نکات ست کردن زیورآلات و رازهایی که فقط جذاب ها می دانند

نکات ست کردن زیورآلات و رازهایی که فقط جذاب ها می دانند


منبع: آرگا

100

1400/1/12

13:10


زیورآلات از انواع اکسسوری های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان به شما می روند و بهتر است شما با نحوه کردن ست کردن زیورآلات آشنا باشید تا بتوانید استایلی متفاوت و جذاب برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف داشته باشید.

نحوه ست کردن زیورآلات

ست کردن اکسسوری ها و جواهرات در استایل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما طرح و رنگ جواهرات را به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشد. در مطالب قبلی زیورآلات مناسب رنگ پوست و نحوه نگهداری زیورآلات نگین دار را مطالعه کردید در ادامه با نحوه ست کردن جواهرات آشنا خواهید شد.

ست کردن جواهرات

روش هایی برای ست کردن جواهرات

یکی از قوانین فشن و مد این می باشد که برای شیک تر به نظر رسیدن فقط باید به یک المان توجه داشته باشید و این قانون بدین معنا می باشد که اگر لباس شما پر زرق و برق است باید از زیورآلات زرق و برق دار و کار شده در استایل خود استفاده نکنید و اگر رنگ لباس تان تند و روشن می باشد بهتر است از زیورآلات تیره و ملایم استفاده نمایید.

ست کردن جواهرات

اگر تمایل دارید به کمک زیورآلات استایلی متفاوت و بی نظیر خلق نمایید بهتر است به جزئیات لباس تان توجه داشته باشید. اگر از لباس هایی اسپرت در پوشش خود استفاده کرده اید بهتر است زیورآلات را از بین مدل های ساده و بدون زرق و برق انتخاب کنید.

اگر از زیورآلات ظریف در استایل خود استفاده کرده اید می توانید تعداد آن ها را زیاد کنید و اگر زیورآلات مورد استفاده تان بزرگ می باشند باید تعداد آن ها را کمتر نمایید. در صورت تمایل می توانید گردنبند کوتاه و بلند را در استایل خود با یکدیگر ست نمایید.

 

ترفندهایی برای ست کردن زیورآلات

اگر تمایل دارید از چند زیورآلات استفاده کنید باید به فرم اندام و ظاهر صورت تان توجه داشته باشید تا استایل کلی شما جذاب و متفاوت تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که شکل ظاهری یک جواهر باعث تقویت شکل ظاهری شما می شود و اگر صورت شما گرد می باشد بهتر است از گوشواره گرد استفاده نمایید تا صورت شما گردتر به نظر برسد.

اگر شکمی بزرگ و برآمده دارید نباید از گردنبندهای بلند استفاده نمایید زیرا این کار باعث می شود تا توجه به شکم شما جلب شود و اگر رنگ پوست تیره ای دارید بهتر است از زیورآلات طلایی استفاده نمایید.

ترفندهایی برای ست کردن جواهرات

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از چند جواهر استفاده نمایید بهتر است بین آن ها فاصله مناسبی را قرار بدهید تا تاثیرگذاری خود را از دست ندهند. توجه داشته باشید که در این روش نباید از گوشواره و گردنبندهای بزرگ استفاده نمایید زیرا نقطه اصلی برهم می خورد و حتما باید زیورآلات اصلی جدا از یکدیگر باشند و بین آن ها نیز به اندازه کافی فاصله وجود داشته باشد.

ست نمودن جواهرها

در صورت تمایل می توانید برای جذابیت بیشتر ظاهری تان از جواهرات رنگی استفاده نمایید و رنگ جواهرات را می توانید با رنگ لباس یا رنگ تزیین لباس هایتان ست نمایید.

شما می توانید از دو یا سه انگشتر در استایل خود استفاده نمایید توجه داشته باشید که انگشترها نباید همه انگشت های شما را پوشش بدهند.

جواهرات نگین دار از انواع اکسسوری های محبوب می باشند و در صورت تمایل شما می توانید از آن ها برای حضور در مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده نمایید همچنین بهتر است نگین جواهرات را با تزیینات مانتو یا لباس مجلسی تان ست نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

ست کردن جواهرها

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با نحوه ست کردن جواهرات در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیداریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید تغییرات مثبتی را در ظاهر و استایل خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو