گلشیفته فراهانی : Golshifteh Farahani

Zarin

در هفته ای که گذشت خبر رسید که گلشیفته خانم فراهانی در لیست ده بازیگر نوظهور سال 2020 قرار گرفته که بیشترین جستجو و اینا رو در سایت IMDB داشته است. این خبر از این لحاظ حائز اهمیته که اطلاعات این وب سایت تاثیر چشمگیری در انتخاب بازیگران برای فیلم ها و سریال ها داره و به احتمال زیاد در سال بعد گلشیفته رو در فیلم ها و سریال های زیادی خواهیم دید.

از این رو، به دلیل آنچه که « پیشرفت رو به جلو بازیگر ایرانی شاغل در هالیوود » می نامیم، لوح زرینی را به خانم فراهانی بابت قرار گرفتن در این لیست تقدیم می کنیم که امسال با فیلم « خروج » که از طریق نتفلیکس منتشر شد توجهات رو به خود جلب کرد و ببینیم که در ادامه چی میشه. البته این اسم " نوظهور " خودش یه جوریه! نوظهور رو برای بازیگرای تازه کار و اینا به کار می برن نه بازیگری که اندازه سن نصف خیلی از شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید تجربه بازیگری داره ولی بهرحال! امیدواریم که موفق بشه در عرصه بازیگری.

 

بهاره رهنما

68466

آقا در هفته ای که گذشت یه مورد « شام ایرانی » داشتیم که کلا برای خودش داستانی شد!

اولین ویدئویی که از برنامه « شام ایرانی » منتشر شد که هیچی. جایی که سرکار خانم امیرجلالی به مهمانان گفت:« مگه من بُزم که گیاه بخورم! ». حالا این بُز بازی و اینا گذشت تا اینکه رسیدیم به یک ویدئوی دیگه که این بار خانم بهاره رهنما اومدن و لابلای شوخی هایی که در حال انجام بودن گفتن:« دخترای ایرانی سر و وضعشون نیکول کیدمنه و طرز  فکرشون لُر! » این توهین خب کاملاً عیان و واضح بود اما بعد از مدتی وقتی که سر و صدای این توهین در فضای مجازی بلند شد ایشون آمد و گفت:« منظور من از لُر، فیلم « دختر لُر » بوده است! ». حقیقتاً ماست مالی تا این حد عجیب و غریب ندیده بودیم تابحال!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « توهین به اقوام ایرانی » می نامیم، تمشک زرینی را به ایشان و البته توجیه عجیب شان تقدیم می کنیم و امیدواریم که دیگر شاهد چنین جملاتی از زبان افراد مشهور نباشیم.

 

جانی دپ

68466

آقا در هفته ای که گذشت باز هم مانند روال چند ماه سابق، ماجراهای مهندس جانی دپ توسط رسانه ها مطرح شد و این بار نوبت به کمپانی وارنر رسید که بگوید علی رغم فسخ قرارداد جانی دپ برای بازی در « جانوران شگفت انگیز 3 »، به این بازیگر 16 میلیون دلار پرداخته است. نحوه بیان این جمله توسط مدیران وارنر یه چیز تو مایه های این بود:« 16 میلیون از کف رفت..سگ خورد ولش کن! »

اما در ادامه این گزارش که در « هالیوود ریپورتر » منتشر شده درباره رفتارهای عجیب جانی دپ حتی تا پیش از ماجرای امبر هرد هم گفته شده. در این مقاله گفتن:« جانی دپ همون زمان هم کلی دردسر داشت بابا.. همون زمانم شازده هشت تا قرص اکس رو مثل نوچوفسکو مینداخت بالا بعد خجسته می زد و کلی بدبختی داشتیم سر این مهندس! »

هیچی دیگه، ما هم اینجا به دلیل آنچه که « گر فرو می روی، همی لگد مرا نیز بپذیر! » می نامیم، تمشک زرینی را کلا به صنعت فیلمسازی تقدیم می کنیم که حرف نمونده بار این بنده خدا نکرده باشند! یه روز میگن زده زنشو له کرده، یه روز میگن نشئه بوده کل میدون آزادی رو در حالی که می خندیده دور افتخار زده! جدیداً هم که میگن هشت تا هشت تا قرص اکس بالا مینداخته و کلا یه تخته اش کمه! همینجوری پیش بریم یکدفعه یه آزار جنسی هم به این بدبخت می چسبونن و میفرستنش همونجایی که کوین اسپیسی رفت!

 

کیم کی دوک درگذشت

68466

آقا این هفته یه تمشک زرین هم گفتیم کنار بزاریم برای این بیماری کرونا.

در هفته گذشته چهره های سرشناس هنری رو به دلیل ابتلا به بیماری کووید-19 از دست دادیم. برای ما ایرانی ها بزرگترین غم از دست دادن چنگیز جلیلوند، پرویز پورحسینی و کلی چهره سرشناس دیگه بود در جهان هم که کیم کی دوک، کارگردان مشهور کره جنوبی تا الان آخرین قربانی کرونا بوده.

چه می شه گفت. ویروسیه که اومده و همینجوری داره جفتک میزنه به دنیا. ما هم به دلیل آنچه که « ای بر اون ... کرونا» می نامیم، تمشک زرینی را به این ویروس تقدیم می کنیم و امیدواریم که خیلی زود روزی بیاد که هیچ نشانی از این بیماری در تاریخ نباشه و بره به زباله دان تاریخ.

 

I Am Danielle235103643

68466

صحبت کرونا شد. آقا هفته پیش داشتیم اخبار رو پوشش می دادیم که به یک خبر برخوردیم و اونم این بود که سرکار خانم لتیشا رایت که همه تون با فیلم « پلنگ سیاه » ایشون رو می شناسید، اومدن و رو صفحه مجازی شون گفتن:« واکسن کرونا خوب نیست چون معلوم نیست چی میزنن تو بدنتون

حالا ریشه این اظهار نظر از کجا میاد. یه سری سایت های زرد از همون اوایل دوران انتشار کرونا اومدن گفتن که این بیماری مثل سگ آقای پتی بل دست آموزه و تو آزمایشگاه ساخته شده که بعدش ما رو مجبور کنن واکسن بزنیم و از این طریق تراشه بندازن توی دم و دستگاه مون ( که 5g هم باشه! ) و آخرش ما رو کنترل کنن!  حالا این تردیدها اینقدر بزرگ شده که ایشون هم اومده گفته که تردید داره واکسن کرونا سالم باشه.

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « توهم کرونایی » می نامیم، تمشک زرینی را به خانم رایت تقدیم می کنیم که کلاً تلاش پزشکان جهانی و دانشمندان رو نمی بینند و چسبیده اند به چند تا مقاله زرد بی سر و ته که خاستگاه مشخصی نداره و میگن واکسن الکیه. این قضیه البته سابقه تاریخی هم داره و سر واکسن هایی مثل فلج اطفال هم این داستان تا همین اواخر بود که منجر به فلج شدن کلی آدم شد. حالا ایشون خیلی به قضیه تراشه و اینا اشاره نکرده اما فکرشو بکنید بخوان ما رو با 5G کنترل کنند. دو دقیقه از کنترل مون نگذشته برامون پیام میاد:« مشترک گرامی شما 80 درصد از بسته اینترنت خود استفاده کرده اید و از این پس کنترل تون رو به امان خدا واگذار می کنیم! »

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های " لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر"  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید