کیفیت ماژول دوربین در ماکت آیفون ۱۳

کیفیت ماژول دوربین در ماکت آیفون ۱۳


منبع: برترین ها

99

1400/4/3

11:40


تصویر منتشر شده از ماکت‌ چهار مدل گوشی‌ آیفون ۱۳ ابعاد و طراحی ماژول دوربین متفاوت این سری را به خوبی نشان می‌دهد.

دیجیاتو: تصویر منتشر شده از ماکت‌ چهار مدل گوشی‌ آیفون ۱۳ ابعاد و طراحی ماژول دوربین متفاوت این سری را به خوبی نشان می‌دهد.

معمولا در ماکت‌ها‌ی گوشی‌ها تنها می‌‌توان اطلاعاتی در مورد کلیات طراحی و ابعاد فیزیکی دستگاه به دست آورد. ماکت‌های چهار مدل گوشی آیفون ۱۳ منتشر شده است و به نظر می‌رسد اپل با انجام برخی تغییرات جزئی، یک بار دیگر قصد دارد نسل جدید را با طراحی آیفون ۱۲ به بازار عرضه کند. همانطور که در این ماکت‌ها مشخص شده است، سنسور دوربین‌ گوشی‌های آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی طراحی مورب (به جای عمودی) به خود گرفته است.

کیفیت ماژول دوربین در ماکت آیفون ۱۳

«سانی دیکسون» که این تصویر را منتشر کرده می‌گوید نسخه پرو مکس این سری کمی بزرگتر از نسخه‌های دیگر است. باتوجه به تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد تمام مدل‌های آیفون ۱۳ ضخامت بیشتری نسبت به نسل قبلی داشته باشند که البته این تفاوت در حد میلی‌متر است. به علاوه ظاهرا میزان بیرون زدگی ماژول دوربین نیز در حد میلی‌متر بیشتر خواهد بود. شاید علت این موضوع به استفاده از باتری‌های بزرگتر و دوربین‌های بهبود یافته از سوی اپل ارتباط داشته باشد.

همچنین به گفته تحلیلگران TrendForce هر چهار مدل این سری به فناوری لرزشگیر «سنسور شیفت» مجهز و دوربین فوق عریض آن‌ها، به احتمال زیاد داری لنز بهبودیافته (۶P) با فوکوس خودکار خواهد بود. علاوه بر این، همانطور که در ماکت‌ها نیز دیده می‌شود، فقط دو مدل پرو از فناوری لیدار برخوردار خواهند بود.

کیفیت ماژول دوربین در ماکت آیفون ۱۳

با وجود ماکت‌های این سری که در دسترس تولیدکنندگان قاب قرار گرفته، می‌توان گفت که هم اکنون چندین مورد قاب آیفون ۱۳ برای فروش در سایت‌ها قرار گرفته است. برای مثال اخیرا تصاویری از قاب محافظ آیفون ۱۳ پرو مکس منتشر شده بود که در ادامه مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

باید گفت اپل پس از اینکه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا گوشی‌های سری آیفون ۱۲ خود را با یک ماه تاخیر معرفی کرد، به نظر می‌رسد اکنون برای معرفی آیفون ۱۳ در شهریور ماه آمادگی داشته باشد. با این حال هنوز هیچ خبر رسمی درباره زمان معرفی گوشی جدید آیفون اعلام نشده و همچنان ممکن است اپل با تاخیر از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند.

کیفیت ماژول دوربین در ماکت آیفون ۱۳

کیفیت ماژول دوربین در ماکت آیفون ۱۳

کیفیت ماژول دوربین در ماکت آیفون ۱۳

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو