نیکلاس کیج

Zarin

 در هفته ای که گذشت، به سلامتی و میمنت، نیکلاس خانِ کیج برای پنجمین بار سر و سامان گرفت و رفت برای اینکه زندگی عاشقانه اش رو آغاز کند.

روندی که نیکلاس کیج در ازدواج هاش پیش گرفته یه چیز تو مایه های همون روند بازیگریش هست. بزرگوار همانطور که توی هالیوود هرچی بهش بدن بازی می کنه و براش فرقی نداره فیلم آماتور هست یا حرفه ای، در زندگی عاشقانه هم یه چیز تو همین مایه هاست و هرکی رو ببینه که می خواد ازدواج کنه بهش میگه:« ما دو نیمه سیب هستیم که باید همدیگر را تکمیل کنیم تا آسمان شب بدرخشد و ستاره اقبال مان رویت گردد!».

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « قرارمون یادت نره، دیر نکنی منتظرم! » می نامیم، لوح زرینی را به مهندس نیکلاس کیج بابت پنجمین ازدواجش تقدیم می کنیم و امیدواریم که عشق جدیدش حداقل مثل مورد قبلی چند روز دوام نداشته باشه و بیشتر با هم وقت بگذرونن!

 

جرمی رینر

68466

آقا هر زن و شوهری دعوا می کنن و اینو همه می دونن. اصلاً اینکه زن و شوهر توی خونه شون اختلاف پیدا نکنن و گاهی داد نزنند که نمیشه که! اما الان شبکه های اجتماعی حتی باعث شده مسائل خصوصی هم جور دیگه ای بهش نگاه بشه.

ماجرای این جرمی رینر بدبخت هم همینه. بازیگر فیلم « انتقام جویان » سال ها با همسرش زندگی کرده و این وسط یه جاهایی هم اشتباه رفته و با هم دیگه مشاجره کردن و اینا. بعدش که همسر رینر از این بازیگر جدا شده، اومده مصاحبه کرده و گفته که مهندس با من بدرفتاری می کرد و گاهی جلوی بچه هم اینکارو می کرد و باقی مسائل. ملت جوگیر هم طبق معمول چپیدن تو توییتر و گفتن که رینر رو باید از سریال ها حذف کنیم چون تو خونه اش با زنش مشاجره کرده!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « بحران شبکه های اجتماعی » می نامیم، تمشک زرینی را به ملت جوگیر آمریکا و هرجای دیگر که روند مشابهی دارد تقدیم می کنیم و امیدواریم که این جوزدگی ها یه جایی به پایان برسد و به مسائل مهم و واقعی پرداخته شود.

 

گویینت پالترو

68466

 این هفته جای بهروز افخمی در بخش تمشک بگیران خالی هست که جاشو خالی نگه می داریم تا انشالله هفته های بعد یه تمشک دیگه بهش تقدیم کنیم. اما اگه بهروز افخمی هم نباشه، تفکرش ماشالله تکثیر شده هست و میشه مشابهش رو اونور آب هم پیدا کرد!

مثل خانم گوئینت پالترو که کلا زده جاده خاکی و تز می ده به ملت درباره درمان ویروس کرونا. بازیگر فیلم « شکسپیر عاشق » که هیچوقت نفهمیدیم چرا برای بازی در این فیلم اسکار گرفت ( مطمئنم خودشم نمیدونه!)، اومده و در صفحه اش نوشته:« گیاهان دارویی و سونای مادون‌قرمز و اینا رو بخورید کرونا میره دیگه بر نمی گرده! ». بعد از اینم متخصصین اومدن به ایشون گیر دادن که اطلاعات غلط برای چی منتشر می کنید آخه!

ما هم در اینجا به دلیل آنچه که « افخمیسم » می نامیم، تمشک زرینی را به خانم پالترو تقدیم می کنیم که علم و دانش را کنار گذاشته و چسبیده به گیاهان بدبخت و فکر می کنه هر اتفاقی تو این دنیا بیفته گیاه جمع و جورش می کنه! والا گیاه خواری و گیاه درمانی و هرچیز دیگه ای که با گیاه ساخته میشه چیز بدی نیست اما دیگه کل مشکلات دنیا با گیاه حل نمیشه!

 

راهنمای انتخاب سرویس پخش آنلاین فیلم

68466

 در هفته ای که گذشت خبر رسید که سرویس های پخش آنلاین فیلم در ایران قیمت اکانت هاشون رو بالا بردن و حسابی صدای ملت در اومده. ما هم چک کردیم دیدیم بله، قیمت ها چند برابر شده و کل پول ترافیکی که از بابت دیدن فیلم باید هزینه کنی رو یه نسخه هم باید به عزیزان نماوا و فیلیمو بدیم!

یکم که گذشت یه مصاحبه ای از محمد جواد شکوری، صاحب آپارات منتشر شد که ایشان در این مصاحبه گفتند:« آقا ما اگه بخواییم خودمونو با سرویس های جهانی مثل نتفلیکس مقایسه کنیم، خیلی هم ارزون داریم اکانت می دیم وگرنه براساس پایه حقوقی که الان هست، ما باید 106 هزار تومان در ماه بابت اکانت هامون از ملت پول بگیریم! والا که شما ملت ناشکری هستید! »

هیچی دیگه، ما هم اینجا به دلیل آنچه که « فکر می کنم نتفلیکسم! » می نامیم، تمشک زرینی را به دوستان پخش آنلاین فیلم تقدیم می کنیم و امیدواریم که متوجه باشند نتفلیکس در شرایطی رشد کرد و مخاطب جذب کرد که چند ده تا سرویس قدرتمند دیگه در کنارش دارن رقابت می کنند و همین رقابت باعث پیشرفتش شده. فعالیت کردن در شرایطی که رقیبی وجود نداره خیلی جای افتخار نداره بهرحال!

 

علی صادقی محمد شایسته

68466

 آخرین تمشک هفته زرین را هم به کلیت سینمای ایران تقدیم می کنیم که همیشه برای خودش داستانیه.

ماجرا از این قراره که علی صادقی اعلام کرده که محمد شایسته ( تهیه کننده ) بابت بازی در فیلم « 50 کیلو آلبالو » به او پولی نداده است.

محمد شایسته هم این وسط بیکار ننشست و آمد در اینستاگرام همینطور یهویی، برگه قرارداد و تسویه حساب علی صادقی رو منتشر کرد و گفت:« همه می دونن تو وقتی پول نگیری سر فیلمبرداری نمیری... « 50 کیلو آلبالو » هم که فروخت شب عیدی پیامک دادی و گفتی :« بیداری؟ » گفتم:« آره بیدارم و لباس بیرون پوشیدم! » .. بعدشم برای ما شماره کارت فرستادی و گفتی:« پاداش ما یادت نره! » و منم گفتم:« ما قرار پاداش نداشتیم » و آخرشم گفتی:« حالا دیگه لوس نشو یه چیزی بده دیگه! »

آقا کلیت سینمای ایران همینجوریه این فقط یه مورد عادی هست! از این جهت، به دلیل آنچه که « سینمای بی سر و ته » می نامیم، تمشک زرینی را به سینمای ایران تقدیم می کنیم که به خاطر عدم شفافیت قراردادها و پرداختی ها و کلی مسائل دیگه، همیشه حاشیه اش پر رنگ تر از متن اصلیه و خبرهاش اینجوری منتشر میشه.

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های " لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر"  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید