بلیط هواپیما تهران در پرترددترین مسیرها

منبع: آرگا

93

1400/2/18

18:33


سفر به پایتخت همیشه از پرترددترین و پرهیجان‌ترین سفرهای ایران است. فرقی نمی‌کند که برای سفر کاری به تهران می‌روید یا بازدید از جاذبه های تاریخی و توریستی؛ این شهر همیشه چیزی برای عرضه‌کردن دارد. کاخ گلستان، باغ فردوس، دربند و درکه، پیست اسکی توچال، دریاچه چیتگر و برج میلاد از جاهای دیدنی تهران هستند. بهترین زمان سفر به تهران برای بازید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آن، ایام نوروز و اوایل پاییز است که شهر خلوت و خوش آب‌وهواتر است. حال اگر بخواهیم سریع‌ترین و آسان‌ترین راه سفر به تهران را نام ببریم، باید هواپیما را نام ببریم. اگر قصد تهیه بلیط هواپیما تهران را دارید، با ما در این مقاله همراه شوید تا بهترین بلیط را خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران

قیمت بلیط هواپیما تهران

قیمت بلیط هواپیما بسته به عوامل مختلفی مانند نوع بلیط، کلاس هواپیما و نوع ایرلاین تغییر می‌کند؛ اما برای سفر به تهران که در همه روزها و فصل‌ها یک مقصد پرتردد است، قیمت بلیط هر لحظه ممکن است تغییر کند. البته قیمت بلیط هواپیما تهران در صبح روزهای کاری گران‌تر است؛ چراکه بیشتر مسافران کاری که به تهران سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند صبح زود به فرودگاه برسند و آخرشب هم به شهر خود برگردند. پس با توجه به زمان حرکت و هدفتان از سفر، مناسب‌ترین بلیط هواپیما تهران را خریداری کنید. می‌توانید با مراجعه به سایت ره بال آسمان لیست ساعت‌های پرواز تهران را مشاهده کنید و برای ساعت پرواز دلخواهتان، بلیط رزرو کنید. همچنین می‌توانید انواع بلیط هواپیما تهران مانند: بلیط چارتر تهران، بلیط سیستمی تهران و بلیط لحظه آخری تهران را در سایت ره بال آسمان ببینید.

بهترین زمان خرید ارزان بلیط هواپیما تهران

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما تهران را می‌توان از دو نظر زمان سفر و قیمت بلیط بررسی کرد. اگر برای سفر کاری به تهران می‌روید، بهتر است طوری بلیط رفت‌وبرگشت را بگیرید که صبح به مقصد برسید، کارهای اداریتان را انجام دهید و در انتهای همان روز در مسیر برگشت باشید؛ اما اگر به قصد تفریح به تهران سفر می‌کنید، ایام نوروز گزینه مناسبی است. چراکه هم شهر خلوت تر است و هم آب‌وهوا بهتری دارد. از نظر قیمت بلیط، اگر می‌خواهید بلیط هواپیما را ارزان‌تر بخرید، روزهای تعطیل و ساعت‌های پایانی روز را انتخاب کنید.

انواع بلیط هواپیما تهران

برای سفر به تهران بلیط‌های چارتر، سیستمی و لحظه آخری در دسترس است که با توجه به نیازتان می‌توانید بلیط مناسبی را تهیه کنید. بلیط های چارتر که قیمت مناسب‌تری دارند، برای بازه‌های کم‌سفر بسیار مناسب هستند. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما تهران را ارزان تهیه کنید، بلیط چارتر تهران نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد کاملاً مناسب است. نوع دیگر بلیط‌ها، بلیط‌های سیستمی هستند که اگر از چندماه قبل از سفر آن‌ها را تهیه کنید، قیمت مناسب‌تری دارند. معمولاً کیفیت پرواز سیستمی قابل قبول است و هرچه به تاریخ پرواز نزدیک می‌شود، قیمت بلیط سیستمی هواپیما تهران افزایش می‌یابد. البته زمانی که مسافر بسیار کم است، قیمت بلیط‌ها را کاهش می‌دهند تا مسافر بیشتری جذب کنند. اگر برای انجام کاری ناچار هستید که تا چند ساعت دیگر تهران باشید، تنها یک پیشنهاد برایتان وجود دارد؛ آن هم خرید بلیط لحظه آخری هواپیما تهران است. خرید بلیط لحظه آخری ارزان تهران به شانستان بستگی دارد. به‌طور کلی قیمت‌گذاری بلیط‌های لحظه آخری به این صورت است که در بازه زمانی کم‌سفر مانند آخر هفته‌ها، چارترکننده و ایرلاین برای جذب مسافر بیشتر و ضرر کمتر، قیمت بلیط‌های لحظه آخریشان را کاهش می‌دهند و برعکس، در بازه‌های زمانی پرسفر مانند صبح روزهای کاری اول هفته، قیمت بلیط لحظه آخری را تا بیشترین حد مجاز خود افزایش می‌دهند. با مراجعه به سایت ره بال آسمان می‌توانید قیمت هریک از بلیط‌های چارتر، سیستمی و لحظه آخری را مشاهده کرده و بلیط مناسبی را رزرو کنید.

روش های خرید بلیط هواپیما تهران

بعد از مشخص‌شدن تاریخ سفر، بهتر است از چندماه قبل اقدام به رزرو بلیط کنید. همان‌طور که درپیش اشاره کردیم، اگر از چندماه قبل اقدام به تهیه بلیط کنید، می‌توانید بلیط چارتر و قیمت مناسبی را خریداری کنید. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید به دوصورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنید.

 رزرو حضوری بلیط هواپیما تهران

خرید حضوری بلیط هواپیما تهران از تمام آژانس‌های هواپیمایی امکان‌پذیر است؛ اما قبل از تصمیم به خرید با این شیوه، توجه کنید که باید حداقل چندین ساعت از روز کاری‌تان را برای ماندن در ترافیک، مسیر رفت‌وبرگشت به دفتر آژانس هواپیمایی و زمان انتظار در آنجا اختصاص دهید. یکی دیگر از ایرادهای این روش آن است که نمی‌توانید انواع بلیط های مختلف در تاریخ‌های نزدیک به سفرتان را با هم مقایسه کنید و ناچار هستید یکی از پیشنهادهای کارشناس فروش را انتخاب کنید. به همین دلیل استقبال از این روش بسیار کم است.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما تهران

 رزرو آنلاین بلیط هواپیما تهران

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران بهترین انتخاب برای شروع سفر به پایتخت است. می‌توانید عبارت خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران را جست‌وجو کنید و از سایت‌های معتبر بلیط خود را بخرید؛ اما پیشنهاد ما خرید از سایت ره بال آسمان است. برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما تهران باید به سایت ره بال آسمان مراجعه کنید، روی تب هواپیما کلیک کنید و بعد از تعیین مبدأ، تاریخ سفر و تعداد مسافران، دکمه جستجو را بزنید. سپس بلیط های هواپیما تهران را بررسی و یکی را انتخاب کنید. درنهایت با تکمیل فرآیند خرید، فقط چند ثانیه منتظر صدور بلیط هواپیما تهران خود باشید. اگر می‌خواهید بهترین بلیط متناسب با نیاز خود را با سرعت بالا و اطمینان بیشتر بخرید، از فیلترهای موجود در صفحه پیشنهاد پروازهای ره بال آسمان نیز کمک بگیرید.

فرودگاه های تهران

تهران دو فرودگاه مجزا برای پروازهای داخلی و پروازهای خارجی دارد. فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی. این دو فرودگاه پررفت‌وآمد ترین فرودگاه‌های ایران هستند که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم:

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد که در غرب تهران قرار گرفته است، تمام پروازهای داخلی از/ به تهران را تحت پوشش قرار می‌دهد. فرودگاه مهرآباد چهارمین فرودگاه ایران و خاورمیانه است. در حال حاضر این فرودگاه با ۴ ترمینال، سالانه پذیرای حدود ۱۸ میلیون مسافر با همکاری ۱۵ شرکت هواپیمایی داخلی ( آتا، اترک، کاسپین، ایران‌ایر، ایران ایرتور، آسمان، کارون، کیش ایر، ماهان، معراج، قشم، تابان، وارش، زاگرس و…) است. هم‌چنین مهرآباد ۵ پارکینگ خودروی مسافر با ظرفیت ۷۰۰۰ محل توقف دارد. این فرودگاه بین‌المللی مجتمع خدمات رفاهی بی‌نظیری نیز دارد.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، دومین فرودگاه تهران است که در ۳۰ کیلومتری این شهر و در یک سایت ۱۴هزارهکتاری ساخته شده است. تمام پروازهای خارجی از/ به تهران در این فرودگاه انجام می‌شود. شرکت شهرِ فرودگاهی امام خمینی این فرودگاه را اداره می‌کند و مرکز فعالیت شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر، کاسپین، تابان و زاگرس است. برخی از امکانات و خدمات فرودگاه بین‌المللی امام خمینی عبارتند از پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ، کافی‌نت، جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP)، اورژانس و سالن استراحت.

در فرودگاه مهرآباد تهران از کدام ترمینال باید وارد شوم ؟

حتماً برای شماهم پیش آمده است که در روز سفر برای این‌که به کدام ترمینال فرودگاه مهرآباد بروید گیج شده‌اید یا قصد داشتید به استقبال کسی بروید اما نمی‌دانستید که هواپیمای او در کدام ترمینال به زمین می‌نشیند. در ادامه لیستی از پروازهای ورودی و خروجی هرکدام از ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد را برای شما تهیه کرده‌ایم تا به‌راحتی ترمینال خود را پیدا کنید:

ترمینال ۱:

پروازهای ورودی: ندارد

پروازهای خروجی: هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی وارش

ترمینال ۲:

پروازهای ورودی: هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی آتا، قشم ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی کارون، ایران ایر، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی وارش.

پروازهای خروجی: هواپیمایی آتا، قشم ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی کارون، ایران ایر، هواپیمایی ایران ایرتور.

ترمینال ۴:

پروازهای ورودی: ندارد.

پروازهای خروجی: هواپیمایی آسمان، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی تابان، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی اترک، هواپیمایی پویا، هواپیمایی ساها، هواپیمایی سپهران.

ترمینال ۶:

پروازهای ورودی: هواپیمایی آسمان، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی تابان، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی اترک، هواپیمایی پویا، هواپیمایی ساها، هواپیمایی سپهران.

پروازهای خروجی: ندارد.

پرترددترین مسیرهای منتهی به تهران

بلیط هواپیما مشهد تهران، بلیط هواپیما شیراز تهران، بلیط هواپیما تبریز تهران، بلیط هواپیما اصفهان تهران و بلیط هواپیما اهواز تهران ازجمله پرترددترین مسیرهای منتهی به پایتخت هستند که در طول سال تقاضای زیادی دارند.

چرا پیشنهاد می‌کنیم بلیط هواپیما تهران را از سایت ره بال آسمان بخرید؟

خرید بلیط هواپیما تهران ارزان قیمت به صورت آنلاین


  1. ره بال آسمان از معتبرترین آژانس‌های هواپیمایی است که از دهه ۱۳۸۰ سابقه فروش آنلاین بلیط هواپیما دارد؛
  2. پشتیبانان آنلاین ۲۴ساعته‌اش در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شماست؛
  3. امکان خرید بلیط هواپیما تهران از تمام پروازهای جاری برای تمام مسیرهای داخلی را فراهم کرده است؛
  4. امکان خرید بلیط هواپیما تهران از تمام مبدأهای خارجی و برعکس نیز در ره بال آسمان وجود دارد؛
  5. خدمات آنلاین کنسلی بلیط و استرداد وجه را ارائه می‌کند؛
  6. مسافران می‌توانند در کنار رزرو انواع بلیط هواپیما تهران مانند: بلیط لحظه آخری تهران و بلیط چارتر تهران و بلیط سیستمی تهران؛ هتل خود را از سایت ره بال آسمان نیز رزرو کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو