دانلود بازی Mini Countries برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Mini Countries برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

89

1399/11/29

00:53


بازی Mini Countries یک تجربه‌ی استراتژیک و معمایی است که باید در مراحل مختلفی آن را پیگیری کنید. شما در واقع یک شبکه انتقال منابع دارید که برای یک کشور ساخته شده است باید آن را مدیریت کنید. هر سطحی از بازی مخفف یک کشور خاص است و منابع و ویژگی‌های مختلفی هم دارد. تعداد روز افزونی از شهرها را هم می‌بینیم که باید با مهارت و برنامه ریزی دقیقی آن‌ها را در یک مسیر درست قرار دهید. شما باید به درخواست جهانی مبنی بر تامین انرژی تمام شهرها به درستی پاسخ داده و بتوانید آن‌ها را تامین کنید. باید شهرها و صنایع آن‌ها را ارتقا داده و مواد بهتری را در اختیار ساکنین قرار دهید. شما می‌توانید برای تولید منابع کشور خود، از ساختمان‌های تجاری استفاده کنید. می‌توانید منابع ذخیره‌سازی کافی را در شهرها احداث کرده و در نهایت‌ آن‌ها را در صورت لزوم به شهرهای دیگر نیز انتقال دهید.

Mini Countries Build 6235150 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Mini-Countries

سایر نسخه‌های ویستلند

در بازی Mini Countries خواهیم دید که هرکدام از از منابع دارای ویژگی خاص خودشان هستند و به برنامه‌ریزی دقیقی نیاز دارند. شما باید در فصول مختلف، از ساختمان‌های صنعتی استفاده کرده و در صورت نیاز آن‌ها را ارتقا دهید. حتی می‌توانید برای تولید دانش در کشور، این منابع را صادر کرده و و سطح کار خود را حرفه‌ای تر کنید. نشانه‌های معروفی در کشور وجود دارد که قابل ادغام هستند و به تولید منابع بیشتر بسیار کمک خواهند کرد.

شما برای توسعه شهرهای خود در یک شاخه باید تصمیم‌گیری داشته باشید. می‌توانید از شهرهای کارگری استفاده کرده و ساختمان‌ها را به‌خوبی احداث کنید. شما به‌عنوان یک بازیکن وظیفه دارید که منابع خود را به شهرهای خواستار آن تحویل داده و کوتاهی در این زمینه نداشته باشید. بنابراین باید راه‌های ارتباطی را ایجاد کرده و روی آن‌ها تمرکز کافی داشته باشید. شهر کاگری یک مزیت بزرگ دارد و آن‌هم این است که می‌تواند به تجارت متصل شده و برای دیگر شهرها نیز نیروهای کافی تامین کند.

info

Mini Countries is a level-based strategy/puzzle game where a resource transport network must be built for a country.

Each level stands for a country that has different resources and characteristics. An ever increasing number of cities requires skill and good planning to meet the global request of resources for all cities. Upgrade cities and industries to provide better materials to your more demanding inhabitants.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows Vista/7/8/8.1/10

Processor: Intel 2 GHz Core 2 Duo or equivalent

Memory: 512 MB RAM

Graphics: 512 MB Video Memory, OpenGL 2

DirectX: Version 10

Storage: 400 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Microsoft Windows 7/8/8.1/10

Processor: Intel 3 GHz Core 2 Duo or equivalent

Memory: 2048 MB RAM

Graphics: 2048 MB Video Memory, OpenGL 2

Storage: 400 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

3) فایل های موجود در پوشه crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Mini Countries Build 6235150-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو