چگونه جراح بینی خوب پیدا کنیم؟

67

1400/4/13

17:58


ورود تکنولوژی به زندگی انسان باعث شد تا بیشتر به سمت و سوی استفاده و بهره وری از آن پیش برود تا جایی که تمایل پیدا کرد به دلخواه خود چهره ای شبیه تر به آنچه دوست دارد در آینه از خود ببیند. این زیبایی دلخواه را یک جراح زیبایی بینی به شما هدیه خواهد داد.

چگونه جراح بینی خوب پیدا کنیم؟

به گزارش بهداشت نیوز

نکات مهم در انتخاب جراح زیبایی بینی:

   زیبایی امری است طبیعی که تمامی افراد را به سمت خود جذب می کند. این زیبایی خواه یک گل باشد، خواه دیدن مناظر زیبای طبیعی یا دیدن زیبایی در صورت یک انسان.

 ورود تکنولوژی به زندگی انسان باعث شد تا بیشتر به سمت و سوی استفاده و بهره وری از آن پیش برود تا جایی که تمایل پیدا کرد به دلخواه خود چهره ای شبیه تر به آنچه دوست دارد در آینه از خود ببیند. این زیبایی دلخواه را یک جراح زیبایی بینی  به شما هدیه خواهد داد.

جراحی بینی از متداول ترین عمل هایی است که امروزه انجام می شود. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی چون تصادف یا داشتن بینی های گوشتی بزرگ که تناسب و زیبایی چهره را کاهش داده است به جراح بینی مراجعه می کنند تا بینی خود را بعد از عمل به شکل زیبایی ببینند که با صورت آنها تناسب بیشتری داشته باشد.

این زیبایی زمانی به چشم خواهد آمد که آن را به دست یک جراح حاذق و باتجربه بسپارید. چنانچه شما هم در ردیف افرادی هستید که تصمیم به جراحی بینی دارند بهتر است تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر افرادی که به سراغ جراح زیبایی بینی می روند افرادی هستند که بر اثر آسیب هایی مانند تصادف اقدام به این کار می کنند یا می خواهند تا با جراحی بینی شکل متفاوتی به چهره خود بدهند.لیست پزشکان متخصص جراح بینی شیراز ، اصفهان ، تهران وسایر شهرهای ایران را در سایت پی جو ببینید.

در هر صورت علت هر چه که باشد باید توجه کنید که آگاهی از  نکات مهم قبل از تصمیم و اقدام برای جراحی بینی اهمیت ویژه ای دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهد شد:

  • به گفته کارشناسان و جراحان بهترین سن برای جراحی بینی نوجوانی است. این سن در دختران حدود 16 سالگی و در پسران 17 سال می باشد. زیرا استخوان بینی تا این سنین رشد خواهند کرد. البته که دختران و پسران زیر 18 سال باید با رضایت والدین اقدام به این کار نمایند.

چگونه جراح بینی خوب پیدا کنیم؟

جراحی بینی بسیار عمل حساسی است از این رو نیاز به جراح زیبایی حاذق می باشد

 

  • بیشترین مراجعه کنندگان درخواست هایی مانند: باریک کردن استخوان بینی، گشاد یا تنگ کردن سوراخ بینی، صاف کردن بینی و تغییر نوک بینی به شکل های مختلف دارند که در برخی موارد به وفور دیده شده که این درخواست بر مبنای اصول درستی نبوده است. مخصوصا این موارد در دختران نوجوان بیشتر دیده می شود.
  • مراجعه به جراح زیبایی بینی با تجربه و حاذق از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در صورتی که این عمل ناموفق انجام شود تکرار آن باعث آسیب های جدی به ریه و  دستگاه تنفسی خواهد شد.
  • برخی از افراد ممکن است عمل جراحی بینی برایشان مشکلات تنفسی را فراهم آورد پس حتما با جراح خود در این خصوص صحبت نمایند و در صورت داشتن مشکلات تنفسی ایشان را مطلع کنید.
  • تمامی جراحان بینی به طور قانونی می توانند جراحی زیبایی بینی انجام دهند اما دقت نمایید که جراح انتخابی شما در عمل زیبایی و ترمیم مهارت کافی داشته باشد.

برای گرفتن نتیجه مطلوب پس از عمل جراحی بینی باید به نکات مهمی مانند: رژیم غذایی، داروها، حذف یا کاهش مصرف تنباکو و سیگار، خوابیدن به شکل سربالا، کمپرس آب سرد و خودداری از دوش گرفتن، توجه نمایید زیرا بخش مهمی از آماده سازی جهت بهبودی و گرفتن نتیجه مطلوب رعایت نکات بعد از جراح زیبایی بینی خواهد بود. بهبود بعد از عمل تا چندین هفته زمان لازم دارد.جراح زیبایی بینی در شیراز ، اصفهان وسایر شهرهای ایران را درسایت پی جو ببینید.

معرفی بهترین جراح زیبایی بینی:

   چنانچه شما نیز خواستار مراجعه به جراح زیبایی بینی هستید تا فرم بینی خود را متعادل و زیبا نمایید بهتر است به عنوان اولین اقدام با جراحان زیبایی بینی در سایت پی جو مشورت نمایید و پس از کسب اطلاعات مفید و خوب و تعیین هدف خود از جراح زیبایی بینی، وقت حضوری گرفته و به کلینیک مراجعه نمایید. لیست خدمات مرتبط با پزشک زیبایی در سایت پی جو همگی درج شده اند که با مراجعه به سایت پی جو میتوانید خدمات زیبایی مد نظرتان را مشاهده نمایید.

سایت پی جو برای تمامی افرادی که به دنبال بهترین جراح زیبایی بینی هستند لیستی از حاذق ترین و باتجربه ترین ها را فراهم کرده است تا بتوانید با خیال راحت و بدون دردسر به بهترین ها دسترسی داشته باشید. سایت پی جو برای  تمامی افراد در شهرهای مختلف ایران این امکان را فراهم کرده است تا با مراجعه به سایت پی جو  به این لیست سری بزنند و از میان بهترین ها انتخاب کنند.

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو