دانلود بازی Rise Eterna برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

دانلود بازی Rise Eterna برای کامپیوتر – نسخه Razor1911


منبع: دانلود ها

132

1400/3/21

23:00


بازی Rise Eterna یک نوستالژی بی نظیر برای شما خواهد داشت و می‌توانید در سبک نقش آفرینی به تجربه آن بینشنید. بازی گیم‌پلی تاکتیکی داشته و الهام گرفته شده از بزرگ‌ترین عناوین کلاسیکی است که تاکنون عرضه شده‌اند. شما می‌توانید سفری پر ماجرا را شروع کرده و با طیف وسیعی از شخصیت‌های منحصربه فرد، آن‌ها را تجربه کنید. می‌توانید با این شخصیت‌ها آشنا شده و در داستان جذاب آن‌ها غرق شوید. بازی شما را با ۱۴ شخصیت همراه خواهد کرده و توانایی خارق العاده هرکدام را نیز به شما معرفی می‌کند.

می‌توانید در مبارزات حماسی بازی پیش روی کرده و کابوس‌هایی را تجربه کنید که تا کنون نظیر آن را ندیده‌اید. بازی داستانی پخته به شما خواهد داد که ارتباط بین دو روح از دست رفته را روایت می‌کند. این ارواح تلاش می‌کنند که معنای زندگی را کشف کرده و در کنار هم به نبرد با ناملایمات بروند. شما باید ارتش خود را ساخته و می‌توانید از امکان شخصی سازی شخصیت‌ها بیشترین بهره را ببرید. می‌توانید مهارت‌های خود را گسترش داده و امپراطوری خود را تکمیل کنید.

Rise Eterna PC-Razor1911

دانلود-بازی-Rise-Eterna

در بازی Rise Eterna قابلیت استفاده از محتواهای پنهان بازی هم فراهم شده است که برای‌تان چالش‌های بیشتری را خواهند داشت. بازی عمیق‌تر از آن که تصورش را کنید. در همه جا امکان جستجو در محیط وجود داشته و می‌توانید به قهرمان بی چون و چرای بازی تبدیل شوید. شما عاشق آتش هستید و می‌توانید از آن برای کشفیات خود استفاده کنید. بازی از عناوین کلاسیک به نوعی تشکر کرده است و شما نیز اگر به آن‌ها علاقه دارید، یقینا بیش از دیگر بازیکنان برای همراهی با شخصیت‌ها علاقه خواهید داشت. بازی پیچ و تاب مدرنی هم در بخش داستانی خود ایجاد کرده است که هیجان انگیز خواهد بود.

info

Feed your nostalgia with a tactical RPG inspired by the greatest classical titles. Take on an adventurous journey, meet a whole range of unique characters, and immerse yourself in an engaging storyline.

Recruit up to 14 characters, each with their unique abilities, and defeat your worst nightmare in epic fights. Unveil a dark and mature story focused on the relationship between two lost souls trying to discover the meaning of their lives, fighting side by side.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8, 10

Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia 320M or higher, or Radeon 7000 or higher, or Intel HD 3000 or higher

DirectX: Version 9.0c

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Rise Eterna-Razor1911:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو