دانلود مجله Autosport – ژانویه ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

96

1399/11/6

14:18


مجله Autosport – اتواسپورت

| شماره ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ اضافه شد |

دانلود-مجله-Autosport

مجله Autosport تمرکز کامل و جامعی روی مسابقات فرمول ۱ و برگزاری آن خواهد داشت. در هر شماره از این مجله اطلاعات مهمی در زمینه قوانین این مسابقات وجود دارد و به وضعیت هرکدام از رانندگان آن خواهیم پرداخت. قوانینی را مرور خواهیم کرد که توسط کمیته مسابقات برای سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است و می‌تواند حاوی اطلاعات جالبی باشد. با رانندگان مختلف در سطح ۱ همراه خواهیم شد و مصاحبه‌هایی را نیز خواهیم داشت. علاوه بر تمام این موارد، به سراغ تاریخچه مسابقات فرمول ۱ رفته و خواهیم دید که سطح مسابقات چه تفاوتی با گذشته دارد و ماشین‌ها چه تغییراتی داشته‌اند. همه‌ی این موارد می‌تواند جذابیت بسیار زیادی داشته باشد.

مسابقات فرمول یک در هر فصل در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود و تیم مرسدس همواره رقابت بسیار جذابی با فراری، استون مارتین و دیگر تیم‌های حاضر داشته است. هر کدام از کمپانی‌های بزرگ علاوه بر توجه به کیفیت ماشین‌های خود، تلاش می‌کنند که با بازیکنان بزرگ قرارداد بسته و در تیم خود از آن‌ها استفاده کنند. در این مجله به‌صورت کاملا تخصصی به این موارد پرداخته خواهد شد و اخبار روز دنیای اتواسپورت را دنبال خواهیم کرد.

شماره ۲۲۱ ژانویه ۲۰۲۱

در این شماره از مجله به سراغ موفقیت‌های تیم مرسدس خواهیم رفت و می‌بینیم که چطور از خطاهای سال گذشته خودشان عبرت گرفته و دیگر به‌راحتی می‌توانند قهرمان فرمول یک شوند. به سراغ لندو نوریس ستاره تیم مک لارن خواهیم رفت و نظر وی را در مورد مسابقات جویا می‌شویم. قوانین بخش مهمی از این مجله است که آن را بررسی می‌کنیم و خواهیم دید که این تغییرات چه تاثیری روی مسابقات سال ۲۰۲۲ خواهد گذاشت. ستاره مک لارن در مورد چرایی اصلاح رویکرد خود صحبت می‌کند و به ما خواهد گفت که چرا در شبکه‌های اجتماعی رفتار متفاوتی را پیش گرفته است.

دانلود-مجله-Autosport

info

Autosport is a global motorsport publishing brand headquartered based in Richmond, London. Established in 1950 at the same time as the origins of the Formula One World Championship.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود مجله Autosport

شماره ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ – حجم ۴۲.۸ مگابایت (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو