جدیدترین مدل موی کوتاه مردانه [مورد پسند خانم ها و آقایان]

جدیدترین مدل موی کوتاه مردانه [مورد پسند خانم ها و آقایان]


منبع: زیبامون

1,043

1399/5/26

01:33


جدیدترین مدل موی کوتاه مردانه و پسرانه در سال 2020 رو در این بخش از زیبامون ببینید و ایده بگیرید!

جدیدترین مدل موی کوتاه مردانه [مورد پسند خانم ها و آقایان]

امروز وقتی صحبت از مدل موی مردانه و پسرانه میشه، گزینه‌های انتخابی خیلی زیادی پیش روی شما وجود داره و میتونید متناسب با سلیقه، استایل، مُد روز و ترندهایی که در هر فصل از سال ایجاد میشه، مدل موهاتون رو تغییر داده و انتخابی جذاب و عالی برای کوتاه کردن موها و یا حالت دادن به موها داشته باشید!

اگرچه انتخاب مدل موی مناسب برای آقایان ممکنه کمی سخت باشه، اما اگر مدلهای مختلف کوتاهی مو مردانه رو بشناسید و نمونه‌های متنوعی رو از مدل موی مورد علاقه خودتون دیده باشید، میتونید مدل موی مورد نظرتون رو به پیرایشگر توضیح بدید و مدل مویی جدید و منحصر به فرد داشته باشید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام، جدیدترین و جذابترین مدل موی های مردانه و پسرانه 2020 رو که هم مورد پسند آقایان بوده و هم مورد پسند خانم‌ها هست رو برای شما همراهان عزیز گردآوری کردیم تا با ایده گرفتن از این مدل‌های جدید بتونید انتخابی عالی و جذاب برای مدل موهاتون داشته باشید!

 

معرفی انواع مدل مو مردانه

انواع مختلفی از مدل مو کوتاه و بلند برای آقایان امروزی و مدرن وجود داره. شاید برخی از این مدل‌ها و اسمی که برای اونها در نظر گرفتند کمی پیچیده و عجیب باشه اما تصاویر و توضیحاتی که برای معرفی انواع مدل مو مردانه وجود داره میتونه به شما کمک کنه تا مدل موی مورد نظرتون رو بهتر درک کنید.

 

1. مدل مو فید شده (fade haircut)

مدل مو فید شده (fade haircut) یکی از محبوب‌ترین روش‌های برای کوتاهی طرفین و پشت سر موهای مردانه و پسرانه هست و این روزها طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است. در این مدل از کوتاهی مو مردانه، همونطور که از اسمش مشخصه، موها با استفاده از موزر، از پایینترین قسمت سر، تراشیده میشه و حالت فید شده پیدا میکنه تا به نزدیکی موهای بالای سر برسه.

 

مدل مو فید شده

 

2. مدل مو سایه‌ای یا باریک شونده (Taper haircut)

این مدل مو هم درست شبیه به مدل مو فید شده هست با این تفاوت که میزان فید شدن موها از پایین به بالا به تدریج کم میشه و حالت سایه‌ای جذاب و متفاوتی برای اطراف و پشت موها به وجود میاد و در کل حالت مخروطی شکلی برای پشت و طرفین موها ایجاد میشه.

شما میتونید این مدل مو رو متناسب با نظر و سلیقه خودتون تغییر بدید و میزان خالی شدن پشت سر و طرفین موها رو  کمتر یا بیشتر انتخاب کنید.

 

مدل مو سایه ای

 

3. مدل مو فید شده کوتاه (Low Fade)

این مدل مو هم جز مدل‌های پرطرفدار در بین آقایان هست و فقط قسمت خیلی کوچک از پشت گوش و پایین موها حالت فید شده ایجاد می‌کنند. این مدل مو، معمولا از بالای گوش شروع به فید شدن میکنه و به آرومی با موهای بالای سر مخلوط میشه و فقط یک نوار باریک در پایین سر و بالای گوش خالی و فید میشه.

 

مدل مو فید شده کوتاه

 

4. مدل موی آندرکات (Undercut)

مدل موی اندرکات شده هم یکی دیگه از مدل موهای محبوب و مُد روز برای آقایان هست. در این مدل از کوتاهی مو پسرانه و مردانه، تمام موهای اطراف و پشت سر به یک اندازه کوتاه و خالی میشه و موهای بالای سر هم متناسب با اندازه مورد نظر شما کوتاه خواهد شد.

 

مدل موی آندرکات

 

5. مدل مو مردانه به سمت بالا (Quiff Haircut)

این مدل، یکی از سبک‌های کلاسیک برای مدل موی آقایان هست که تقریبا از دهه 50 میلادی سرچشمه میگیره و همچنان هم محبوبیت خودش رو در بین آقایان حفظ کرده است. در این مدل مو مردانه، موهای قسمت جلو سر معمولا بلند هستند و با استفاده از شانه و محصولات حالت دهنده مو، به سمت بالا حالت داده میشه و حالت پف کرده و پر حجمی پیدا می‌کنند. 

این مدل مو پسرانه و مردانه اگه خیلی خوب و حرفه‌ای حالت داده بشه، میتونه جز انتخابهای خیلی خوب برای موقعیتهای رسمی، مهمانی‌ها و محل کار باشه. 

 

مدل مو مردانه به سمت بالا

 

حتما بخوانید: مدل مو مردانه - انواع جدید و متنوع کوتاهی مو

 

6. مدل مو پسرانه پمپادور (Pompadour)

مدل مو پمپادور ممکنه در نگاه اول شبیه به مدل مو مردانه به سمت بالا باشه اما تفاوتهایی هم با این مدل مو داره. در مدل مو مردانه پمپادور، موهای جلو سر بلند بوده و به تدریج بلندی موها در مرکز سر کم و کمتر میشه. در این مدل مو مردانه، موهای به سمت بالا حالت داده میشه و حالت تر و تمیز، پرحجم و صافی برای موها به وجود میاد

 

مدل مو پسرانه پمپادور

 

7. مدل مو یکطرفه مردانه (Comb Over)

این مدل مو پسرانه و مردانه، ظاهری فوق العاده شیک و جذاب برای آقایان ایجاد میکنه و جز مدل موهای مورد پسند خانمها و آقایان هست. این مدل مو مردانه، با مدل مو فید شده در طرفین و پشت سر ترکیب میشه و برای کوتاه کردن موهای بالای سر، یک خط مشخص در یک طرف سر ایجاد میشه و موها به یک سمت (چپ یا راست) حالت داده میشن. این مدل مو هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند مناسب هست.

 

مدل مو یکطرفه مردانه

 

8. موهای نرم و صاف به سمت عقب (Slick Back)

در این مدل موی پسرانه، موهای بالای سر باید اندازه خیلی بلند در حدود 10 تا 12 سانتی متر داشته باشند تا بتونید به راحتی به سمت عقب شانه بکشید و حالت نرم و صافی برای موها به وجود بیارید. برای افزایش جذابیت این مدل مو، طرفین و پشت موها به شکل V، به طور کامل خالی و سفید میشه و این کنتراست بین موهای بلند در بالای سر و سفیدی پوست در اطراف سر، جذابیت بیشتری رو برای موهای مردانه به وجود میاره. علاوه بر این استفاده از کرم مو یا واکس مو هم درخشش و جذابیت این مدل مو پسرانه رو چند برابر میکنه.

 

موهای نرم و صاف به سمت عقب

 

9. مدل مو فشن پسرانه فاکس هاوک (Faux Hawk)

این مدل مو پسرانه هم جز مدل‌های بسیار مرسوم و پرطرفدار در بین پسران جوان هست. افرادی که موهای بلند رو دوست ندارند اما تمایل دارند مدل مویی با سبک خاص و جذاب داشته باشند، بیشتر به سراغ مدل مو فشن فاک هاوک میرن. در این مدل، موها در قسمت بالا و مرکز سر بلند هست و طرفین و پشت موها حالت فید شده و سایه‌ای داره و در نگاه کلی، حالتی با شکوه و خاص رو برای موهای اقایان به وجود میاره.

 

مدل مو فشن پسرانه فاکس هاوک

 

حتما بخوانید: بهترین مدل موهای مردانه از نظر خانم ها

 

10. مدل مو مردانه تراشیده شده (Buzz Cut)

این مدل مو جز ساده ترین مدل موهای پسرانه و مردانه هست که با استفاده از موزر انجام میگیره و اندازه موها به کمترین سایز خود میرسه و در همه جای سر، موها تقریبا به یک اندازه کوتاه میشن.

 

مدل مو مردانه تراشیده شده

 

11. مدل مو کلاسیک و کوتاه مردانه به سبک کارکنان کشتی و هواپیما (Crew Cut)

این مدل مو مردونه از نظر کوتاهی در رده دوم قرار داره. در این مدل، موهای طرفین و پشت سر به یک اندازه کوتاه شده و کمی حالت سایه‌ای دارند و موهای قسمت بالای سر، کمی بلندتر باقی می‌مونه. این مدل مو ظاهری ساده، کلاسیک و مرتب برای آقایان ایجاد میکنه و برای تمام سنین هم مناسب هست.

 

مدل مو کلاسیک و کوتاه مردانه

 

عکس مدل مو مردانه کوتاه ساده

 

مدل مو ساده و شیک مردانه

 

مدل مو ساده و شیک مردانه

 

مدل مو کلاسیک و کوتاه مرددانه

 

مدل مو کوتاه برای آقایان

 

مدل مو شیک و مرتب مردانه

 

مدل مو شیک و مرتب مردانه

 

حتما بخوانید: مدل مو مردانه کوتاه و بلند برای آقایان بالای 50 سال + عکس

 

مدل پشت مو مردانه

 

مدل پشت مو برای موهای حالت دار

 

مدل پشت مو برای موهای حالت دار

 

مدل پشت مو فشن پسرونه

 

مدل پشت مو فشن

 

مدل مو مردانه ایرانی

 

مدل مو پسرانه شیک و جذاب ایرانی

 

مدل مو پسرانه شیک و جذاب ایرانی

 

مدل مو بلند و خاص برای اقایان جذاب ایرانی

 

مدل مو بلند و خاص برای اقایان جذاب ایرانی

 

مدل مو فید شده شیک و خاص برای پسرای ایرانی

 

مدل مو فید شده شیک و خاص برای پسرای ایرانی

 

مدل مو مردانه ایرانی ساده و شیک

 

مدل مو مردانه ایرانی ساده و شیک

 

مدل مو پسرانه 2020

 

مدل مو پسرانه شیک برای سال 2020

 

مدل مو پسرانه شیک برای سال 2020

 

مدل مو آندرکات و یک طرفه پسرانه 2020

 

مدل مو اندرکات پسرانه 2020

 

مدل موی کوتاه مردانه برای موهای کم پشت

 

مدل مو برای مهای کم پشت

 

مدل موی کوتاه مردانه برای صورت کشیده

 

مدل مو برای صورتهای کشیده

 

مدل موی خامه ای کوتاه

 

مدل مو خامه ای کوتاه

 

مدل مو خیلی کوتاه پسرانه

 

مدل مو کوتاه پسرونه

 

مدل مو مردانه برای پیشانی کوتاه

 

مدل مو پسرانه برای پیشونی کوتاه

 

مدل مو پسرانه برای پیشانی بلند

 

مدل مو شیک و خاص پسرونه

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو