چگونه از فضای کوچک اداری بیشترین بهره را ببریم؟

چگونه از فضای کوچک اداری بیشترین بهره را ببریم؟


منبع: پارس ناز

131

1400/4/5

12:00


چگونه از فضای کوچک اداری بیشترین بهره را ببریم؟

پارتیشن های اداری می توانند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخلی محیط کار شما باشند. آن ها روشی انعطاف پذیر و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، تقسیم بندی محیط یا ایجاد اتاق های مجزا هستند که می توانند به زیباسازی و دکوراتیو بودن محیط شما نیز کمک کنند.

 

پارتیشن ها در انواع متنوعی طراحی و تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی، مزایا، معایب، متریال، طرح و رنگ، نحوه نصب و قیمت متفاوتی هستند. البته نصب پارتیشن ها بسیار آسان است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان و حداقل اختلال در کار و فعالیت، آن ها را نصب نمایید.

 

پارتیشن دوجداره آفن

از مهمترین دلیل استفاده از پارتیشن اداری دو جداره می توان به تقسیم بندی زیبا و همینطور درست هر فضا و مکانی مانند منزل و محیط های اداری اشاره کرد. پارتیشن های دو جداره از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که انتخاب آن برای افرادی که قصد تغییرات اساسی در محیط اداری یا فضای منزل خود را دارند، بسیار مناسب می باشد. در پارتیشن ‌های اداری دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌ تکه و بزرگ وجود دارد.

چگونه از فضای کوچک اداری بیشترین بهره را ببریم؟

تفکیک فضا با پارتیشن دوجداره

 

در این نوع پارتیشن از ستون استفاده زیادی نمی ‌شود، زیرا بدنه پارتیشن به‌ اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می ‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌ دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن ‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می ‌باشد. مطمئناً برای مشتریان یکی از معیارهای انتخاب، زیبایی پارتیشن می ‌باشد. این نوع پارتیشن محدودیت رنگ ندارد و مشتریان می ‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.

 

برای ساخت پارتیشن‌ دوجداره از پروفیل های 10*10 استفاده می‌ شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ ها، یک ‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌ گیرد.پارتیشن دوجداره آفن در انواع متنوعی طراحی و تولید می شود که برای خرید پارتیشن دوجداره باید به قیمت، انواع، ویژگی ها، اندازه، طرح و رنگ، نحوه نصب و اجرا نیز توجه کنید.

 

از پارتیشن ها به عنوان یک دیوار و محافظ استفاده می شود تا فضاهایی که نیاز داریم را در محیط خود به وجود آورید. از پارتیشن های دوجداره بعنوان جلوگیری از مزاحمت های شنیداری و دیداری استفاده می شود.

 

معمولا جنس پارتیشن دو جداره از شیشه و یا ام دی اف بوده که ضخامت هر جداره از MDF 16 میلی متی می باشد. برای ایجاد کاربری بیشتر و همینطور داشتن میزان نور کافی در فضا، پارتیشن دوجداره در ارتفاع های مختلف طراحی و تولید می شود.

 

انواع پارتیشن دو جداره

پارتیشن های اداری دو جداره نیز همانند پارتیشن اداری تک جداره دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام متناسب با محیط مورد نظر و همینطور سلیقه مشتری انتخاب و خریداری می شود. انواع پارتیشن اداری دو جداره شامل موارد زیر است:

 

* پارتیشن دو جداره ام دی اف (MDF)

* پارتیشن دو جداره آلومینیومی

* پارتیشن دو جداره شیشه ای

* پارتیشن دوجداره ام دی اف

 

پارتیشن دو جداره MDF یکی از پرکاربرترین پارتیشن های دوجداره می باشد. این نوع پارتیشن از ترکیب پانل های ام دی اف و یا قاب های شیشه خور تشکیل شده است. این نوع پارتیشن بیشتر برای محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه از فضای کوچک اداری بیشترین بهره را ببریم؟

پارتیشن اداری

در پارتیشن های ام دی اف از فوم سایلنت، پانل آکوستیک و همینطور شیشه دوجداره آکوستیک با گاز میانی آرگون در این نوع پارتیشن ها، از درجه آکوستیکی بسیار زیاد برخوردار بوده و همین امر موجب شده تا از پرکابرد ترین پارتیشن های دوجداره اداری محسوب شود.

 

پارتیشن دوجداره شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین پارتیشن این روزهای محیط های مدرن می باشد. از مزایای استفاده از

 می توان به افزایش زیبایی محیط اداری و همینطور بزرگتر نشان دادن آن محیط اشاره کرد.

 

قیمت پارتیشن اداری دوجداره

قیمت پارتیشن دوجدار براساس متریال مصرفی که برای آن استفاده می شود مانند ام دی اف، شیشه، آلومینیوم متفاوت می باشد. علاوه بر آن ابعادی که قرار است برای آن پارتیشن دوجداره به کار برود نیز بر روی قیمت آن تاثیرگذار می باشد. از این رو به شما خواهیم گفت به دنبال پارتیشن دوجداره ارزان نباشید.

 

پارتیشن شیشه ای (فریم لس) آفن

اگر در محیط اداری خود به دنبال آن هستید که چند عنصر انتقال نور، زیبایی و همینطور طراحی مدرن و مینیمال را همزمان باهم داشته باشید و علاوه بر آن به دنبال این هستید که علاوه بر داشتن حریم خصوصی از محیطی باز و دلباز بهره ببرید، بهترین راه پارتیشن بندی و همینطور استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس را به شما پیشنهاد می دهیم. پارتیشن بندی شیشه ای آفن در انواع متنوعی طراحی و تولید می شود که برای خرید پارتیشن شیشه ای یا فریم لس باید به قیمت، انواع، ویژگی ها، اندازه، طرح و رنگ، نحوه نصب و اجرا نیز توجه کنید.

 

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن شیشه ای چیست؟ این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از افراد که قصد خرید پارتیشن شیشه ای فریم لس را دارند، به وجود آمده باشد. پارتیشن شیشه ای مات به دلیل ویژگی هایی که دارد به خوبی می توانند نور را در فضا پخش کند.

 

درست است استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضا استفاده شده و موجب می شود فضاها از هم تفکیک شوند، اما بخاطر استفاده از پارتیشن تمام شیشه، به هنگام نصب پارتیشن شیشه ای فضا کوچک به نظر نخواهد آمد.از پارتیشن شیشه ای اداری بیشتر در فضاهای لوکس و مدرن اداری بسیار استفاده می شود و بیشترین استفاده ای که از پارتیشن شیشه ای می شود در قسمت کنفرانس و مدیریت می باشد.

 

پارتیشن فریم لس شامل فریم آلومینیومی 4 سانت با شیشه های 10 میل سکوریت شده می باشد. نقاط اتصال شیشه ها به یکدیگر توسط یک پروفیل پارتیشن شیشه ای به شکل H از جنس pvc مهار می شوند. استفاده از این پارتیشن در محیط های اداری یک فضای باز و قابل کنترل برای مدیران را ایجاد خواهد کرد. همچنین یکی از مزایای پارتیشن های اداری آفن، عایق بودن در برابر صوت می باشد.

 

برخی از پارتیشن های شیشه ای (فریم لس) برای تقسیم بندی فضای مسکونی و خانه نیز مناسب هستند و می توان برای جدا کردن اتاق کار از دیگر فضای منزل یا جداسازی فضای هال و پذیرایی از پارتیشن شیشه ای منزل استفاه کرد. نحوه نصب پارتیشن شیشه ای بسیار آسان بوده و برخی از افراد که از دقت بالایی برخوردار هستند، می توانند با داشتن یک نیروی کمکی خودشان اقدام به نصب پارتیشن شیشه ای کنند.

چگونه از فضای کوچک اداری بیشترین بهره را ببریم؟

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای به دلیل تنوعی که دارند به پارتیشن شیشه ای طرح دار، پارتیشن شیشه ای مات، پارتیشن شیشه ای رنگی و پارتیشن شیشه ای متحرک نیز تقسیم بندی می شوند. که می توانید پارتیشن شیشه ای مورد نظر خود را با قیمت و هزینه ای مناسب خریداری کنید.

 

این نکته را هم باید اضافه کنیم که قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک به دلیل تفاوتی که با دیگر پارتیشن ها دارد، متفاوت می باشد.یکی دیگر از انواع پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن تک جداره می باشد که راهی عالی برای ارتقا دادن فضای مورد نظر شما می باشد و سطح های مختلف حریم خصوصی را برای شما و محیط مورد نظر فراهم می کند.

 

پارتیشن فریم لس چیست؟

پارتیشن های فریم لس در واقع نام دیگر پارتیشن شیشه ای می باشد که به صورت شیشه های تک جداره با ضخامت شیشه پارتیشن به قطر 10 میلیمتر و با ویژگی سکوریت نشکن می باشد. یکی از ویژگی های پارتیشن های فریم لس قابلیت اجرای آن با انواع سند بلاست به صورت کاملا مات یا طرحدار مانند آرم یا لولگو بر روی شیشه ها می باشد که این از پارتیشن ها جزو پارتیشن های خاص به شمار می رود.

 

خرید پارتیشن فریم لس معمولا برای شرکت هایی که دارای دید باز هستند مناسب می باشد و دلیل آن هم این است که به دلیل اینکه تماما از شیشه می باشد، دید بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.یکی از مزیت هایی که موجب می شود تا اقدام به خرید انواع پارتیشن فریم لس کنید این است که این نوع پارتیشن جای کمتری را در هنگام نصب بر روی زمین اشغال می کند.

 

برای خرید اینترنتی پارتیشن فریم لس می توانید به وب سایت شرکت آفن مراجعه کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مانند آشنایی با انواع پارتیشن اداری فریم لس، خرید پارتیشن با بهترین قیمت، هزینه نصب پارتیشن فریم لس و … با شرکت آفن تماس بگیرید.

 

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای به دو صورت پارتیشن شیشه ای تک جداره و همینطور پارتیشن شیشه ای دوجداره قابل پیاده سازی و اجرا می باشد. بهتر است با انواع پارتیشن های شیشه ای که براساس نصب و اجرا تقسیم می شوند بیشتر آشنا شوید:

 

* نصب و اجرا پارتیشن متحرک و ثابت

* نصب و اجرا با درب های لولایی و کشویی

* نصب و اجرا پارتیشن ریلی

* نصب و اجرا با شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه دوجدار

* نصب و اجرا به صورت فریم لس و فریم دار

 

پارتیشن های فریم لس بر اساس طرح و تنوع رنگی نیز تقسیم می شوند:

* پارتیشن شیشه ای طرح دار

* پارتیشن شیشه ای مات 

* پارتیشن شیشه ای رنگی 

* قیمت پارتیشن شیشه ای

 

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس را بر اساس ابعاد حدودی شیشه سکوریت، یراق آلاتی که برای آن استفاده می کنند و فریمی که توسط کارفرما انتخاب می شود که به صورت لولایی باشد و یا کشویی، محاسبه خواهد شد. برای برآورد حدودی قیمت پارتیشن فریم لس شما عزیزان می توانید با شماره 8399-021 تماس حاصل کرده تا کارشناسان ما به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

 

خرید اینترنتی پارتیشن شیشه ای

اگر قصد خرید انواع پارتیشن شیشه ای (فریم لس) دارید، می توانید به وب سایت آفن مراجعه کرده و هر یک از پارتیشن های مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و قیمت مناسب خریداری کنید.

 

سخن پایانی

با مراجعه به وب سایت (afn-furniture.com) می توانید انواع مبلمان اداری مانند میز اداری، صندلی و انواع پارتیشن اداری را با کیفیتی خوب و همینطور قیمتی مناسب تهیه بفرمایید. همچنین می توانید طرح های پیشنهادی خود را با کارشناسان این مجموعه به اشتراک گذاشته تا بهترین مدل از انواع مبلمان اداری را برای شما طراحی و تولید کنند.

 

آفن به عنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه مبلمـان اداری و طراحی داخـلی است که با بهره مندی از تیم هـای متخصص و خلاق، ایده هایی متمایز با آنچه تا کنون تجربه کرده اید و دستاوردهایی متنوع در حوزه مبلمان اداری و طراحی فضاهای داخلی مطابق با خواسته شما ارائه می نماید.

چگونه از فضای کوچک اداری بیشترین بهره را ببریم؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو