معرفی فیلم آنجلو | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم آنجلو | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/8/14

23:29


معرفی فیلم آنجلو | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم آنجلو یکی از جدیدترین ساخته‌های سینمای ایران است که به موضوع بسیار مهمی اشاره دارد. موضوعی که ما همواره از وقوع آن هراس داریم اما بی‌وقفه و بدون توجه در حال عملی کردن آن هستیم! در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی فیلم کوتاه آنجلو بپردازیم. همچنین در ادامه متن به داستان، هنرپیشگان و سایر اطلاعات این فیلم ایرانی جدید و تماشایی اشاره خواهیم کرد.

فیلم سینمایی آنجلو یکی از جدیدترین ساخته‌های سینمای ایران است که در سال 1402 در قالب یک فیلم کوتاه تولید شد. آنجلو، داستان و درون‌مایه‌ی بسیار اموزنده‌ای برای مخاطبین خود ارائه می‌دهد. همین موضوع اهمیت تماشای آن را برای سینمادوستان دوبرابر کرده است. از سوی دیگر فیلم‌های کوتاه، همواره بخش مهمی از سینمای ایران و جهان را تشکیل داد‌اند. فیلم‌هایی که شاید مدت زمان آن‌ها کوتاه‌تر از حد معمول یک فیلم باشد، اما معمولاً دارای نکات آموزنده بسیاری هستند. نکاتی که برای فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. فیلم آنجلو در سال 1402 و به کارگردانی علی کیان‌ارثی تولید شد. نویسندگی این فیلم سینمایی جذاب را نیز علی کیان‌ارثی و لیلا نیکزاد برعهده داشته‌اند. ژانر فیلم آنجلو، کمدی و فانتزی است.

درون‌مایه فیلم سینمایی آنجلو، مضمونی در رابطه با بی‌توجه‌ای به گذر عمر دارد. گوهر گران‌بهایی که همواره به دنبال جلوگیری از هدر رفتن آن هستیم اما برخلاف میل و خواسته خود، اغلب آن را بدون آن که بدانیم، تلف می‌کنیم! در مورد مدت زمان فیلم سینمایی آنجلو نیز باید گفت که این فیلم کوتاه کمدی در حدود 16 دقیقه است. همچنین تاریخ اکران فیلم آنجلو بر روی پلتفرم فیلم‌نت، 30 مرداد 1402 بود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به خلاصه داستان فیلم آنجلو بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم سینمایی آنجلو

فیلم آنجلو یوسف تیموری

فیلم کوتاه آنجلو یکی از جدیدترین آثار سینمای ایران در این سبک است که به کارگردانی علی کیان‌ارثی در سال 1402 تولید و منتشر شد. این فیلم کوتاه کمدی و فانتزی از داستان قدرتمند و پرمفهومی بهره می‌‌برد. داستانی در رابطه با بی‌توجهی به یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های جهان به نام زندگی! ما همواره در طول عمرمان از این موضوع هراس داریم که نکند زندگی‌مان را بیهوده بگذارنیم و وقت خود را تلف کنیم. اما در کنار این که از اتلاف مدت کوتاهی از زندگی خود هراس داریم، گاها ناآگاهانه همه‌ی آن را تلف می‌کنیم! معمولاً زمانی که به نقطه پایان زندگی می‌رسیم، ناگهان به یاد فرصت‌های از دست‌رفته می‌افتیم و به دنبال فرصت بسیار کوتاهی برای جبران گذشته هستیم! موضوعی فراگیر که در تمام نسل‌ها دیده و احساس می‌شود.

داستان فیلم کوتاه آنجلو نیز به همین موضوع قدرنشناسی زندگی اشاره دارد. علی کیان‌ارثی در چارچوب یک فیلم کوتاه طنز، سعی بر این دارد که این موضوع را به مخاطبین خود گوشزد کند و گاهاً آن‌ها را از خواب غفلت بیدار کند. اما با توجه به ژانر کمدی و فانتزی فیلم آنجلو، این اثر جنبه نصیحتی و کسل‌کننده ندارد و شما عزیزان مطمئناً از تماشای آن لذت خواهید برد و برای دقایقی، هرچند کوتاه، خنده بر لب‌هایتان خواهد نشست. اما در کنار همه این موضوع‌ها، آنجلو درس زندگی ارزشمندی را به همه ما یادآوری خواهد کرد. همچنین جالب است بدانید که عوامل تولیدکننده فیلم آنجلو در خلاصه داستان این فیلم کوتاه از جمله: ما در طول عمرمان زمان زیادی داریم، اما زمانی که به انتها می‌رسیم، به دنبال ۱۰ دقیقه اضافه هستیم! استفاده کرده‌اند.

بازیگران فیلم آنجلو

در بخش‌های بالایی این متن به معرفی فیلم کوتاه آنجلو پرداختیم. همانطور که اشاره کردیم، این فیلم کوتاه کمدی از یک داستان آموزنده بهره می‌برد که برای مخاطبین بسیار مفید است. همچنین اشاره کردیم که چهره‌های مشهور و نامداری در این فیلم سینمایی ایرانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله به سراغ معرفی هنرپیشه های فیلم آنجلو خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر یک از آن‌ها در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

یوسف تیموری؛ از بازیگران اصلی فیلم آ‌نجلو

ژانر فیلم آنجلو

هنرپیشه مشهور و دوست‌داشتنی سینما و تلویزیون ایران، یوسف تیموری، در تاریخ 22 بهمن 1357 در شهر تهران دیده به جهان گشود. وی از همان دوران نوجوانی به دنیای بازیگری و سینما علاقه بسیاری داشت. همین موضوع سبب شد تا او به تحصیل در هنرستان صدا و سیما مشغول شود. پس از فارغ‌التحصیلی، یوسف تیموری به عنوان بازیگر کم‌کم وارد دنیای فیلم و سریال‌ها شد. اولین فعالیت و تجربه رسمی او در جلوی دوربین به سال 1376 برمی‌گردد؛ زمانی که در مجموعه تلویزیونی سرزمین سبز به ایفای نقش پرداخت.

پس از آن بود که یوسف به صورت پیوسته در مجموعه‌های تلویزیونی که غالباً کمدی بودند، همچون مجید دلبندم، سیب خند و زیر آسمان شهر، حضور پیدا کرد و به شهرت فراوانی دست یافت. شاید بیشتر شما، یوسف تیموری را با نقش‌های کمدی‌اش به یاد بیاورید اما باید بدانید که در چندین فیلم غیرکمدی نیز حضور داشته و شخصیت جدی‌ای را در معرض نمایش بینندگان قرار داده است. وی در کارنامه هنری خود اثار ارزشمند و دوست‌داشتنی بسیاری را جای داده است. از جمله مشهورترین آثار یوسف تیموری می‌توان به لازانیا، ایکس‌لارج و کوچهٔ اقاقیا اشاره کرد.

سوگل طهماسبی؛ از بازیگران زن اصلی فیلم آ‌نجلو

دانلود فیلم آنجلو

هنرپیشه مستعد و مشهور سینمای ایران، سوگل طهماسبی، در تاریخ 25 بهمن 1364 در شهر زیبای اهواز متولد شد. وی از همان دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقه داشت و در مدرسه به اجرای تئاتر می‌پرداخت. سوگل طهماسبی در همان دوران نوجوانی و دبیرستان موفق شد تا جایزه‌ای از جشنواره تئاتر استان را تصاحب کند. جایزه‌ای که انگیزه و همت او را برای ادامه این مسیر مضاعف کرد. وی سرانجام به تحصیل در رشته گرافیک پرداخت و امروزه یکی از بازیگران مستعد سینما، تلویزیون و تئاتر ایران محسوب می‌شود. سوگل طهماسبی در فیلم هنگامه نیز حضور درخشانی داشت؛ فیلمی که او را به دیپلم افتخاری بازیگری رساند. این بازیگر جوان و توانا، آثار چندی در کارنامه هنری خود جای داده است. از جمله مشهورترین آثار سوگل طهماسبی می‌توان به گاندو، روزگار قریب و بچه مهندس اشاره کرد.

محدثه حیرت؛ هنرپیشه فیلم آنجلو

تریلر فیلم کوتاه آنجلو

هنرپیشه جوان و کمتر دیده شده‌ی ایرانی، محدثه حیرت، در تاریخ 20 دی 1374 در شهر تبریز متولد شد. وی از عاشقان دنیای تئاتر است که از همان دوران نوجوانی بر روی صحنه رفته و تجربیات بسیاری از تئاتر کسب کرده است. محدثه حیرت در دانشگاه نبی اکرم تبریز به تحصیل در رشته بازیگری-کارگردانی پرداخت و پس از اتمام تحصیلات خود به عنوان بازیگر در جلوی دوربین قرار گرفت. جالب است بدانید که او برخلاف میل خود و به اصرار مادرش وارد دنیای سینما و بازیگری شده است. اولین بار با فیلم خانه (ائو) بود که نام محدثه حیرت بر سر زبان‌ها افتاد. محدثه حیرت از بازیگران جوان اما مستعد سینمای ایران است که فعلاً در ابتدای مسیر بازیگری خود قرار دارد. از جمله آثار مشهور او می‌توان به فیلم سینمایی پاسیو اشاره کرد. برای این بازیگر جوان و خوش‌آتیه کشورمان آرزوی موفقیت روزافزون را داریم.

ندا کوهی؛ هنرپیشه فیلم کوتاه آ‌نجلو

بازیگران فیلم آنجلو

هنرپیشه جوان و کمتر دیده شده سینما و تلویزیون، ندا کوهی، در تاریخ 15 خرداد 1365 در شهر مشهد چشم به جهان گشود. وی در رشته مهندسی کامپیوتر به تحصیل پرداخت اما سرانجام علاقه وی به دنیای هنر، او را به سمت بازیگری و تئاتر کشاند. البته ندا کوهی رزومه‌ای از فعالیت خبرنگاری نیز در کارنامه خود دارد. سرانجام ندا کوهی برای اولین بار در سال 1387 و با فیلم کبودی یاس در جلوی دوربین قرار گرفت که این حضور بسیار موفقیت‌آمیز بود و منجر به حضور او در تله فیلم آسمان هشتم شد.

ندا کوهی از آن دسته از بازیگران است که عطش بسیاری برای آموختن دارد، به همین دلیل همواره در کلاس‌های بازیگری اساتید بزرگی همچون زنده‌یاد آتیلا پسیانی، اصغر همت و … شرکت می‌کرد. وی در سال 1392 برای اولین بار در یک مجموعه تلویزیونی به نامن تلخ و شیرین حضور پیدا کرد. ندا کوهی آثار چندی در کارنامه خود بر جای گذاشته است. از جمله مشهورترین این آثار می‌توان به بوتیمار، سیگنال و شب‌های روشن اشاره کرد.

نقد و نمرات فیلم آنجلو

نقد فیلم آنجلو

تا به این بخش از مقاله به معرفی و بررسی فیلم آنجلو پرداختیم. در این قسمت از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی آنجلو خواهیم پرداخت؛ نمراتی که از سوی منتقدان سینما و بینندگان بر این فیلم کوتاه کمدی وارد شده است. در ادامه متن نیز به نقد فیلم آنجلو و مرور تعدادی از نقدهای کاربران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

همانطور که اشاره کردیم فیلم کوتاه آنجلو یکی از جدیدترین آثار سینمای ایران در ژانر کمدی است که درون‌مایه‌ای ارزشمند و آموزنده‌ای دارد. این فیلم کوتاه در اواخر مرداد ماه 1402 منتشر شد و  در همین مدت زمان کوتاه توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به سوی خود جلب کند. البته عوامل متعددی همچون داستان زیبا و آموزنده، ژانر کمدی و حضور بازیگران مشهور و نامداری همچون یوسف تیموری، در موفقیت این فیلم کوتاه موثر بودند. فیلم کوتاه آنجلو از نظر منتقدان سینمایی بسیار مثبت ارزیابی شده است. البته این فیلم سینمایی نیز همچون فیلم‌ها و آثار دیگر سینمایی با نقدهای منفی‌ای نیز مواجه شده است، اما در کل از فیلم آنجلو یوسف تیموری می‌توان به عنوان یک فیلم کوتاه موفق در سال 1402 نام برد. به همین دلیل تماشای فیلم کوتاه آنجلو را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

سخن پایانی

داستان فیلم سینمایی آنجلو

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم کوتاه آنجلو پرداختیم. سپس به خلاصه فیلم آنجلو، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ اکران فیلم سینمایی آنجلو اشاره کردیم. همچنین به بررسی نقدهای این فیلمن کوتاه کمدی نیز پرداختیم. در طول متن به برخی از سوالات رایج شما عزیزان، از قبیل ژانر فیلم آنجلو چیست؟ بازیگران فیلم آنجلو چه کسانی هستند و … پاسخ دادیم و به تریلر فیلم کوتاه آنجلو اشاره کردیم.

فیلم کوتاه آنجلو با ژانر کمدی و داستان آموزنده خود، بدون تردید شما را برای چند دقیقه مجذوب خود خواهد کرد. آنجلو با داستانی متفاوت که در زندگی همه ما رخ می‌دهد، بر روی پرده سینما آمد و خیلی زود به فیلمی محبوب در میان بینندگان تبدیل شد. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما فیلم کوتاه آنجلو را تماشا کنید. شما فیلم کوتاه آنجلو را تماشا کرده‌اید؟! آیا شما با داستان و مفهوم این فیلم کوتاه موافق هستید؟!

فیلم سینمایی پسر انسان با داستان جذاب و همچنین هنرپیشه‌های با استعداد خود، به آسانی شما را در دنیای خود غرق خواهد کرد. در صورتی که از دوست‌داران فیلم‌های کوتاه و پرمحتوا هستید، به هیچ‌وجه تماشای فیلم سینمایی آنجلو را از دست ندهید. اگر هنوز فیلم آنجلو را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود فیلم آنجلو اقدام کنید و از تماشای آن در کنار خانواده و دوستانتان لذت ببرید. ممنون که در طول این متن با ما همراه بودید. امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد فیلم کوتاه آنجلو را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو