ماهانه خرداد 98

 

فال ماهانه خرداد سال 98 – ۹۸ برای مردان و زنان متولد شده در ماههای مختلف سال در این پست از سایت سماتک خواندید. همچنین شما عزیزان می توانید طالع بینی ماهانه خرداد ۹۸ را براساس ماه تولدتان در پروفایل قرار دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو