راهکارهای طبیعی برای چاقی و افزایش وزن در مدت زمان کوتاه

راهکارهای طبیعی برای چاقی و افزایش وزن در مدت زمان کوتاه


منبع: آرگا

83

1399/12/20

09:54


چاق شدن آرزوی بسیاری از افرادی می باشد که کمبود وزن دارند و دوست دارند اندامی ایده آل داشته باشند. در این مقاله برایتان بیان می کنیم که چگونه می توانید با استفاده از روش های ساده و بدون استفاده از قرص های چاقی وزن خود را بالا ببرید.

راهکارهای طبیعی برای چاقی و افزایش وزن در مدت زمان کوتاه

اگر از لاغری خود خسته شده اید و دوست دارید چاق شوید می توانید از راهکارهای طبیعی برای چاقی استفاده کنید. این روش ها طبیعی هستند و شما می توانید بدون استفاده از قرص ها و مکمل ها وزن خود را اضافه کنید.

راهکارهای طبیعی برای چاقی

تکنیک های طبیعی برای چاقی

بسیاری از افراد سعی می کنند لاغر شوند و از رژیم ها لاغری استفاده می کنند ولی برخی از افراد از کمبود وزن رنج می برند برای همین به دنبال روشی سالم و طبیعی هستند تا بتوانند کمی به وزن خود اضافه کنند. در ادامه راهکارهای طبیعی برای چاقی را برایتان بیان می کنیم.

داشتن میان وعده

میان وعده ها می توانند به شما کمک کنند تا به چاقی دلخواه خود برسید بنابراین سعی کنید در هر میان وعده از موادی همچون آجیل ها، کره بادام زمینی، پنیر، میوه های خشک شده و آووکادو استفاده کنید و در میان وعده ها برای چاق شدن می توانید از شکر و چربی بیشتری استفاده کنید و بدون استفاده از مکمل ها چاق شوید.

ورزش کردن

ورزش کردن هم برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد و هم برای افرادی که می خواهند چاق شوند گزینه مناسبی است. ورزش های قدرتی کمک می کند تا علاوه بر افزایش وزن عضلات خود اشتهای شما باز تر شود و در نتیجه به راحتی چاق می شوید.

ورزش کردن و چاقی

افزایش تعداد وعده های غذایی

اگر دوست دارید به راحتی چاق شوید می توانید تعداد وعده های غذایی خود را بالا ببرید. می توانید ۵ وعده غذایی کوچک را جایگزین وعده های اصلی کنید و به آسانی چاق شوید. برای تاثیر گذاری بیش تر می توانید از تخم کتان پخته شده استفاده کنید.

استفاده از نوشیدنی ها

سعی کنید برای افزایش وزن خود نوشیدنی ها را انتخاب کنید. برای چاقی می توانید از نوشابه ها و کوکی ها استفاده کنید. سعی کنید از نوشیدنی های انرژی زا قبل از وعده های غذایی استفاده کنید.

غذا های مناسب بخورید!

غذا هایی که استفاده می کنید می تواند بر چاق شدن تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد بنابراین سعی کنید از غذا هایی استفاده کنید که در ادامه برایتان معرفی خواهیم کرد.

  • شیر برای چاقی منبع مناسبی کمی باشد زیرا دارای مواد پروتئینی و چربی است و علاوه بر چاقی می تواند کلسیم مورد زیرا را برای بدن شما تامین کند.
  • کوکتل پروتئین به شما کمک می کند تا علائه بر ساختن عضلات وزن شما اضافه تر شود.
  • برنج هم یکی از موادی می باشد که دارای کالری بسیار بالایی است و حدودا ۱ لیوان برنج ۴۰۰ کالری دارد و می تواند به راحتی به اضافه وزن شما کمک کند.
  • گوشت قرمز سرشار از پروتئین بوده و به چاق شدن کمک می کند.
  • استفاده از نشاسته و نان غلات به راحتی می تواند وزن شما در طی  یک هفته بالا ببرد. از منابع مناسب برای نشاسته می توان به سیب زمینی، ذرت، گندم، لوبیا، جو، پاستا و غلات اشاره کرد.
  • یک عدد ماهی سالمون حدودا ۲۴۰ کالری دارد و از چربی های مناسب می باشد و ضرری برای بدن ندارد و می تواند وزن شما را به طور طبیعی بالا ببرد.

غذا های مناسب برای افزایش وزن

نکات طلایی برای چاقی

نکات مهمی وجود دارد که علاوه بر راهکارهای طبیعی برای چاقی می تواند به شما کمک کند تا از چاقی رها شوید.

  • قبل از غذا از خوردن آب بپرهیزید تا معده شما پذیرای غذای بیش تری باشد.
  • سعی کنید روزانه یک لیوان معجون مناسب بخورید.
  • قبل از خواب یک لیوان شیر بنوشید.
  • وعده های غذایی خود را بیش تر کنید.
  • سعی کنید از بشقاب های بزرگ تری استفاده کنید.
  • سعی کنید قهوه و نسکافه خود را با خامه بخورید.
  • به اندازه مناسب بخوابید تا بتوانید به چاقی مناسب برسید.
  • سیگار نکشید تا بتوانید چاق شوید و وزن خود را افزایش دهید.
  • سعی کنید قبل از غذا از سالاد های سبزیجات استفاده نکنید و خوردن آن ها را به انتهای غذا خوردن موکول کنید تا بتوانید به خوبی غذا بخورید و چاق شوید.

استفاده از روش های طبیعی برای چاق شدن می تواند به سلامتی شما کمک کند.

در نظر داشته باشید که داشتن یک رژیم غذایی می تواند به شما کمک کند که وزن کم کنید و یا به وزن خود بیفزایید. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا را در زمینه رژیم غذایی، رژیم چاقی کم هزینه و رژیم چاقی سریع را مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو