تاثیر عرق رازیانه بر بزرگ شدن سینه

منبع: اوما

117

1399/3/31

16:11


تاثیر عرق رازیانه بر بزرگ شدن سینه

همان طور که همه شما خانم های اومایی عزیز می دانید زیبایی اندام برای همه خانم های جذاب بسیار مهم است. یکی از قسمت هایی که در تناسب اندام اهمیت دارد سینه ها می باشند و خیلی از زنان دائما به دنبال راه هایی برای بزرگ کردن سینه می باشند. برای این کار هم می توان از عمل های جراحی و پروتز استفاده کرد و هم می توان از ورزش و روش های گیاهی مانند رازیانه استفاده نمود که روش دوم هم ارزان تر است و هم عوارض جانبی کمتری دارد و ماندگار هم می باشد. دراین مقاله می خواهیم شما را با تاثیر عرق رازیانه بر بزرگ شدن سینه آشنا کنیم. پس حتما تا پایان مقاله ما را همراهی کنید. 

اثرات عرق رازیانه بر بزرگ شدن سینه

عرق رازیانه غنی از موادی به نام فلاونوئیدها است. این مواد باعث افزایش استروژن می شوند که به بهبود و رشد بافت های سینه و در نتیجه بزرگ شدن آن کمک می کند. در واقع عرق رازیانه واکنش طبیعی هورمونی بدن را افزایش می دهد. استفاده از عرق رازیانه بهترین راه طبیعی افزایش اندازه سینه ها است.

با استفاده روزانه، اثر عرق رازیانه بعد از 6 تا 12 ماه قابل مشاهده می باشد. این روش با اینکه کمی زمان بر هست اما هیچ عوارضی ندارد. بنابراین بهتر است کمی صبور باشید تا اینکه بخواهید عوارض احتمالی و دردهای ناشی از پروتز را تحمل کنید. درمان های خانگی نه تنها ایمن هستند، بلکه برای بدن شما مفید هم می باشند. همچنین خواص عرق رازیانه باعث سفت شدن سینه های شما نیز می شود. 

طرز تهیه چای رازیانه

برای تهیه چای رازیانه، به مواد زیر نیاز دارید:  

  • 1 قاشق غذاخوری دانه رازیانه
  • مقداری هل
  • 1 فنجان آب جوش

 

بیشتر بخوانید: خواص رازیانه دم کرده

روش آماده سازی:

1 قاشق چای خوری دانه رازیانه را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید و یک قاشق هل نیز داخل آن بریزید. همچنین می توانید کمی شکر اضافه کنید. 

مقاله پیشنهادی اوما: 10 ورزش برای بزرگ شدن سينه

ماساژ سینه با رازیانه

یکی دیگر از راه های موثر برای بزرگ شدن سینه ها، ماساژ آن ها می باشد. ثابت شده است که ماساژ خوب به تنظیم جریان خون در سینه کمک می کند و منجر به بزرگ شدن سینه ها می شود. اگر این کار را با مواد موثر مثل رازیانه انجام دهید قطعا نتیجه بهتری می گیرید. برای این کار دانه های رازیانه را خرد کرده و با مقدار کمی آب مخلوط کنید تا یک ماده خمیر مانند درست شود. سپس این مخلوط را همراه با روغن های ضروری دیگر مثل روغن نارگیل روی سینه ماساژ دهید تا به نتیجه مورد نظر دست یابید. دستور زیر نیز روشی دیگر برای استفاده از رازیانه برای ماساژ سینه می باشد:

  • روغن دانه رازیانه 50 میلی لیتر
  • 6 قطره روغن ژرانیم
  • 50 میلی لیتر روغن بادام
  • 3-4 قطره روغن یلانگ 

از این مخلوط برای ماساژ داخل سینه استفاده کنید. ماساژ باید به شکلی باشد که حرکت دست راست به سمت راست و حرکت دست چپ به سمت چپ باشد. بهتر است دست ها را قبل از ماساژ گرم کنید. همچنین می توانید دانه های روغنی خام را خریداری کنید و آنها را به عنوان یک میان وعده هر روز 10-15 دقیقه بجوید.

 

مقاله پیشنهادی اوما: بزرگ شدن سینه با قرص ال دی

 

4850-2

 

روغن رازیانه و جگر برای بزرگ شدن سینه

این درمان خانگی نیز اغلب توسط زنان برای بزرگ شدن سینه ها استفاده می شود. برای تهیه این مخلوط 1 قاشق چای خوری دانه رازیانه را با 1 قاشق غذاخوری روغن جگر ماهی مخلوط نمایید و برای ماساژ استفاده کنید.  قبل از استفاده از مخلوط روغن دانه رازیانه و روغن جگر ماهی، دست های خود را گرم کنید. سپس سینه ها را با این روغن ماساژ دهید.

سخن آخر

به عنوان نکته پایانی باز هم می گوییم که روش های سنتی معمولا زمان بر هستند و در صورت تمایل به استفاده از این روش ها باید کمی صبور باشید و انتظار معجزه یک شبه از این روش ها را نداشته باشید. اما یادتان باشد این روش ها بسیار امن هستند و عارضه جانبی ندارند. همچنین از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشند. زیرا عمل های زیبایی مانند پروتز سینه خارج از بحث عوارض و دردهایی که ایجاد می کند تحت پوشش بیمه نیستند و بسیار هزینه بر می باشند. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو