عکس و بیوگرافی اشپیتیم آرفی و همسرش + بازیگر و فوتبالیست

عکس و بیوگرافی اشپیتیم آرفی و همسرش + بازیگر و فوتبالیست


منبع: نمکستان

175

1398/11/28

20:36


اشپیتیم آرفی بازیکن فوتبال آلبانیایی تبار مدتها در فوتبال ایران و در باشگاه هایی نظیر پرسپولیس، تراکتور سازی، ابو مسلم و پیام مشهد بازی کرد و اکنون در عرصه بازیگری و مدلینگ نیز فعالیت دارد.

نمکستان: اشپیتیم آرفی بازیکن فوتبال آلبانیایی تبار مدتها در فوتبال ایران و در باشگاه هایی نظیر پرسپولیس، تراکتور سازی، ابو مسلم و پیام مشهد بازی کرد و اکنون در عرصه بازیگری و مدلینگ نیز فعالیت دارد. وی در سوم می ۱۹۷۹ به دنیا آمد و در حال حاضر چهل سال سن دارد. این بازیکن فوتبال، شهروندی آلمان را نیز دارد.

اشپیتیم آرفی عکس اشپیتیم آرفی و همسرش بیوگرافی اشپیتیم آرفی

آلبانیایی تبار متولد آلمان :

او در مصاحبه ای در مورد خودش و خانواده اش گفت که پدر و مادرش در یوگسلاوی سابق، آن هم در یک منطقه مرزی که بین صربستان و کوزوو قرار داشته، به دنیا آمده اند  اما خود او در آلمان به دنیا آمده و علاوه بر این، به دلیل ملیت آلبانیائی، شهروند این کشور نیز محسوب میشود.

بازی در لیگ دسته سوم آلمان :

اشپیتیم، به دلیل تولد و زندگی در آلمان مدتی در لیگ دسته سوم این کشور مشغول به بازی بود اما مصدومی مانع ادامه فعالیتهای حرفه ای فوتبالی او در آلمان شد.

 عکس اشپیتیم آرفی

ورود به لیگ برتر ایران :

باشگاه پیام مشهد، طی هماهنگی ای که با مدیر برنامه های اشپیتیم انجام می دهد، زمینه ورود او به ایران و پیوستنش به این باشگاه را آماده می کند. اما باشگاه پیام مشهد در لیگ دسته اول قرار داشت و او در ابتدا نه در لیگ برتر ایران که در رده ای پائین تر از آن یعنی در لیگ دسته اول توپ میزد. اولین بازی او در این باشگاه مقابل استیل آذین بود. در نهایت باشگاه پیام مشهد در یک بازی پلی آف مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید و راهی لیگ برتر شد. اشیپتیم برای این باشگاه، ۱۸ گل به ثمر رساند و در پایان فصل به تیم پرسپولیس پیوست.

نکات جالب توجه در مورد اشپیتیم آرفی :

او به دلیل سالها زندگی در ایران،به خوبی می تواند فارسی صحبت کند و با هم تیمی های خود با فارسی گویا صحبت میکند. همچنین اشپیتیم آرفی مهارت خیلی خوبی نیز در امر آشپزی دارد و در پختن کباب کوبیده، قرمه سبزی، جوجه کباب و نیز برنج آبکش نیز زبر حرفه ای عمل میکند و زبردست است. به گشت و گذار علاقه ای ندارد و به گفته خودش زیاد اهل تفریح نیست اما زمانی که همسر و دو دخترش به ایران می آیند همراه آنها به نقاط دیدنی کشور سفر میکنند.

عکس های اشپیتیم

همسر اشپیتیم آرفی :

او به مدت ده سال است که با زنی به نام نیکول ازدواج کرده و از او صاحب یک دختر به نام سوئا شده است. سوئا یک ژیمناستیک کار حرفه ای بوده که به تازگی سراغ باله نیز رفته است. به گفته همسر اشپیتیم آرفی، زمانی که سوئا بازی پدر خود را از ماهواره تماشا می کند از جایش جنب نمی خورد و چشم از تلویزیون برنمی دارد و با علاقه بازیهای پدرش را دنبال میکند و همواره از او می خواهد گل بزند.

البته زندگی مشترک اشپیتیم و همسرش پایدار نبوده و پس از چندسال از هم جدا شدند.

اشپیتیم و همسر اول

نظر اشپیتیم راجع به ایرانیها :

او به دلیل سالها زندگی و کار در ایران، شمائی از خصوصیات رفتاری ایرانی ها به دست آورده و در موردشان می گوید که آنها فوق العاده مهربون و خونگرم هستند و در برخورد اول زود صمیمی می شوند. او می گوید به کشورهای زیادی رفته و تاکنون مردمی به مهمان نوازی ایرانیها ندیده است.

اشپیتیم در این مورد به نقل یک خاطره از همسایه ایرانیش نیز می پردازد که او چگونه با عطوفت آنها را به میهمانی شام دعوت کرده و پذیرائی شایان توجهی از آنها به عمل آورده است و حتی برای کمک به آشپزی نیکول همسر اشپیتیم یک پلوپز را به عنوان کادو به او هدیه داده که نیکول را سخت تحت تاثیر قرار داده است.

پاتوق اشپیتیم در ایران :

میگوید زمانی که در مشهد بوده، پاتوقش در ایام فراغت رستورانهایی بودند که شیشلیک داشتند و او علاقه زیادی به این غذا دارد هرچند از لازانیا و پیتزا خوردن نیز نمی تواند صرف نظر کند.

تجربه بازیگری :

او در ایران در یک فیلم سینمائی و دو سریال بازی کرده است. به گفته خودش اصلا به دنبال بازیگری نبود اما برای اولین بار در سال ۹۵ به او پیشنهاد بازی در فیلم آواره را دادند که او بلافاصله آن را پذیرفت و به همراه نیکبخت واحدی جلوی دوربین رفت . بعد از آن سامان مقدم از وی برای بازی در سریال دیوار به دیوار دعوت به عمل آورد و در دیوار به دیوار ۲ نیز نقش آفرینی نمود. او تجربه حضور در فیلمهای لژیونر و نیز سریال خانه ما را نیز داشته است.

از مدلینگ تا اداره شرکت بیمه :

او علاوه بر بازیگری و بازی کردن فوتبال، در حیطه مدلینگ نیز فعالیت دارد و البته یک شرکت خصوصی بیمه را نیز که متعلق به خودش است ، در آلمان اداره می کند.

اینستاگرام اشپیتیم آرفی :

اشپیتیم آرفی با آیدی shpejtimarifi در اینستاگرام فعالیت میکند و می توانید در صورت تمایل پیج وی را دنبال نمایید.

صفحه اینستاگرام اشپیتیم

در ادامه عکس های جدید اشپیتیم آرفی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیوگرافی و عکس های جدید اشپیتیم آرفی

بیوگرافی و عکس های جدید اشپیتیم آرفی

 عکس های جدید اشپیتیم آرفی و دخترش

عکس های جدید اشپیتیم آرفی و دخترش

 عکس های جدید اشپیتیم آرفی

عکس های جدید اشپیتیم آرفی

زندگینامه و عکس های جدید اشپیتیم آرفی

زندگینامه و عکس های جدید اشپیتیم آرفی

زندگینامه و عکس های جدید اشپیتیم آرفی

عکس و بیوگرافی اشپیتیم آرفی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو