مدل لباس شب ۱۴۰۰ با طرح ها و استایل های مد شده

مدل لباس شب ۱۴۰۰ با طرح ها و استایل های مد شده


منبع: آرگا

165

1400/3/1

12:27


در این مطلب با انواع مدل لباس شب ۱۴۰۰ برای خانم ها و دختران مشکل پسند آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

لباس شب از انواع لباس های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و شما می توانید از این طرح لباس برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید. مدل لباس شب ۱۴۰۰ در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل لباس شب ۱۴۰۰ شیک و زیبا

برای دوخت لباس شب از طرح و رنگ های متنوع استفاده می شود و بهتر است هر خانمی لباس خود را به صورتی انتخاب نماید که با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری اش مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مدل لباس شب زیبا

طرح های پیراهن شب بلند ۱۴۰۰

لباس شب ها در انواع طرح های لباس شب کوتاه و لباس شب بلند موجود می باشند و بهتر است شما قبل از هر چیز در مورد اندازه قد لباس تصمیم گیری نمایید سپس با توجه به اندازه قد خود لباس شب با طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

برای دوخت لباس شب از پارچه ها با رنگ های مختلف استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت برای حضور در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است رنگ لباس خود را بدرستی انتخاب نمایید. خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب در انتخاب رنگ لباس محدودیتی ندارند و اگر شما دارای فرم اندامی درشت هستید بهتر است رنگ لباس خود را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید.

در دوخت برخی از لباس شب ها از ترکیب رنگ های مختلف تیره و روشن استفاده می شود و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید استایلی منحصر به فرد داشته باشید بهتر است از این طرح ها در پوشش خود استفاده نمایید.

لباس شب بلند برای خانم های قد بلند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و شما می توانید این طرح لباس شب را با کفش پاشنه بلند مجلسی بپوشید همچنین برخی از این طرح لباس ها به صورت آستین دار دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهری باحجاب داشته باشید بهتر است لباس شب خود را آستین دار انتخاب کنید.

مدل های لباس شب شیک

مدل های لباس شب 1400

لباس شب شیک

پیراهن شب بلند

مدل لباس شب خاص

مدل لباس شب آستین دار

مدل لباس شب 1400 آستین دار و بلند

مدل های لباس شب

مدل لباس شب 1400 آستین دار

لباس شب شیک و خاص

لباس شب شیک

مدل لباس شب 1400 رنگ تیره

مدل لباس شب رنگی 1400

مدل لباس شب 1400 خاص

لباس شب زرد

مدل لباس شب شیک و بلند

پیراهن شب 1400

لباس شب رنگ روشن

مدل های لباس شب

مدل لباس شب 1400 بلند

طرح های لباس شب کوتاه ۱۴۰۰

لباس شب های کوتاه پرطرفدار هستند و اگر شما استایلی بی نظیر و پاهایی خوش فرم دارید بهتر است از این طرح ها در پوشش خود استفاده نمایید.

برای تزیین لباس شب از پارچه های توری و نگین و سنگ های تزیینی و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید فرم اندام تان جذاب به نظر برسد بهتر است از پیراهن شب طرح دار یا کار شده در پوشش خود استفاده کنید.

لباس شب ساده نیز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری آراسته داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین اگر شما از این طرح لباس ها در پوشش خود استفاده کرده اید بهتر است اکسسوری هایتان را طرح دار و کار شده انتخاب نمایید تا در استایل تان تنوع ایجاد شود.

لباس شب کوتاه 1400

مدل لباس شب شیک

لباس شب

مدل لباس شب 1400 قرمز

پیراهن شب رنگ روشن

لباس شب سفید

لباس شب طرحدار

لباس شب زنانه و دخترانه 1400

مدل لباس شب رنگ تیره

 

لباس شب قرمز

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های لباس شب ۱۴۰۰ آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید در پوشش خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو