عکس های بهراد خرازی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

عکس های بهراد خرازی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

388

1398/11/26

08:40


بهراد خرازی، بازیگر تئاتر و تلویزیون در ۶ اسفند سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. بچه های دهه شصتی باید او را خوب به یاد داشته باشند.

نمکستان: بهراد خرازی، بازیگر تئاتر و تلویزیون در ۶ اسفند سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. بچه های دهه شصتی باید او را خوب به یاد داشته باشند همان بازیگری که در مجموعه زیبای سیب خنده که برای رده سنی کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده بود و از شبکه یک سیما پخش میشد بازی میکرد و بعد از آن حضور کمرنگی در تلویزیون و سینما داشت. مروری میکنیم بر زندگی حرفه ای بهراد خرازی

بهراد خرازی عکس بهراد خرازی و همسرش بیوگرافی بهراد خرازی

تحصیلات :

وی برای تحصیل در رشته سینما، مدتی به روسیه مهاجرت کرد و حدود پنج سال را در این کشور گذراند. در مورد اینکه او از کدام دانشگاه روسیه فارغ التحصیل شده نیز تا چه مقطعی آن را ادامه داده است اطلاعی وجود ندارد.

همسر و زندگی خانوادگی بهراد خرازی :

در مورد زندگی خانوادگی بهراد خرازی از جمله اینکه آیا او متاهل است یا مجرد و اینکه آیا دیگر اعضای خانواده اش نیز مانند او در زمینه هنری فعالیت دارند یا خیر، اطلاعاتی وجود ندارد.

بیوگرافی بهراد خرازی

حضور در تلویزیون :

برای اولین بار در یک مجموعه تلویزیونی به نام سیمای اقتصاد ما بود که وی در قاب تلویزیون دیده شد.برنامه ای طنز که نگاهی انتقادی و هجو آمیزی به مسائل روز اقتصادی کشور داشت و با زبانی کنایی و نیشخند، عملکرد مسئولان در این حوزه ها را به باد انتقاد می گرفت.

برنامه ای که باعث شهرتش شد :

سال ۷۶ بود که رضا عطاران به همراهی شیرین جاهد یک مجموعه تلویزیونی شاد و مفرح را برای کودکان و نوجوانان، ساختند که نویسندگی آن نیز بر عهده عطاران بود. این برنامه سیب خنده نام داشت و بازیگران به نام طنز از جمله یوسف تیموری و مجید صالحی نیز در آن حضور داشتند. این برنامه در آیتمهای مختلفی پخش میشد که یک آیتم آن با نام مجید دلبندم باعث شهرت هرچه بیشتر بهراد خرازی شد. در این آیتم که بهراد خرازی در نقش کسی حاضر میشد که اشتباهات کودکانه مجید صالحی را تصحیح میکرد.

بیوگرافی بهراد خرازی

سریال مجید دلبندم :

پس از موفقیت و استقبال کودکان و نوجوانان از آیتم مجید دلبندم در برنامه سیب خنده، رضا عطاران در سال ۷۷ یک سریال به نام مجید دلبندم را کارگردانی کرد که اینبار نقش مجید را عروسکی با دستهای دراز بازی میکرد و بهراد خرازی نیز در نقش رضا به همراه زیبا بروفه و یوسف تیموری در این سریال به ایفای نقش پرداخت. اما در میانه سریال بهراد خرازی از بازی در این سریال انصراف داد و نقشش به جواد رضویان محول شد.

وی در همان سال ۷۷ در مجموعه ای به کارگردانی بازیگر شهیر سینمای ایران یعنی فرشته صدر عرفایی حاضر شد. در این سریال سیامک انصاری و آتنه فقیه نصیری نیز همبازی بهراد خرازی بوند. او یکسال بعد در مجموعه کاشانه به کارگردانی قاسم جعفری در قاب تلویزیون دیده شد و پس از آن مدت مدیدی از حضور در سریالهای صدا و سیما دوری گزید.

بیوگرافی بهراد خرازی

بازگشت به تلویزیون پس از سالها دوری :

بهراد خرازی پس از بازی در برنامه هایی که بیشتر مخصوص کودکان و نوجوانان بود مدتی از کار کناره گیری کرد و برای کار و تحصیلات به خارج از کشور مهاجرت کرد اما در سال ۸۲ در سریالی به نام هیچکس جلوی دوربین رفت که حمید رضا حافظی آن را کارگردانی میکرد. در مورد موضوع فیلم و اینکه چه بازیگران دیگری در این فیلم بودند اطلاعات بیشتری وجود ندارد.

وی سپس در یک سریال دیگر به نام دست نزن جیزه که امیر غفارمنش کارگردانش بود بازی کرد. این برنامه طنز، در پنجاه و دو قسمت ساخته شد و بیژن بنفشه خواه و رامین ناصر نصیر هم در آن نقش آفرینی میکردند. بیمار استاندارد و معمای شاه از جمله سریالهای پربیننده و شاخصی بودند که در این سالها بهراد خرازی در آن به عنوان بازیگر حضور داشته است.

پنج دری، ایراندخت و محله گل و بلبل نیز در زمره فعالیتهای تلویزیونی بهراد خرازی به حساب می آید. از جمله فیلم های سینمائی تلویزیونی بهراد خرازی میتوان به شاهزاده و گدا، زیر نیم کاسه، لامبورگینی و تصمیم منطقی اشاره کرد.

تجربه کارگردانی :

وی در اواخر دهه هفتاد، تجربه کارگردانی یک مجموعه تلویزیونی به اسم امشب چی؟ را در کارنامه هنری خویش دارد.

حضور در تئاتر :

او در یک تئاتر به اسم تابستان یخی که امین دلپذیر کارگردان آن بوده به روی صحنه رفت.

صفحه اینستاگرام بهراد خرازی :

بهراد خرازی با آیدی behradkharazi در اینستاگرام مشغول به فعالیت است .

صفحه اینستاگرام بهراد خرازی

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده بهراد خرازی همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید بهراد خرازی 

بیوگرافی و عکس های جدید بهراد خرازی

بیوگرافی و عکس های دیده نشده بهراد خرازی

بیوگرافی و عکس های دیده نشده بهراد خرازی

جدیدترین عکس بهراد خرازی و بیوگرافی

جدیدترین عکس بهراد خرازی و بیوگرافی

جدیدترین عکس بهراد خرازی و بیوگرافی

عکس و بیوگرافی بهراد خرازی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو