آرایش شب و نکاتی برای جذابیت بیشتر شما در شب

آرایش شب و نکاتی برای جذابیت بیشتر شما در شب


منبع: آرگا

168

1399/7/10

23:05


در این مطلب با نحوه آرایش شب و مدل هایی از این نوع میکاپ دخترانه و زنانه آشنا خواهید شد که امیدواریم به کمک آن ها بتونید میکاپ صورت بی نظیر و بدون نقصی داشته باشید.

آرایش شب و نکاتی برای جذابیت بیشتر شما در شب

تاثیر میکاپ روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها را نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما در انتخاب مدل آرایش شب و روز خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا در مجالس و مکان های مختلف جذاب تر به نظر برسید.

ترفندها و مدل هایی از آرایش شب

میکاپ صورت اگر بدرستی انجام شود باعث می شود تا ظاهر شما بدون عیب و جذاب تر به نظر برسد از این رو بهتر است شما میکاپی را انتخاب نمایید که با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت داشته باشد.

میکاپ شب

نحوه میکاپ شب

۱. ابتدا کانسیلری را برای زدن روی پوست انتخاب نمایید که یک درجه روشن تر از فونداسیون می باشد. کانسیلر را روی حلقه های زیر چشم یا لکه ها بزنید برای زدن کانسیلر می توانید از انگشت یا اسفنج مخصوص استفاده نمایید.

زدن کانسیلر روی پوست

۲. برای جذاب تر به نظر رسیدن آرایش شب باید فونداسیونی را انتخاب نمایید که با رنگ پوست شما سازگاری داشته باشید سپس فونداسیون را روی بخش مرکزی صورت خود بزنید و به کمک اسفنج مخصوص یا انگشت فونداسیون را روی کل صورت پخش کنید.

۳. از پودر فشرده یا شل استفاده نمایید تا فونداسیون یا کانسیلر روی پوست شما دوام بیشتری داشته باشد.

۴. در این مرحله از میکاپ شب باید به میکاپ ابروهای خود بپردازید. برای میکاپ ابرو ها می توانید از سایه پودری استفاده نمایید زیرا مداد ممکن است باعث شود تا ظاهر شما غیر طبیعی به نظر برسد.

آرایش ابرو

۵. برای میکاپ چشم ها می توانید از سه رنگ سایه روشن و متوسط و تیره استفاده نمایید. از رنگ تیره برای کشیدن خط روی پلک بالایی و کشیدن خط ریز و نازک در امتداد مژه ها استفاده می شود از سایه با رنگ متوسط نیز برای نواحی چین دار چشم ها استفاده می گردد. از سایه روشن نیز می توانید برای نواحی زیر ابروهایتان استفاده نمایید.

میکاپ صورت

۶. برای کشیدن خط چشم می توانید از خط چشم قالبی یا کیکی استفاده نمایید که در این صورت باید خط چشم را به کمک براش نازک و مرطوب روی چشم هایتان بکشید همچنین می توانید برای کشیدن خط چشم از مداد خط چشم استفاده نمایید و خط چشم را روی پلک پایینی و زیر مژه هایتان بکشید.

برای کشیدن خط چشم فقط دو سوم از پلک پایینی خود را خط بکشید همچنین اگر تمایل دارید آرایش چشم هایتان تیره تر به نظر برسد می توانید روی پلک بالایی تان به صورت کامل خط چشم بکشید.

آرایش شب زنانه

۷. برای جذابیت بیشتر چشم ها می توانید روی پلک بالایی و پایینی خود از ریمل های رنگی استفاده نمایید ولی اگر تمایل دارید به مهمانی رسمی بروید از ریمل رنگ روشن استفاده نکنید.

زدن ریمل روی چشم ها

۸. نحوه صحیح زدن رژگونه را باید رعایت نمایید و برای زدن رژگونه ابتدا لبخند بزنید تا سیب گونه های شما پیدا شود سپس رژگونه را روی سیب گونه ها یا زیر آن ها بزنید.

آرایش شب زیبا

۹. رژلبی را برای آرایش لب هایتان انتخاب نمایید که با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی بیشتری دارد.

آرایش لب ها

آرایش شب زنانه

مدل هایی از میکاپ شب

از این مدل میکاپ شب می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس شبانه استفاده نمایید که در این صورت بهتر است رنگ هایی را که برای میکاپ صورت خود انتخاب می کنید با رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی بیشتری داشته باشد.

میکاپ شب لایت و ملایم برای دختران جوان انتخابی مناسب تر می باشد و بهتر است دختران از آرایش هایی استفاده نمایند که ظاهر آن ها دخترانه و طبیعی تر به نظر برسد.

مدل آرایش شب زنانه

مدل آرایش شب

آرایش شب زنانه

میکاپ زنانه

آرایش شب زنانه

آرایش شب

مدل میکاپ زنانه

میکاپ شب

آرایش شب زیبا و خاص

میکاپ شب زیبا و جدید

آرایش شب زنانه

مدل آرایش شب زیبا

آرایش شب زیبا و خاص

آرایش شب خاص

میکاپ زنانه

آرایش شب شیک زنانه

آرایش شب خاص

مدل آرایش شب زیبا و خاص

آرایش شب دخترانه

میکاپ شب زنانه شیک

میکاپ شب خاص و زیبا

آرایش شب خاص و زیبا

مدل آرایش شب شیک

آرایش شب خاص

میکاپ شب زنانه

مدل میکاپ زنانه

آرایش شب زنانه

مدل میکاپ شب جدید

مدل آرایش زنانه مجلسی

مدل میکاپ شب

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های میکاپ شب جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو