آخرین وضعیت جلال‌الدین معیریان پس از ترخیص

منبع: برترین ها

81

1399/9/19

12:48


بیتا معیریان فرزند جلال الدین معیریان طراح گریم و چهره‌پرداز درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش که مدتی است از بیمارستان مرخص شده، سخن گفت.

خبرگزاری صبا: بیتا معیریان فرزند جلال الدین معیریان طراح گریم و چهره‌پرداز درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش که مدتی است از بیمارستان مرخص شده، سخن گفت.
 

آخرین وضعیت جلال‌الدین معیریان پس از ترخیص

 
بیتا معیریان فرزند جلال الدین معیریان طراح گریم و چهره‌پرداز در گفتگو با ما درباره آخرین وضعیت پدر خود که مدتی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود و پس از منفی شدن تست کرونا و بهبود وضعیت جسمانی از بیمارستان مرخص شد و هم اکنون در منزل به سر می‌برد، بیان کرد: خداراشاکرم که ذره ذره وضعیتشان بهبود پیدا کرده است و می‌توانند با فیزیوتراپی‌هایی که هر روز انجام می‌دهند، مقداری راه بروند.
 
وی ادامه داد: کادر درمان بیمارستان نیکان غرب که پدر در آنجا بستری بود بسیار خوشحال شدند که وضعیت پدر بهبود پیدا کرد چراکه در زمان بستری گفتند وصعیت بیماری ایشان در حادترین نوع ممکن و ناامیدکننده است. در حقیقت در بهبودی حال ایشان معجزه رخ داد.
 
فرزند جلال الدین معیریان بیان کرد: در حال حاضر ایشان ضعف جسمانی دارد که البته برای دوران نقاهت طبیعی است. پدر با عوارض پس از کرونا در حال مبارزه است و به گفته پزشکان روحیه ایشان باعث شد بیماری را شکست بدهد.
 
معیریان تاکید کرد: پدر از اینکه نمی‌توانست راه برود، ناراحت بود و تلاش می‌کرد که بتواند روی دو پای خود بایستند. خداراشاکرم نسبت به این ۱۰ روزی که از بیمارستان مرخص شده است کم کم می‌تواند راه برود و غذا بخورد.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه سلامتی پدرش را به کادر درمان بیمارستان مدیون است، اظهار کرد: بیمارستانی که اول پدر در ابتدا آنجا بستری شد، حتی تشخیص نداده بود که ریه‌های پدر درگیر شده است اما رسیدگی کادر درمان بیمارستان نیکان غرب به بیماران بی‌نظیر است تا جایی که هر چند روز یک بار حال بیماران ترخیص یاقته از بیمارستان را جویا می‌شوند و برایشان مهم است حال بیمار خوب شود. لازم می‌دانم بگویم دکتر پیام طبرسی واقعا معجزه کردند. ایشان می‌گفتند پدر حادترین بیمار بیمارستان در زمان بستری بود و از ایشان قطع امید کرده بودند اما بسیار به وضعیت پدر رسیدگی کردند و باید از ایشان تشکر کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو